Fede baggy lavtalje jeans???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

mamax3

qp skriver:

Fandt dem her men de er jo selvfølgelig ikke i min størrelse, tror det var en privat annonce... Men noget a'la det her - synes de er monster feeeede

De er vildt fede... hvor har du fundet dem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Fenja09

Jeg har et par Levi´s baggy med slid (stonewash) til salg, men de er kortet af i benene, da jeg ikke er så høj   

De er blevet brugt en del, men det ses stort set ikke - kun at jeg har klippet af i benene, så de trænger til en strygning eller rigtig en "oplægning".

Jeg kan desværre ikke huske den nøjagtige str, tror det er large, men vil gerne måle dem, hvis du er interesseret

/Fenja

Anmeld

11. april 2011

qp

mamax3 skriver:

De er vildt fede... hvor har du fundet dem...

Jeg søgte bare baggy jeans og så kom de op i billedresultater men det er en annonce fra en privatsælger som er indtrykket i 2009 :/

Anmeld

11. april 2011

qp

Fenja09 skriver:

Jeg har et par Levi´s baggy med slid (stonewash) til salg, men de er kortet af i benene, da jeg ikke er så høj   

De er blevet brugt en del, men det ses stort set ikke - kun at jeg har klippet af i benene, så de trænger til en strygning eller rigtig en "oplægning".

Jeg kan desværre ikke huske den nøjagtige str, tror det er large, men vil gerne måle dem, hvis du er interesseret

/Fenja

Prøv evt og tag et billede af dem?

Anmeld

11. april 2011

Mor til Mike

qp skriver:

Jeg vil rigtig gerne have et par, men jeg aner ikke hvor jeg skal kigge...

Har i nogle ideér?   

Hilfiger butikker? ellers har Only nogle.

Anmeld

11. april 2011

qp

Sophie26 skriver:

Så blir de nok for små ja - men skal se om jeg lige kan få taget mål imorgen  ellers har du søgt på trs/trousers ?

Jep jeg har søgt men bare ikke funget det rette, desværre .... Ja hvis du gider ...

Anmeld

11. april 2011

qp

Misselbek skriver:

Hilfiger butikker? ellers har Only nogle.

Er det ikke de modeller som er smalle i benene? Dem kan jeg slet ikke li :/ Og Hilfinger har vi ikke her på landet hehe

Anmeld

11. april 2011

Kamulla

du har ikke set hvad jeg har skrevet eller var det ikke sådan nogle du var ude efter?? 

Anmeld

11. april 2011

qp

Sallisørøver skriver:

du har ikke set hvad jeg har skrevet eller var det ikke sådan nogle du var ude efter?? 

Ohh shit, undskyld,.. dit indlæg er gået forbi mig ... Du må MEGET GERNE tage billeder og måle dem for mig hvis du gider?

Ville være super hvis det var liiiiiige dét

Anmeld

11. april 2011

Kamulla

qp skriver:

Ohh shit, undskyld,.. dit indlæg er gået forbi mig ... Du må MEGET GERNE tage billeder og måle dem for mig hvis du gider?

Ville være super hvis det var liiiiiige dét

haha nej det er ok... bare hvis det var sådan nogle du var efter og de bare samler støv i mit klædeskab.. men jeg er ikke så høj og de er købt så de passer lille min højde.. men hvis de har interesse kan jeg jo skrive målene til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.