Jeg har fået lov til at vise min dejlige gudsøn frem!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2011

<3

Ja det er rigtigt. Men ja man bliver vel velsignet uanset hvad. For uanset hvad vil man elske den lille størrele. Jeg tror aldrig man vil fortryde at man fik et barn mere. Det håber jeg da ikke. Men ja når man sidder uden det barn tænker man sådan. Men uha jeg er efterhånden ret så skruk! Igen! Det kommer i perioder!

Og vi har haft den DEJLIGSTE dag i dag. Vi har været udenfor alle tre fra kl 13 og helt til klokken 17!!! Det var bare så hyggeligt. VI så brumbasser, mariehøner, duer, gråspurve, helikoptere og flyvemaskiner. Vi snakkede med en hund inde fra naboen og der kom en kat på besøg. Og så fik vi leget en masse med jord og fik spist boller ude på græsset. Det burde være sådan hver dag.

Tvivler slet ikke på at jeg vil elske hvem jeg end bliver velsignet med og vil aldrig fortryde på mine vegne men er mere i tvivl om jeg vil tvivle på Tjalfes vegne om det var den bedste beslutning. Men samtidig er jeg jo også bare så overbevist om at han ikke skal være enebarn og han er jo selv meget obs på det. Han har bla. en lånelillesøster som han er meget glad for. Hende har han haft et år nu og taler stadig meget om hende og tænker på hende  så jeg er i virkeligheden ikke i tvivl når det kommer til stykket. Er mere bare spændt på om æggene er overskredet sin holdbarhedsdato

Og ja skøn skøn dag. Vi fik lavet altandrivhus og plantet en masse frø, også på legeplads og stege i solen! Så skønt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

Barbamama

Kirle skriver:

Tvivler slet ikke på at jeg vil elske hvem jeg end bliver velsignet med og vil aldrig fortryde på mine vegne men er mere i tvivl om jeg vil tvivle på Tjalfes vegne om det var den bedste beslutning. Men samtidig er jeg jo også bare så overbevist om at han ikke skal være enebarn og han er jo selv meget obs på det. Han har bla. en lånelillesøster som han er meget glad for. Hende har han haft et år nu og taler stadig meget om hende og tænker på hende  så jeg er i virkeligheden ikke i tvivl når det kommer til stykket. Er mere bare spændt på om æggene er overskredet sin holdbarhedsdato

Og ja skøn skøn dag. Vi fik lavet altandrivhus og plantet en masse frø, også på legeplads og stege i solen! Så skønt!

Hi hi han vil da sikkert elske det! Jeg kan også godt få dårlig samvittighed over Carla. Og jeg oprettede en tråd om det og kom frem til det resultat at fordelene var større end ulemperne. Så nu må vi se hvornår jeg skal have den der skide kvalme igen

Anmeld

10. april 2011

<3

michella80 skriver:

Hi hi han vil da sikkert elske det! Jeg kan også godt få dårlig samvittighed over Carla. Og jeg oprettede en tråd om det og kom frem til det resultat at fordelene var større end ulemperne. Så nu må vi se hvornår jeg skal have den der skide kvalme igen

Nemlig

Og glæder mig minus til den kvalme! Fy da føj den var slem og blev bare ved! Ja men jeg tager alle 9mdrs kvaler med men håber bare jeg kan være mere graciøs omkring dem denne gang

Og hjertebanken var jeg heller ikke meget for

Men knuselskede den der mås der stak ud fra solar plexus de sidste par måneder og den insisterende mås der skulle aes fra 4mdr af Det var så skønt!

Anmeld

10. april 2011

Barbamama

Kirle skriver:

Nemlig

Og glæder mig minus til den kvalme! Fy da føj den var slem og blev bare ved! Ja men jeg tager alle 9mdrs kvaler med men håber bare jeg kan være mere graciøs omkring dem denne gang

Og hjertebanken var jeg heller ikke meget for

Men knuselskede den der mås der stak ud fra solar plexus de sidste par måneder og den insisterende mås der skulle aes fra 4mdr af Det var så skønt!

Ja Carla var også ligesom en hund. Hvis jeg begyndte at nusse min mave lave hun sig derhen og blev nusset. He he...

Og jeg fik også lavet hjertediagram fordi mit hjerte slog vildt underligt og jeg blev ved med at tage sådan nogle dybe indåndinger der slet ikke virkede.

Anmeld

10. april 2011

sarahb

NØØØØØØØØØØØØØØØJ hvor er Carla lækker på det første billede, mums...
Og din gudsøn er da også bare en lækkerbidsken.. Skønne børn

Anmeld

10. april 2011

Barbamama

sarahb skriver:

NØØØØØØØØØØØØØØØJ hvor er Carla lækker på det første billede, mums...
Og din gudsøn er da også bare en lækkerbidsken.. Skønne børn

Tusind tak!!! Ja vi har også skjulte planer om at de skal være kærester senere

Anmeld

10. april 2011

sarahb

michella80 skriver:

Tusind tak!!! Ja vi har også skjulte planer om at de skal være kærester senere

Det kan jeg virkelig godt forstå, i må starte nu med at opdrage dem til der kun er de 2 der er skabt for hinanden

Anmeld

10. april 2011

Barbamama

sarahb skriver:

Det kan jeg virkelig godt forstå, i må starte nu med at opdrage dem til der kun er de 2 der er skabt for hinanden

Ja!!! Ha ha ha

Anmeld

10. april 2011

<3

michella80 skriver:

Ja Carla var også ligesom en hund. Hvis jeg begyndte at nusse min mave lave hun sig derhen og blev nusset. He he...

Og jeg fik også lavet hjertediagram fordi mit hjerte slog vildt underligt og jeg blev ved med at tage sådan nogle dybe indåndinger der slet ikke virkede.

Åh hvor ubehageligt! Jeg blev tjekket for ssf fra næsten 2mdr men tog så også små 30kilo på på 6mdr! Ret imponerende! Det meste var så vand men alligevel. Tog så ikke mere på men det var bare ikke rart at gå rundt med.

Anmeld

11. april 2011

Ida.

michella80 skriver:

Ja sidste weekend var jeg hjemme hos min veninde til noget tøsefrokost og jeg fik de dejligste billeder af hendes søn (min gudsøn) Magnus! Han er bare dejlig!!! Så spurgte jeg lige om jeg måtte lægge billeder ind og det måtte jeg gerne. Og så kan I jo lige få lidt Carla spam også!!!

Wow nogle dejlige billeder af nogle dejlige unger

Det er simpelthen SÅ cute til Carla med rottehaler - ville ønske Lina kunne have noget i håret, men det sidder der max 5 sekunder, så har hun pillet det ud!! Hun HADER helt generelt at blive pillet i håret....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.