Det FØRSTE du tænker når du ser den her hund?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

missie20

Anonym skriver:

Ja, hvad er det første du tænker når du ser den her hund? Bare din første tanke. Lad vær med at tænk på om du såre nogle eller om folk tror du er "dum".. bare kom med dit første indtryk. Jeg fortæller sener hvorfor jeg spørg om det her

En slags sele i stedet for hals bånd, du kan jo få mange forskellige halsbånd, om kroppen, hovedet eller halsen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ikke en hund jeg kunne tænke mig, at komme i nærheden af

Anmeld

12. april 2011

karina1980

Anonym skriver:

Ja, hvad er det første du tænker når du ser den her hund? Bare din første tanke. Lad vær med at tænk på om du såre nogle eller om folk tror du er "dum".. bare kom med dit første indtryk. Jeg fortæller sener hvorfor jeg spørg om det her

stakkels hund,

tanken kom af at den har sele i hovedet og derfor mindre chance for at komunikere med andre hunde og derved større chance for at blive misforstået og angrebet.

lækker vaps forøvrigt

Anmeld

12. april 2011

Tystys14

Sød hund, der følger den nye lov

Anmeld

12. april 2011

B&J

Super smuk hund som vist har en halti på

Anmeld

12. april 2011

katrine7

Tænker: en hvalp, der trækker meget, og som derfor har sele på

Ekstremt godt hjælpemiddel når man går tur med hunden (der trækker), selvom det måske er lidt irrelevant for den her debat 

Anmeld

12. april 2011

Laulund87

At den ikke er rar..Sorry, men jeg ville gå over på den anden side af gaden, hvis jeg mødte den.

Anmeld

12. april 2011

LRJ

Gyllibik skriver:

En farlig gris

Haha nu har jeg helt ondt i maven af grin

Anmeld

12. april 2011

Mortil2-87

Anonym skriver:

det er jo en hundegrime så hunden ikke trækker,. Har INTET med en mundkurv og gøre da hunden sagtnes kan åbne munden og bide..

Har så os selv haft en amerikansk bulldog og amstaff blanding og det er bedre for hunden og have en grime på en af de trækker..

Meen WOW en smuk vovse..

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

Malousmor87 skriver:

det er jo en hundegrime så hunden ikke trækker,. Har INTET med en mundkurv og gøre da hunden sagtnes kan åbne munden og bide..

Har så os selv haft en amerikansk bulldog og amstaff blanding og det er bedre for hunden og have en grime på en af de trækker..

Meen WOW en smuk vovse..

Netop.. det er det som mange tror og de bliver sgu bange og det gør mig lidt ked af det når folk dømmer den på forhånd men på samme tid så har folk ikke tid til at lære den af kende eller det ikke er alle der stopper op og spørg mig hvad det er og så tager de bare deres forbehold og vil ikke tage en chance.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.