Det FØRSTE du tænker når du ser den her hund?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

qp

Kom nu med det svar inden folk går i seng Frk. Anonym!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

twinny

uhhh ligner en hund der kunne give min schæfer hvalp modstand som hun ville have godt...

Anmeld

11. april 2011

Diana...

kitty skriver:

Jeg tror bare, at mange af os der tager fejl gør det i uvidenhed. At vi ikke kender forskellen på en mundkurv og en gå-sele... Fordi vi måske ikke har hund?

Ja helt sikkert, men jeg forstår bare ikke at man ikke kan se det for det er altså tydeligt at se og de fleste hunde har faktisk åben mund når de har den på. 

Jeg ved bare personligt fra mig selv hvor ked jeg bliver når jeg ser folk gå over på den anden side af vejen tros min hund som har det bedste sind ever går og lovre og har åben bund. For man kan altså se på dem at de kan åben munden og bide hvis de har lyst til det 

Anmeld

11. april 2011

Diana...

CamillaRH skriver:

jeg var lige for hurtig på tasterne. de har de der på hvis de ikke går ordenligt - synes nu også det er syndt!!

-

Hvorfor? 

Anmeld

11. april 2011

Savannah

Er lidt svært bare ud fra billedet synes jeg.. Men tanken om hunden tror jeg egentlig bunder ud i ejerens fremtræden.
Og det er slet ikke for at være fordømmende men jeg tror for at være helt ærlig at jeg ville være mere påpasselig hvis ejeren var en mand frem for en kvinde. Men det er sandsynligvis fordi jeg har oplevet op til flere unge knægte der bare synes det er en SEJ hund og ikke har forstand på at opdrage en hund og det har jo som bekendt nogle konsekvenser..

Når det så er sagt så synes jeg det er ærgeligt det skal gå udover hundene at nogle mennesker er dybt uansvarlige.. øv øv.  

Anmeld

11. april 2011

MaliksMor

Diana... skriver:

Hvorfor? 

Min hund trækker helt vildt. Så vi prøvede at købe sådan en og han ville ikke bevæge sig ud af stedet. plus han elsker at gå og æde græs osv.. og han kan ikke åbne munden 100% .. så derfor synes jeg det er syndt..

Anmeld

11. april 2011

Diana...

CamillaRH skriver:

Min hund trækker helt vildt. Så vi prøvede at købe sådan en og han ville ikke bevæge sig ud af stedet. plus han elsker at gå og æde græs osv.. og han kan ikke åbne munden 100% .. så derfor synes jeg det er syndt..

Nej de skal vende sig til at have den på, men har du ikke købt den for lille så? Min hund har ingen problemer med at spise græs eller gå med pinde osv. Det er mere synd de trækker. 

Anmeld

11. april 2011

Frøken J.

Jeg tænker det er en kær hund, som jeg gerne ville hilse på Den skræmmer mig ikke det mindste.

Anmeld

11. april 2011

MaliksMor

Diana... skriver:

Nej de skal vende sig til at have den på, men har du ikke købt den for lille så? Min hund har ingen problemer med at spise græs eller gå med pinde osv. Det er mere synd de trækker. 

nej - jeg købte den af vores dyrelæge da han skulle vacc. og, hun prøvede nogle forskellige på ham. ( da jeg ikke har forstand på den slags ) jeg har prøvede lidt forskelligt - som fx. hvis han trækker helt vildt vender jeg mig om og går den anden vej. (hvis han altså ikke hører efter når jeg siger gå pænt eller noget lign) den prøver lige af..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.