Det FØRSTE du tænker når du ser den her hund?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Netop.. det er det som mange tror og de bliver sgu bange og det gør mig lidt ked af det når folk dømmer den på forhånd men på samme tid så har folk ikke tid til at lære den af kende eller det ikke er alle der stopper op og spørg mig hvad det er og så tager de bare deres forbehold og vil ikke tage en chance.

Og mange tak for de pæne ord forresten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Mortil2-87

Anonym skriver:

Netop.. det er det som mange tror og de bliver sgu bange og det gør mig lidt ked af det når folk dømmer den på forhånd men på samme tid så har folk ikke tid til at lære den af kende eller det ikke er alle der stopper op og spørg mig hvad det er og så tager de bare deres forbehold og vil ikke tage en chance.

Forstår godt du bliver ked af det. Havde det på akurat samme måde når jeg gik med vores hunde, folk giver en blikke, trækker ungerne væk eller selv smutter over på den anden side. Man føler man gør andre personer bange uden der er nogen som helt grund. Hvis folk ville være lidt mere imødekomne med hundene ville der os være langt flere hunde generalt som kunne med alle. Hundene bliver nervøse og utilpasse når mennesker viser nervøsitet over for det ukendte.. Jeg gjorde det at jeg altid spurgte om de ville hilse på dem hvis de kiggede lidt for længde og bad så vovserne om at sætte sig ned så de ikk virkede så "farlige".. de virkede på nogen og hjalp faktisk folk til at forstå at det ikke kun er BØLLER som har de slags hunde, men os alm familie mennesker som godt kan finde ud af at opdrage en hvilken som helst hund.. ( sys bestemt det er den dejligeste race der findes) Ville ønske jeg kunne få samme race igen.)

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

Malousmor87 skriver:

Forstår godt du bliver ked af det. Havde det på akurat samme måde når jeg gik med vores hunde, folk giver en blikke, trækker ungerne væk eller selv smutter over på den anden side. Man føler man gør andre personer bange uden der er nogen som helt grund. Hvis folk ville være lidt mere imødekomne med hundene ville der os være langt flere hunde generalt som kunne med alle. Hundene bliver nervøse og utilpasse når mennesker viser nervøsitet over for det ukendte.. Jeg gjorde det at jeg altid spurgte om de ville hilse på dem hvis de kiggede lidt for længde og bad så vovserne om at sætte sig ned så de ikk virkede så "farlige".. de virkede på nogen og hjalp faktisk folk til at forstå at det ikke kun er BØLLER som har de slags hunde, men os alm familie mennesker som godt kan finde ud af at opdrage en hvilken som helst hund.. ( sys bestemt det er den dejligeste race der findes) Ville ønske jeg kunne få samme race igen.)

Kommunikation er vigtigt i rigtig mange ting og det er det også her.

Ja altså der har været nogle tilfælde hvor muskelhunde har lavet det en hun bare IKKE må.. men det er så blevet blæst så meget op... jeg synes det er så synd og tavligt.. jeg ved næsten ikke hvad jeg skal sige.. kan mærke jeg sidder og bliver lidt små sur over nolgle har gjort denne race til et skade dyr

Anmeld

12. april 2011

Mortil2-87

Anonym skriver:

Kommunikation er vigtigt i rigtig mange ting og det er det også her.

Ja altså der har været nogle tilfælde hvor muskelhunde har lavet det en hun bare IKKE må.. men det er så blevet blæst så meget op... jeg synes det er så synd og tavligt.. jeg ved næsten ikke hvad jeg skal sige.. kan mærke jeg sidder og bliver lidt små sur over nolgle har gjort denne race til et skade dyr

ja nogle folk skal ødelægge det for andre.. det er bare ikke iorden.. bliver også selv rigti sur og ked over det..

og hvis du kigger på statistikken over hundebid så ligger schæferen og  rottweileren øverst,

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

Malousmor87 skriver:

ja nogle folk skal ødelægge det for andre.. det er bare ikke iorden.. bliver også selv rigti sur og ked over det..

og hvis du kigger på statistikken over hundebid så ligger schæferen og  rottweileren øverst,

Jeg ved ikke om du har læst den her artiken.. der står hvor svag en begrundelse de har givet for at den lov skal være der

http://www.deestaff.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=170

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

Jeg "faldt" over nogle gamle billeder af min lille "dræber". Hun var 8 uger på de her bileder

Passss pååå billede spam

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. april 2011

Mortil2-87

Anonym skriver:

Jeg ved ikke om du har læst den her artiken.. der står hvor svag en begrundelse de har givet for at den lov skal være der

http://www.deestaff.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=170

hvordan kan det lade sig gøre at der bliver lavet sån en lov, som der slet ikke er hold i...? forstår virkelig ikk hvorfor den ikke bliver taget op til overvejelse igen.. Meeen hvis de virkelig skal gå efter de hunde som bider har politiet jo et kæmpe problem... Deres hunde schæferen.. det jo kun derfor de ikk vil genoptage det.. For hvad skulle de så bruge for nogle hunde ??? Rottweileren er der jo os...

Bliver aller mest gal af at der intet hold er i det,.. hvis det så bare VAR fordi hundene var farligere end andre så ville jeg 100% støtte det op, men det andet er jo volapyk...

Anmeld

12. april 2011

Mortil2-87

Anonym skriver:

Jeg "faldt" over nogle gamle billeder af min lille "dræber". Hun var 8 uger på de her bileder

Passss pååå billede spam

Ej hvor er hun da bare smuk og skøn .. Ihhh elsker simpelthen de racer, deres pels, ansigt kropsbygning er så fantastisk.. Må vise nogle af mine vovser ( der desværre er blevet aflivet ) pga sygdom .. :-(

Anmeld

12. april 2011

Lisbeth85

Den ser glad ud

Anmeld

12. april 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Jeg tænker : Sød Undertrygt hund ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.