Anonym skriver:
Netop.. det er det som mange tror og de bliver sgu bange og det gør mig lidt ked af det når folk dømmer den på forhånd men på samme tid så har folk ikke tid til at lære den af kende eller det ikke er alle der stopper op og spørg mig hvad det er og så tager de bare deres forbehold og vil ikke tage en chance.
Forstår godt du bliver ked af det. Havde det på akurat samme måde når jeg gik med vores hunde, folk giver en blikke, trækker ungerne væk eller selv smutter over på den anden side. Man føler man gør andre personer bange uden der er nogen som helt grund. Hvis folk ville være lidt mere imødekomne med hundene ville der os være langt flere hunde generalt som kunne med alle. Hundene bliver nervøse og utilpasse når mennesker viser nervøsitet over for det ukendte.. Jeg gjorde det at jeg altid spurgte om de ville hilse på dem hvis de kiggede lidt for længde og bad så vovserne om at sætte sig ned så de ikk virkede så "farlige".. de virkede på nogen og hjalp faktisk folk til at forstå at det ikke kun er BØLLER som har de slags hunde, men os alm familie mennesker som godt kan finde ud af at opdrage en hvilken som helst hund.. ( sys bestemt det er den dejligeste race der findes) Ville ønske jeg kunne få samme race igen.)
Anmeld