Jeg har fået lov til at vise min dejlige gudsøn frem!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.125 visninger
45 svar
0 synes godt om
9. april 2011

Barbamama

Ja sidste weekend var jeg hjemme hos min veninde til noget tøsefrokost og jeg fik de dejligste billeder af hendes søn (min gudsøn) Magnus! Han er bare dejlig!!! Så spurgte jeg lige om jeg måtte lægge billeder ind og det måtte jeg gerne. Og så kan I jo lige få lidt Carla spam også!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

JustAnotherName

Ja sidste weekend var jeg hjemme hos min veninde til noget tøsefrokost og jeg fik de dejligste billeder af hendes søn (min gudsøn) Magnus! Han er bare dejlig!!! Så spurgte jeg lige om jeg måtte lægge billeder ind og det måtte jeg gerne. Og så kan I jo lige få lidt Carla spam også!!!

Jeg er bare HELT VÆK og smelter FULDSTÆNDIGT over det allerførste billede af Carla. For hæwle-manne da, hvor ser hun bare alt for nuller og dejlig og smuk og sød ud på det billede. Aiijhhh!!!     Ham den lille Magnus er også virkelig sød og skøn. Men altså jeg er HELT SOLGT over Carla!

Anmeld

9. april 2011

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Jeg er bare HELT VÆK og smelter FULDSTÆNDIGT over det allerførste billede af Carla. For hæwle-manne da, hvor ser hun bare alt for nuller og dejlig og smuk og sød ud på det billede. Aiijhhh!!!     
Magnus er også virkelig sød og skøn. Men altså - Jeg er HELT SOLGT over Carla!

Hi hi TAK hvor er det sødt sagt!!! Jeg er også rigtig glad for det billede!!! Hi hi... Dejlig besked du lige skrev der!!!

Anmeld

9. april 2011

Skouboe

Hvor er de bare skønne begge to

Anmeld

9. april 2011

JustAnotherName

michella80 skriver:

Hi hi TAK hvor er det sødt sagt!!! Jeg er også rigtig glad for det billede!!! Hi hi... Dejlig besked du lige skrev der!!!

Det var skam så lidt   Ikke svært at sige, når man mener det

Anmeld

9. april 2011

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Det var skam så lidt   Ikke svært at sige, når man mener det

Du ved da lige hvordan du får mig til at smelte og smile over hele hovedet

Anmeld

9. april 2011

JustAnotherName

michella80 skriver:

Du ved da lige hvordan du får mig til at smelte og smile over hele hovedet

Hvor glædeligt!

Anmeld

9. april 2011

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

ej undskyld jeg er griner, men det ligner helt seriøst hun har sådan en præstekrave på, på gyngebillederne ;)

Men hold nu kæ*t hvor er hun altså bare lækker, hvis jeg mødte hende irl, vil jeg nuppen hende

Anmeld

10. april 2011

Ni-ko-li-ne

HOLD nu op mand! Carla, for f*nden.... Hvor er hun bare smuk og kær!

og ham Magnus er en vaskeægte supermman! sikke nogle flotte øjne!!!

Anmeld

10. april 2011

Bondepigen

JustAnotherName skriver:

Jeg er bare HELT VÆK og smelter FULDSTÆNDIGT over det allerførste billede af Carla. For hæwle-manne da, hvor ser hun bare alt for nuller og dejlig og smuk og sød ud på det billede. Aiijhhh!!!     Ham den lille Magnus er også virkelig sød og skøn. Men altså jeg er HELT SOLGT over Carla!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.