Har brug for at høre positive oplevelser ved at få barn nr. 2 når man har en guldklump på 9 måneder. Jeg ville gerne have ventet et par år, men sådan blev det ikke. Jeg fandt ud af igår via en graviditetstest at jeg igen er gravid, selv om vi har beskyttet os.. Jeg er da glad, selv om jeg sammentidig er pisse nervøs og rundt på gulvet!
SÅ TØSER kom gerne med nogle gode ord, så jeg igen kan slappe af 
Min datter var 11 måneder gammel, da jeg igen testede positiv.
Og jeg var glad, spændt, usikker og havde mange for/imod-tanker om det.
Det er kun naturligt, at man er usikker på, hvordan det skal blive, og om det nu vil komme til at gå, eller man skulle have ventet, oooosv.
Men idag er mine piger hhv. 2 år og godt 3½ år. Og de har såååå meget glæde af hinanden. De leger sammen, og er "hinandens gode ven". De paser på hinanden, men skændes også ind imellem. De mysser og krammer og deler med hinanden, men råber også af hinanden. De savner hinanden, men kan også sagtens nyde tid hver for sig.
Jeg syntes det er én af de største gaver, som jeg har kunnet give dem - Hinanden!!
Og ja, ind imellem er der rigeligt at se til, men aldrig har jeg fortrudt. De giver mig så meget igen på kærligheds-kontoen! 
Så du skal bare vide, at dine tanker og bekymringer er HELT normale at have. Men at det nok skal komme til at gå godt.
Man skal ikke dele sin kærlighed til sine børn i to halve dele til hver. For man har 100% til HVER af dem!

Og dine børn vil helt sikker, på sigt, få en masse glæde af hinanden.