Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sallisørøver skriver: haha nej det er ok... bare hvis det var sådan nogle du var efter og de bare samler støv i mit klædeskab.. men jeg er ikke så høj og de er købt så de passer lille min højde.. men hvis de har interesse kan jeg jo skrive målene til dig
haha nej det er ok... bare hvis det var sådan nogle du var efter og de bare samler støv i mit klædeskab.. men jeg er ikke så høj og de er købt så de passer lille min højde.. men hvis de har interesse kan jeg jo skrive målene til dig
Ja endelig... er selv 167 så ?? Men send nogle billeder og mål, så må vi jo håbe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
qp skriver: Er det ikke de modeller som er smalle i benene? Dem kan jeg slet ikke li :/ Og Hilfinger har vi ikke her på landet hehe
Er det ikke de modeller som er smalle i benene? Dem kan jeg slet ikke li :/ Og Hilfinger har vi ikke her på landet hehe
Der ligger sguda hilfiger butikker over det hele? Nej, ikke dem alle. Der findes de der "slap af bukser" hvor de sidder stramt for oven.
nå ser lige det er sådan MEGET hængerøvs bukser du søger.. sådan nogle har jeg ikke, men ELSKER boyfriend jeans.. har flere af dem.. men de er så smalle for neden... det er de her ikke..
Sallisørøver skriver: nå ser lige det er sådan MEGET hængerøvs bukser du søger.. sådan nogle har jeg ikke, men ELSKER boyfriend jeans.. har flere af dem.. men de er så smalle for neden... det er de her ikke..
Ahh ja de der er ikke hængerøv NOK til min smag... Men 1000 tak for du forsøgte, det er sødt af dig
qp skriver: Ahh ja de der er ikke hængerøv NOK til min smag... Men 1000 tak for du forsøgte, det er sødt af dig
hehe var så lidt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128