Føj for en aften!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

Laulund87

Bondepigen skriver:

Ja, Emma har heller aldrig været sådan en pussenusse pige, som Nogle af mine søskendes børn, men det bliver hun mere og mere, kan jeg mærke i takt med hun bliver ældre.

Og ved du hvad? Vi er begyndt at droppe middagsluren herhjemme i weekenden, selv om hun stadig godt kan have brug for den, men det er på prøvebasis. For hun vågner sent i weekenden og så bliver det hele til at det sker på meget skæve tidspunkter, så nu prøver vi det.

Og i søndags faldt hun skisme i søvn i bilen. Det har hun ikke gjort siden hun var 2 mdr. eller der omk. Og så falder hun så osse hurtigere i søvn om aftenen, så jeg ikke når at falde i søvn, og så kan jeg da holde lidt aften sammen med Ove...

Jeg synes også Maria ændrer sig lidt..Hun begynder at ae og kysse os Men om hun nogensinde vil sove hos os, ved jeg ikke. Kunne være hyggeligt nogle gange

Ej det lyder dejligt! Håber det er løsningen for jer Kunne da være fedt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Laulund87

Rosa skriver:

Åååh, jeg kender det. Jonte har sovet SÅ uroligt siden han fik dræn i ørerne, han kravler rundt, piller mig i munden og klynker hele tiden. Og det var før han blev rigtig syg nu her... 

Jeg håber det bare var en enkelt nat, og at hun er helt sig selv igen i aften 

Kh

Rosa

Tak

Anmeld

12. april 2011

Bondepigen

Laulund87 skriver:

Jeg synes også Maria ændrer sig lidt..Hun begynder at ae og kysse os Men om hun nogensinde vil sove hos os, ved jeg ikke. Kunne være hyggeligt nogle gange

Ej det lyder dejligt! Håber det er løsningen for jer Kunne da være fedt..

Altså, jeg ville jo ønske Emma kunne sove selv, men at sidde og pussenusse i sofaen, mens hun leger baby, det er da hyggeligt! og hvis hun evt. Kunne falde i søvn imens, det ville heller ikke kunne gøre noget..hehe.

Anmeld

12. april 2011

Laulund87

Bondepigen skriver:

Altså, jeg ville jo ønske Emma kunne sove selv, men at sidde og pussenusse i sofaen, mens hun leger baby, det er da hyggeligt! og hvis hun evt. Kunne falde i søvn imens, det ville heller ikke kunne gøre noget..hehe.

Altså det må vi have lært vores tøser, det må være planen

Anmeld

12. april 2011

TbCp

Har intet klogt at tilføje men ville bare lige give dig et knus og sige at det nok skal gå over igen

Anmeld

12. april 2011

Laulund87

TbCp skriver:

Har intet klogt at tilføje men ville bare lige give dig et knus og sige at det nok skal gå over igen

Tusind tak, et knus kommer man aldrig galt afsted med

Anmeld

12. april 2011

Bondepigen

Laulund87 skriver:

Altså det må vi have lært vores tøser, det må være planen

Jaaah, tror dog ikke jeg kan lære Emma noget, hun er helt sin egen, men jeg har et håb om at det kommer lige så stille jo ældre hun bliver....

Og lige pludselig er de blevet store og ikke til at hive ud af sengen om morgenen... Man kan nok altid finde noget at brokke sig over, men hvor er de jo bare skønne uanset!!!!

Anmeld

12. april 2011

Laulund87

Bondepigen skriver:

Jaaah, tror dog ikke jeg kan lære Emma noget, hun er helt sin egen, men jeg har et håb om at det kommer lige så stille jo ældre hun bliver....

Og lige pludselig er de blevet store og ikke til at hive ud af sengen om morgenen... Man kan nok altid finde noget at brokke sig over, men hvor er de jo bare skønne uanset!!!!

Hehe ja de er så!

Anmeld

12. april 2011

Laulund87

Jeg har lige opdaget en kindtand, der netop er brudt igennem, på tøsen..Så den var nok årsag til alt dramaet

Anmeld

12. april 2011

Bondepigen

Laulund87 skriver:

Jeg har lige opdaget en kindtand, der netop er brudt igennem, på tøsen..Så den var nok årsag til alt dramaet

Haha, hvor skørt.

Jeg har faktisk selv tænkt lidt på om Emma måske kan være ved at få en af hendes sidste kindtænder, for hun begyndte pludselig at græde hos DP her i eftermiddag, tilsyneladende uden grund, og så al den trodsighed/pyller der.... Måske er hun slet ikke pyller eller særlig trodsig.... Men det finder jeg nok ud af i morgen ved tandlægen..

Håber det går bedre i aften så..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.