Fede baggy lavtalje jeans???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

Sphynxlover

Har selv stået i samme situation og ledt hele nettet igennem og der var bare nada tilbage kun drengetøj - men måske du ku finde et par drengebukser der kunne passe - de kan tit bruges af begge køn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

qp

Sophie26 skriver:

Har selv stået i samme situation og ledt hele nettet igennem og der var bare nada tilbage kun drengetøj - men måske du ku finde et par drengebukser der kunne passe - de kan tit bruges af begge køn

Fandt dem her men de er jo selvfølgelig ikke i min størrelse, tror det var en privat annonce... Men noget a'la det her - synes de er monster feeeede

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. april 2011

pussepige

qp skriver:

Fandt dem her men de er jo selvfølgelig ikke i min størrelse, tror det var en privat annonce... Men noget a'la det her - synes de er monster feeeede

super fede

Anmeld

11. april 2011

Sphynxlover

Åh ja har selv et par i mørkeblå men de er desværre blevet for korte i benene

Anmeld

11. april 2011

qp

Sophie26 skriver:

Åh ja har selv et par i mørkeblå men de er desværre blevet for korte i benene

Arh ... hvad str er det??

Anmeld

11. april 2011

qp

pussepige skriver:

super fede

Ja de er bare super fede... fandt billedet inde på en dansk second hand side og de er str. xl... kan jeg jo desværre ikke passe :/

Kan ik finde dem andre steder men tænker at hende som sælger dem jo må vide hvor billederne er fra ...

Anmeld

11. april 2011

Sphynxlover

puha kan jeg ik lige huske men bruger normalt small/medium

Anmeld

11. april 2011

qp

- skriver:

http://www.undergroundshop.dk/shop/frontpage.html

kig her, de har nogle fede...

Arh tak ... Men den har jeg kigget på, syntes bare ikke der var noget - desværre :/

Anmeld

11. april 2011

qp

Sophie26 skriver:

puha kan jeg ik lige huske men bruger normalt small/medium

Øv... jeg er nok medium large - så det går nok ikke :/ Ellers kunne jeg jo købe dem Du må da gerne tage mål af dem hvis du gider... talje og ben?

Anmeld

11. april 2011

Sphynxlover

Så blir de nok for små ja - men skal se om jeg lige kan få taget mål imorgen  ellers har du søgt på trs/trousers ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.