UPDATE: det første du tænker når du ser den her hund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

Koen.

Hvor er de LÆKRE og "dræbere" eller ej, tror det var min datter der ville overfalde DEM mere end omvendt

ELSKER det billede hvor de begge har tungen ude, haha det er godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

SD21

PsychedeliC skriver:

Det er din som har rødt halstørklæde på et billede?

Det er lidt sjovt de ligner hinanden så meget

Ja, det er det - Ja, men jeg tror faktisk det er rottweileren der gør at de ligner hinanden så meget, for jeg har set andre rottweiler blandinger, som også har haft den farve

Anmeld

12. april 2011

PsychedeliC

lillespurv20 skriver:

Hvor er de LÆKRE og "dræbere" eller ej, tror det var min datter der ville overfalde DEM mere end omvendt

ELSKER det billede hvor de begge har tungen ude, haha det er godt

De er også super søde og elsker opmærksomhed .

Det billede er også ret sjovt synes jeg

Anmeld

12. april 2011

PsychedeliC

Diana... skriver:

HOV og mega smukke hunde du har 

Mange tak 

Anmeld

12. april 2011

PsychedeliC

Tkcuf skriver:

Så fik jeg da lige fundet updaten Søde hunde. Jeg er selv helt vild med rottweilere  

Mange tak . Det er også en dejlig race

Anmeld

12. april 2011

Faith

Smukke hunde du har!

Anmeld

12. april 2011

eElak

PsychedeliC skriver:

Jeg så at der var en der undrede sig over at foden var ved hendes hoved og det er fordi jeg var ude og gå med mine hunde og så holdte jeg en pause med et gadekær på en bænk, jeg var gravid og havde brug for en velfortjent pause . Så foden er der fordi hun står lige der.

Det var miiiiig!!!

Men det var ikke sådan "sparker hun nu hunden" agtigt at jeg undrede mig... Bare at jeg synes det så lettere komisk ud og havde svært ved at få det til at passe sammen..

og så var det det første jeg lagde mærke til på billedet....

Mht. grunden til at du oprettede tråden...

Jeg må indrømme - efter jeg har fået min søn, så tænker jeg da over omkring det med hunde.... F.eks. så vil jeg ikke have at han klapper fremmede hunde - simpelthen fordi jeg ikke kender dem... og ja- jeg har oplevet flere hundeejere som er blevet skidefornærmede over det for "deres hund gør jo ikke noget"....

Men ´når jeg også oplever fritgående muskelhunde (og andre hunde) i samme park hvor den lokale legeplads ligger, og jeg har mere end en gang været nødt til at gå derfra (pga hundene overtog legepladsen)... Tja, så tager jeg ingen chancer, for min knægt skal ikke bides..

Men det du skriver med fortovet... Det mindes jeg ikke at have gjort....

Anmeld

12. april 2011

PsychedeliC

Dansker i England skriver:

Jeg tænker stadig det samme, som jeg skrev i din forrige tråd, når jeg ser dine billeder (killer-dog - hold den langt væk fra mig).

Jeg er utrolig bange for hunde - og især muskelhunde (kalder dem for killer-dogs), og intet du gør eller siger vil nogensinde få mig til at nærme mig sådan en hund, da jeg ikke stoler dem over en dørtærskel.

Sorry to say - men du spurgte om vores ærlige mening - og det har intet med "mundkurven" at gøre men selve racen.

Det såre mig heller ikke at du skriver at det er dræber hunde for jeg ved at mine ikke er det

Ofte så er det mangel på viden når folk er bange eller en endnu "beder" grund, at de har oplevet noget med disse hunde som var ubehaligt men så igen så burde man være bange for alle slags hunde. Medierne har selvfølgemig også skrevet en fed artikel og fået disse hunde til at fremstå som mordere for ellers sælger det ikke. Jo der har været uheld med muskelhunde men det har det også været med andre hunde..

Anmeld

12. april 2011

LenaJohansen

hvor er de skønne

Anmeld

12. april 2011

Lulle25

Synes dine hunde ser søde ud, men det ændre ikke på jeg ville gå en stor bue udenom dig, hvis jeg mødte dig og hundene på en gåtur med mine 4 børn, jeg kender hverken dig eller hundene så jeg ville selvfølgelig forebygge at de skulle springe på mine børn. Så jeg kan sagtens forstå de mennesker der går en bue udenom, de beskytter vel bare sine børn.

Der er jo rigtig mange der ikke har styr på sine hunde, og der er jo både børn og voksne der er blevet skambidt så er det ikke ok at tage forebehold eller hvad?

kh louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.