Mor til nr 2 allerede!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2011

jeanett 26

jeg har en dreng fra okt 07 og en dreng fra Nov 08 og så en pige fra Maj 10

Og alle 3 har utroligt meget glæde af hinanden allerede nu. Vi venter nummer 4 til januar så

Alle 4 børn er der ik længe imellem

Er da lidt hårdt til tider men helt sikkert det værd

Tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

Hvem?

Valle81 skriver:

Ha ha, det var et sætning jeg kunne have skrevet:0)

HOLD NJU KÆFT HVOR FOLK de GLOR:0)

Vi har en emmealjunga tvillingevogn og der er de to små i og så har vi jo de to store børn - men shit manner - når vi kommer gående unge og smukke som vi er med de to store og tvillinge vognen så ser de vognen - og tænker - 2 store og gud de har fået tvillinger - så går de forbi vognen og så er hovederne ved at dreje af og når de så ser det ikke er tvillinger så taber de øjne næse og mund:0)

Det er så syret og se og det sker for 90% af dem der går forbi:0)

Vi har snakket om at skrive en seddel og sætte på,

Ja vi har 4 børn, og nej det er ikke tvillinger der er i vognen:0)

Ha, ja den vogn er ikke til at undvære, og folk får en chok hver gang

Anmeld

27. juni 2011

Hvem?

signe. skriver:

det er da så fantastisk som noget kan være jeg er også spændt når lillebror jo hurtigt når op på Hasses vægt, så er de jo lige store, og kommer mest af alt til at ligne tvillinger... så det jo ikke nemt at se der er 1½ år imellem

Det er vidunderligt, og allerede nu som 6 og 17 mdrs hygger de sig voldsomt med hinanden

Anmeld

28. juni 2011

JustAnotherName

Har brug for at høre positive oplevelser ved at få barn nr. 2 når man har en guldklump på 9 måneder. Jeg ville gerne have ventet et par år, men sådan blev det ikke. Jeg fandt ud af igår via en graviditetstest at jeg igen er gravid, selv om vi har beskyttet os.. Jeg er da glad, selv om jeg sammentidig er pisse nervøs og rundt på gulvet!

SÅ TØSER kom gerne med nogle gode ord, så jeg igen kan slappe af

Min datter var 11 måneder gammel, da jeg igen testede positiv.
Og jeg var glad, spændt, usikker og havde mange for/imod-tanker om det.

Det er kun naturligt, at man er usikker på, hvordan det skal blive, og om det nu vil komme til at gå, eller man skulle have ventet, oooosv.

Men idag er mine piger hhv. 2 år og godt 3½ år. Og de har såååå meget glæde af hinanden. De leger sammen, og er "hinandens gode ven". De paser på hinanden, men skændes også ind imellem. De mysser og krammer og deler med hinanden, men råber også af hinanden. De savner hinanden, men kan også sagtens nyde tid hver for sig.

Jeg syntes det er én af de største gaver, som jeg har kunnet give dem - Hinanden!!    Og ja, ind imellem er der rigeligt at se til, men aldrig har jeg fortrudt. De giver mig så meget igen på kærligheds-kontoen!

Så du skal bare vide, at dine tanker og bekymringer er HELT normale at have. Men at det nok skal komme til at gå godt.
Man skal ikke dele sin kærlighed til sine børn i to halve dele til hver. For man har 100% til HVER af dem!  

Og dine børn vil helt sikker, på sigt, få en masse glæde af hinanden.

Anmeld

28. juni 2011

musse1

mayapigen skriver:

Har brug for at høre positive oplevelser ved at få barn nr. 2 når man har en guldklump på 9 måneder. Jeg ville gerne have ventet et par år, men sådan blev det ikke. Jeg fandt ud af igår via en graviditetstest at jeg igen er gravid, selv om vi har beskyttet os.. Jeg er da glad, selv om jeg sammentidig er pisse nervøs og rundt på gulvet!

først vil jeg sige tillykke med graviditen.

forstår godt du er rundt på gulbet, når ik det var planlagt, men skal nu nok blive godt.

børnene skal nok få rigtig meget glæde af hinanden har selv børn der kun er de der 1 år og 5 mdr imellem, de for hurtigt glæde af hinanden. vil sige jeg syns ik det var så hårdt med 2 blee børn, men måske fordi jeg altid kun hørte hvor hårdt det var, fra andre.

har du spørgsmål kan du bare skrive, så kan jeg da se om jeg kan svare.

Anmeld

28. juni 2011

maria_wlt

mayapigen skriver:

STORT TILLYKKE 

Her i huset er der 16 mdr imellem mine unger.. og som andre har skrevet, så bliver det MEGA hårdt arbejd og tilrettelæggelse, men i skal sku nok klare den 

Anmeld

28. juni 2011

L-Mortil3

mayapigen skriver:

Stort tillykke Jeg har selv 2 friske fyre hvor der er små 15 mdr imellem dem

Det er nu slet ikke så hårdt som man skulle tro, herhjemme har der kun været bøvl omkring amningen/jalouxi, den periode er gået over, og nu kører alt igen på skinner

Liam og Milan er nu 1½ år og 4 mdr og de nyder hinanden mere og mere for hver dag

Man vokser med opgavem

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. juni 2011

JustAnotherName

Line&Liam&Milan skriver:

Stort tillykke Jeg har selv 2 friske fyre hvor der er små 15 mdr imellem dem

Det er nu slet ikke så hårdt som man skulle tro, herhjemme har der kun været bøvl omkring amningen/jalouxi, den periode er gået over, og nu kører alt igen på skinner

Liam og Milan er nu 1½ år og 4 mdr og de nyder hinanden mere og mere for hver dag

Man vokser med opgavem

Ååårhhh, sikke et dejligt billede 

Jeg får også lige lyst til at vedhæfte et par billeder af mine to - De er taget her til aften. Der er lige præcis 20 mdr's aldersforskel på dem.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. juni 2011

LotteGabriella

mayapigen skriver:

held og lykke med det, det skal nok gå - de bliver garanteret go'e legekammerater

jeg kan trøste dig med, at min veninde er gavid igen, med en datter på 7 mdr. det var dog HELT planlagt

Anmeld

1. juli 2011

Jyden

Stort tillykke!

Jeg er sikker på, at det bliver super godt

Jeg har selv fået børn tæt, der er 15 mdr mellem nr 2 og 3 og knap 2 år mellem nr 3 og 4.

Jeg kan KUN anbefale det, børnene har rigtigt meget glæde af hinanden og vi har ikke på noget tidspunkt følt, at det var hårdt. Der er selvfølgeligt en hel del praktisk arbejde, men hvis man er indstillet på det, så føles det ikke så slemt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.