UPDATE: det første du tænker når du ser den her hund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

PsychedeliC

Buito skriver:

De er da lige til at kramme og nuse med 

Ja og de ÆÆlsker det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Silvermist

Sikke nogle dejlige hunde  Som jeg skrev i dit tidl indlæg, så var min første tanke også "Nårh sikke en sød hund" eller noget i den stil 

Anmeld

11. april 2011

SD21

NØJ, hvor din den store ligner vores den store ! Hvad er den mere en blanding af ? Og hvor har i købt hende ?

- Skønne hunde forresten !!

Anmeld

11. april 2011

PsychedeliC

Silvermist skriver:

Sikke nogle dejlige hunde  Som jeg skrev i dit tidl indlæg, så var min første tanke også "Nårh sikke en sød hund" eller noget i den stil 

Mange tak . De er også mega skønne, jeg er rigtig glad for dem

Anmeld

11. april 2011

PsychedeliC

SD21 skriver:

NØJ, hvor din den store ligner vores den store ! Hvad er den mere en blanding af ? Og hvor har i købt hende ?

- Skønne hunde forresten !!

Det tror jeg faktisk vi har skrevet om før nu hvor jeg kigger på din profil , hun er købt i Græsted og er en blandning at rottweiler, amstaff og amerikansk bulldog

Anmeld

11. april 2011

SD21

PsychedeliC skriver:

Det tror jeg faktisk vi har skrevet om før nu hvor jeg kigger på din profil , hun er købt i Græsted og er en blandning at rottweiler, amstaff og amerikansk bulldog

Hihi. Det kan sagtens være - Sorry  

Anmeld

11. april 2011

PsychedeliC

SD21 skriver:

Hihi. Det kan sagtens være - Sorry  

Det går sgu nok men de ligner hinanden rigtig meget især når man tænker på at det er blandningshunde

Anmeld

11. april 2011

SD21

PsychedeliC skriver:

Det går sgu nok men de ligner hinanden rigtig meget især når man tænker på at det er blandningshunde

Ja, lige præcis. Med samme ansigtsudtryk og alting - din er lidt mørkere end min, men ellers er det faktisk vildt så stor lighed der er

Anmeld

11. april 2011

MorTilMalene

farlige dræber hund.. dens farligste trick er nok hvis den drukner en i kys og savl.. heeh... flotte hunde begge to

Anmeld

12. april 2011

Diana...

Jeg tror ikke det fordi det er den type hund du har men fordi de har en sele på snuden som de tror er en mundkurv. 

Jeg har en golden retriever som også bruger snude sele og der går folk også over på den anden side af vejen og nogen har enda råbt efter mig hvorfor man ikke afliver en hund der bider. 

Jeg synes det er meget træls at man ikke kikker ordentligt efter og kan se at de rent faktisk kan åbne munden. Jeg bliver SÅ glad nå jeg møder en som godt ved det er en sele og vil lade deres hund/hunde lege med min. 

Knus Diana 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.