Det FØRSTE du tænker når du ser den her hund?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

qp

Årh sorry havde ik set det ... hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Gravid2012

qp skriver:

Kom nu med det svaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar.........

ja come ooooooooooon!!

Anmeld

11. april 2011

Anonym trådstarter

11. april 2011

Gravid2012

Anonym skriver:

https://www.baby.dk/debat/102234pi1/ordet-er-frit/update-det-foerste-du-taenker-naar-du-ser-den-her-hund.aspx

haha... det havde jeg ikke set ... sorry ! Nu kan jeg sove...

LOL goodnighty!!

Anmeld

11. april 2011

MaliksMor

Diana... skriver:

Har du prøvet den sele der går ned omk benene på dem? 

Ja. Men, han trækker stadig. Vi købte ham på et dyre internat for cirka 4 år siden og lige siden har vi haft det problem med ham. Han går også pænt nogle gange synes bare tit og OFTE at jeg bliver trukkede rundt med ..

Han går pænt. hvis fx. min mand holder ham..

Anmeld

11. april 2011

Diana...

CamillaRH skriver:

Ja. Men, han trækker stadig. Vi købte ham på et dyre internat for cirka 4 år siden og lige siden har vi haft det problem med ham. Han går også pænt nogle gange synes bare tit og OFTE at jeg bliver trukkede rundt med ..

Han går pænt. hvis fx. min mand holder ham..

Vi har samme problem med vores selv i snude selen finder han ud af hvordan han trækker i efter lidt tid så vi er nød til at skifte med selerne hele tiden. Dyrlægen kalder ham for damperen hmm hmm hmm. 

Anmeld

11. april 2011

jannebjerre

At den bider

Anmeld

12. april 2011

mariamiss6

Anonym skriver:

Ja, hvad er det første du tænker når du ser den her hund? Bare din første tanke. Lad vær med at tænk på om du såre nogle eller om folk tror du er "dum".. bare kom med dit første indtryk. Jeg fortæller sener hvorfor jeg spørg om det her

Jeg tænker æv at den er nødt til at bruge snudesele....

Men godt at den slags i det mindste oftest virker efter hensigten

Anmeld

12. april 2011

MaliksMor

Diana... skriver:

Vi har samme problem med vores selv i snude selen finder han ud af hvordan han trækker i efter lidt tid så vi er nød til at skifte med selerne hele tiden. Dyrlægen kalder ham for damperen hmm hmm hmm. 

iih - det er bare så irriterende!!!!!!!

- jeg håber virkelig vi snart finder på en løsning med Scooby. Man, for også vildt ondt i rykken/nakken - han vejer 48kg, så han slæber nemt rundt med mig!!!

Anmeld

12. april 2011

Tkcuf

Tænker dårlig fotograf

Ikke lige en vinkel der yder hunden retfærdighed- med mindre den er tynd og har grimme øre?  

Men sød det er den sikkert..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.