Fede baggy lavtalje jeans???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

qp

Sallisørøver skriver:

haha nej det er ok... bare hvis det var sådan nogle du var efter og de bare samler støv i mit klædeskab.. men jeg er ikke så høj og de er købt så de passer lille min højde.. men hvis de har interesse kan jeg jo skrive målene til dig

Ja endelig... er selv 167 så ?? Men send nogle billeder og mål, så må vi jo håbe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Mor til Mike

qp skriver:

Er det ikke de modeller som er smalle i benene? Dem kan jeg slet ikke li :/ Og Hilfinger har vi ikke her på landet hehe

Der ligger sguda hilfiger butikker over det hele? Nej, ikke dem alle. Der findes de der "slap af bukser" hvor de sidder stramt for oven.

Anmeld

11. april 2011

Kamulla

nå ser lige det er sådan MEGET hængerøvs bukser du søger.. sådan nogle har jeg ikke, men ELSKER boyfriend jeans.. har flere af dem.. men de er så smalle for neden... det er de her ikke.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. april 2011

qp

Sallisørøver skriver:

nå ser lige det er sådan MEGET hængerøvs bukser du søger.. sådan nogle har jeg ikke, men ELSKER boyfriend jeans.. har flere af dem.. men de er så smalle for neden... det er de her ikke.. 

Ahh ja de der er ikke hængerøv NOK til min smag... Men 1000 tak for du forsøgte, det er sødt af dig

Anmeld

11. april 2011

Kamulla

qp skriver:

Ahh ja de der er ikke hængerøv NOK til min smag... Men 1000 tak for du forsøgte, det er sødt af dig

hehe var så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.