Jeg har fået lov til at vise min dejlige gudsøn frem!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2011

Barbamama

Kirle skriver:

Jaahh!! Carla - spam!!!

Og sikken nogle skønne billeder! Det første er da lige til at blive helt forelsket i!

Snydt ud af mors næse er hun altså!

Og hvor en lækker lille bøf!

Tak skal du have. He he... Så afleverede du også lige en kompliment til mig der  Ha ha ha ha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

Barbamama

TbCp skriver:

Lækre billeder af Carla fisen!
Og det 2. billede af Magnus synes jeg han ligner Annette helt vildt! Han er godt nok en køn lille fyr!

Ja man kan godt se det er hendes dreng. Og han er bare så sød altså! Han er så opmærksom og smiler meget. Han er bare dejlig!!!

Anmeld

10. april 2011

<3

michella80 skriver:

Tak skal du have. He he... Så afleverede du også lige en kompliment til mig der  Ha ha ha ha

Jamen ELSKER de der rottehaler og jo hun er da snydt ud af næsen på dig! Faktisk og det her er ment på den bedst mulige måde - så er det billeder som det første der gør at jeg bliver skruk efter en pige og ikke bare skruk... Og det tager altså noget for jeg har virkelig svært med lyserød og hele det der pigeri

Anmeld

10. april 2011

Barbamama

Kirle skriver:

Jamen ELSKER de der rottehaler og jo hun er da snydt ud af næsen på dig! Faktisk og det her er ment på den bedst mulige måde - så er det billeder som det første der gør at jeg bliver skruk efter en pige og ikke bare skruk... Og det tager altså noget for jeg har virkelig svært med lyserød og hele det der pigeri

Hi hi hvor er det sødt sagt! Ja jeg vil gerne have en pige mere. Det kunne være så dejligt med to tøser der kunne drive hinanden til vanvid når de bliver større. He he... (smæk lige den kommentart i hovedet på mig når det sker! )

Anmeld

10. april 2011

<3

michella80 skriver:

Hi hi hvor er det sødt sagt! Ja jeg vil gerne have en pige mere. Det kunne være så dejligt med to tøser der kunne drive hinanden til vanvid når de bliver større. He he... (smæk lige den kommentart i hovedet på mig når det sker! )

I promise!

Ja det er også det jeg tænker... Ja en til og en til osv... Men husk mig liige på at jeg er fyr og flamme nu når de 9mdrs kvalme tager sin tørn men pyyytt jeg vil gøre alt for en livstid med lækker unge og en til og en til...

Anmeld

10. april 2011

Barbamama

Kirle skriver:

I promise!

Ja det er også det jeg tænker... Ja en til og en til osv... Men husk mig liige på at jeg er fyr og flamme nu når de 9mdrs kvalme tager sin tørn men pyyytt jeg vil gøre alt for en livstid med lækker unge og en til og en til...

Ja og jeg har fået den der skræk: Nu har vi fået SÅ dejlig en pige. Kan det næsten lade sig gøre at få en dejlig en til? Ved du hvad jeg mener? Jeg håber bare at vi får en til som er lige så skøn som Carla.

Anmeld

10. april 2011

<3

michella80 skriver:

Ja og jeg har fået den der skræk: Nu har vi fået SÅ dejlig en pige. Kan det næsten lade sig gøre at få en dejlig en til? Ved du hvad jeg mener? Jeg håber bare at vi får en til som er lige så skøn som Carla.

Ja jeg gør! Jeg har en ide om hvorfor Tjalfe er så lækker han er, og mener vi overskudet til skabe en lækkerbidsken til, men tænk nu hvis det er et sygt barn og hvad så med Tjalfe? Det ville jeg have så dårlig samvittighed over. Både over for barnet men også for Tjalfe. For han er uden ansvar og skyld i det men vil tage den største forandring bla. fordi han skal dele værelse med den lille ny...

Jeg tænker tit over hvad nu hvis... Jeg nærmer mig 37 år så mine æg bliver jo ikke friskere... Så ja... Det tænker jeg meget over

Anmeld

10. april 2011

Barbamama

Kirle skriver:

Ja jeg gør! Jeg har en ide om hvorfor Tjalfe er så lækker han er, og mener vi overskudet til skabe en lækkerbidsken til, men tænk nu hvis det er et sygt barn og hvad så med Tjalfe? Det ville jeg have så dårlig samvittighed over. Både over for barnet men også for Tjalfe. For han er uden ansvar og skyld i det men vil tage den største forandring bla. fordi han skal dele værelse med den lille ny...

Jeg tænker tit over hvad nu hvis... Jeg nærmer mig 37 år så mine æg bliver jo ikke friskere... Så ja... Det tænker jeg meget over

Lige nøjagtig!!! Du satte lige ord på mine tanker!

Anmeld

10. april 2011

<3

michella80 skriver:

Lige nøjagtig!!! Du satte lige ord på mine tanker!

Ja vi løvemødre er nogle værre nogle. Nogengange kunne jeg godt tænke mig at tænke mindre over tingene og bare gøre det uden at tænke det ihjel men jeg er en kontrolfreak så det er desværre umuligt. 

Er blevet bedre efter Tjalfe til bare at være og lade tingene ske uden jeg nødvendigvis skal være ind over alt men er bare ikke god. Det er noget jeg skal arbejde på.

Anmeld

10. april 2011

Barbamama

Kirle skriver:

Ja vi løvemødre er nogle værre nogle. Nogengange kunne jeg godt tænke mig at tænke mindre over tingene og bare gøre det uden at tænke det ihjel men jeg er en kontrolfreak så det er desværre umuligt. 

Er blevet bedre efter Tjalfe til bare at være og lade tingene ske uden jeg nødvendigvis skal være ind over alt men er bare ikke god. Det er noget jeg skal arbejde på.

Ja det er rigtigt. Men ja man bliver vel velsignet uanset hvad. For uanset hvad vil man elske den lille størrele. Jeg tror aldrig man vil fortryde at man fik et barn mere. Det håber jeg da ikke. Men ja når man sidder uden det barn tænker man sådan. Men uha jeg er efterhånden ret så skruk! Igen! Det kommer i perioder!

Og vi har haft den DEJLIGSTE dag i dag. Vi har været udenfor alle tre fra kl 13 og helt til klokken 17!!! Det var bare så hyggeligt. VI så brumbasser, mariehøner, duer, gråspurve, helikoptere og flyvemaskiner. Vi snakkede med en hund inde fra naboen og der kom en kat på besøg. Og så fik vi leget en masse med jord og fik spist boller ude på græsset. Det burde være sådan hver dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.