Fede baggy lavtalje jeans???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.099 visninger
35 svar
0 synes godt om
11. april 2011

qp

Jeg vil rigtig gerne have et par, men jeg aner ikke hvor jeg skal kigge...

Har i nogle ideér?   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

qp

11. april 2011

morethanperfect

qp skriver:

Jeg vil rigtig gerne have et par, men jeg aner ikke hvor jeg skal kigge...

Har i nogle ideér?   

http://www.minimum.dk/collections/female/spring-11--lookbook

Dem her har jeg , bare i lange .. De ret fede dem her faktisk

Anmeld

11. april 2011

Mor til Frederic og Freya

11. april 2011

qp

1000 tak for svar Jeg tænker nu mere denim, sådan lidt slidt agtigt look og de må gerne være rigtig bløde og baggy...  jeg er slet ikke til de der bukser som er stramme om anklerne

Anmeld

11. april 2011

morethanperfect

qp skriver:

1000 tak for svar Jeg tænker nu mere denim, sådan lidt slidt agtigt look og de må gerne være rigtig bløde og baggy...  jeg er slet ikke til de der bukser som er stramme om anklerne

Hmm , så har jeg ik rigtig nogle idéer desværre . Men skal da nok holde øjnene åbne

Anmeld

11. april 2011

Sphynxlover

Desværre er hiphop/skatertøj ikke ret populært hos piger mere og derfor sælges der næsten ikke noget af det til piger mere - og hvis der endelig er noget så er det næsten altid slim i benene og det er jeg bare slet heller ikke til  

Anmeld

11. april 2011

qp

Sophie26 skriver:

Desværre er hiphop/skatertøj ikke ret populært hos piger mere og derfor sælges der næsten ikke noget af det til piger mere - og hvis der endelig er noget så er det næsten altid slim i benene og det er jeg bare slet heller ikke til  

Surt!! De der surplus er rigtig fede, men jeg vil have dem i denim ... Jeg ved Levis lavede nogle for et pr år siden og de var da bare såååh fede men altså ....

Anmeld

11. april 2011

Kamulla

jeg ahr et par "boyfriend" jeans fra Levis hvis du ikke er tårn høj.. de er brugt 2 gange da de er købt i USA og desværre ikke min størrelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.