Kirle skriver:
Ja vi løvemødre er nogle værre nogle.
Nogengange kunne jeg godt tænke mig at tænke mindre over tingene og bare gøre det uden at tænke det ihjel men jeg er en kontrolfreak så det er desværre umuligt.
Er blevet bedre efter Tjalfe til bare at være og lade tingene ske uden jeg nødvendigvis skal være ind over alt men er bare ikke god. Det er noget jeg skal arbejde på. 
Ja det er rigtigt. Men ja man bliver vel velsignet uanset hvad. For uanset hvad vil man elske den lille størrele. Jeg tror aldrig man vil fortryde at man fik et barn mere. Det håber jeg da ikke. Men ja når man sidder uden det barn tænker man sådan. Men uha jeg er efterhånden ret så skruk! Igen! Det kommer i perioder!
Og vi har haft den DEJLIGSTE dag i dag. Vi har været udenfor alle tre fra kl 13 og helt til klokken 17!!! Det var bare så hyggeligt. VI så brumbasser, mariehøner, duer, gråspurve, helikoptere og flyvemaskiner. Vi snakkede med en hund inde fra naboen og der kom en kat på besøg. Og så fik vi leget en masse med jord og fik spist boller ude på græsset. Det burde være sådan hver dag. 
Anmeld