KaLee skriver:
Det var miiiiig!!!
Men det var ikke sådan "sparker hun nu hunden" agtigt at jeg undrede mig... Bare at jeg synes det så lettere komisk ud og havde svært ved at få det til at passe sammen..
og så var det det første jeg lagde mærke til på billedet....
Mht. grunden til at du oprettede tråden...
Jeg må indrømme - efter jeg har fået min søn, så tænker jeg da over omkring det med hunde.... F.eks. så vil jeg ikke have at han klapper fremmede hunde - simpelthen fordi jeg ikke kender dem... og ja- jeg har oplevet flere hundeejere som er blevet skidefornærmede over det for "deres hund gør jo ikke noget"....
Men ´når jeg også oplever fritgående muskelhunde (og andre hunde) i samme park hvor den lokale legeplads ligger, og jeg har mere end en gang været nødt til at gå derfra (pga hundene overtog legepladsen)... Tja, så tager jeg ingen chancer, for min knægt skal ikke bides..
Men det du skriver med fortovet... Det mindes jeg ikke at have gjort....
Nåe
. Min dreng får heller ikke lov til at snakke med fremmede hunde. Det blev jeg også selv opdraget med at det måtte jeg bestemt ikke.
Det med lege pladsen er bare ikke fair. Altså synes ikke det er okay at hundene overtager det hele. Og hunde skal gå i snor, det er min mening. Nogle gange når jeg går tur med hundene og min søn på 9 mdr så møder jeg ofte ældre mennesker der går med deres hunde frit på fortorvet hvor deres hunde så løber over til mine hvilket jeg ikke har noget problem med men det jeg godt kan få ondt i røven over er hvis jeg gjorde det.. så havde jeg fået ballade fordi det er muskelhunde.. det tror jeg hvert fald.
Jeg bliver bare så glad når folk stopper op og spørg til mine hunde eller lader deres hunde snakke med mine selv om det er "dræber"...
Anmeld