Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skouboe skriver: Hvor er de bare skønne begge to
Hvor er de bare skønne begge to
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rose <3 skriver: ej undskyld jeg er griner, men det ligner helt seriøst hun har sådan en præstekrave på, på gyngebillederne Men hold nu kæ*t hvor er hun altså bare lækker, hvis jeg mødte hende irl, vil jeg nuppen hende
ej undskyld jeg er griner, men det ligner helt seriøst hun har sådan en præstekrave på, på gyngebillederne
Men hold nu kæ*t hvor er hun altså bare lækker, hvis jeg mødte hende irl, vil jeg nuppen hende
Ha ha ha ha det har jeg slet ikke tænkt over! Det kan jeg da godt se Og ja hun er dejlig!!!
Ni-ko-li-ne skriver: HOLD nu op mand! Carla, for f*nden.... Hvor er hun bare smuk og kær! og ham Magnus er en vaskeægte supermman! sikke nogle flotte øjne!!!
HOLD nu op mand! Carla, for f*nden.... Hvor er hun bare smuk og kær!
og ham Magnus er en vaskeægte supermman! sikke nogle flotte øjne!!!
Tak Karina!!! Og ja han ER en supermand. SÅdan er det når man kommer ud med den ene arm først! He he
Bondepigen skriver:
Hvor er de dejlige begge to
Lææækre unger!! Tak for deling!
Jaahh!! Carla - spam!!!
Og sikken nogle skønne billeder! Det første er da lige til at blive helt forelsket i!
Snydt ud af mors næse er hun altså!
Og hvor en lækker lille bøf!
Lækre billeder af Carla fisen! Og det 2. billede af Magnus synes jeg han ligner Annette helt vildt! Han er godt nok en køn lille fyr!
Klitgaard skriver: Hvor er de dejlige begge to
Taaak
AnneBJ skriver: Lææækre unger!! Tak for deling!
Tak og velbekomme
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128