Mor til nr 2 allerede!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

Lone Jakobsen

jeg har 1½ år imellem mine, og ja det har været rigtigt hårdt i starten. men hold op det er en gave at ha børn så tæt. de har (stadig) et fantastisk forhold til hinanden, og så er meget af ble-skiften og natteroderiet jo overstået på en gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

lykkekevin

hej jeg har to børnh tæt hinanden den store pige er fra 09-08.09 og den lille er fra 24-10-10 så 14 mdr 15 dage mener jeg der er imellem dem..

jeg syntes det er rigtig lækkert at de er så tæt på hinanden for de får rigtig meget ud  af hinanden man skulle tit tro de var tvillinger ¨da ders bånd allerede nu er rigtig tæt. hvis der er mere du vil vide skriver du endelig bare min den store bliver 20 mdr i morgen og den lille er 5 mdr og nogen dage

Anmeld

27. juni 2011

milla juul

hej jeg har en pige på 10 mdr. og vi er begynder og snakke om vi skal have nr 2 nu. jeg hved det ikke hele. har lyst men ikke. håber nogle vil hjælpe mig med og finder ud af det.

Anmeld

27. juni 2011

signe.

mayapigen skriver:

Har brug for at høre positive oplevelser ved at få barn nr. 2 når man har en guldklump på 9 måneder. Jeg ville gerne have ventet et par år, men sådan blev det ikke. Jeg fandt ud af igår via en graviditetstest at jeg igen er gravid, selv om vi har beskyttet os.. Jeg er da glad, selv om jeg sammentidig er pisse nervøs og rundt på gulvet!

SÅ TØSER kom gerne med nogle gode ord, så jeg igen kan slappe af

vi har Hasse fra april 2010 og jeg venter mig igen til sep 2011.. der bliver 18 mdr imelem.. jeg var også først ret rundt på gulvet, men det fortog sig hurtigt, og nu glæader jeg mig simpelthen så meget til at give Hasse en lillebror, som vi håber han får rigtig meget glæde af, eller at de jo får glæade af hinanden når de er så tætte

Der er også 18 mdr imellem min kæreste og hans lillesøster, og de er rigtig glade for det den dag i dag også

Anmeld

27. juni 2011

Hvem?

mayapigen skriver:

Har brug for at høre positive oplevelser ved at få barn nr. 2 når man har en guldklump på 9 måneder. Jeg ville gerne have ventet et par år, men sådan blev det ikke. Jeg fandt ud af igår via en graviditetstest at jeg igen er gravid, selv om vi har beskyttet os.. Jeg er da glad, selv om jeg sammentidig er pisse nervøs og rundt på gulvet!

SÅ TØSER kom gerne med nogle gode ord, så jeg igen kan slappe af

Jeg har 2 drenge med blot 11 mdrs mellemrum og det er fedt, til tide hårdt, da de begge er hjemme og gør ALT på skift, men jeg ville uden tvivl gøre det igen hvis valget sku træffes

Anmeld

27. juni 2011

signe.

SanneBoe skriver:

Jeg har 2 drenge med blot 11 mdrs mellemrum og det er fedt, til tide hårdt, da de begge er hjemme og gør ALT på skift, men jeg ville uden tvivl gøre det igen hvis valget sku træffes

tror du har rekorden søde på den gode måde...

Anmeld

27. juni 2011

Hvem?

signe. skriver:

tror du har rekorden søde på den gode måde...

Ha, folk kigger dælme også når jeg kommer gående med drengene, som om det ik ku lade sig gøre

Anmeld

27. juni 2011

signe.

SanneBoe skriver:

Ha, folk kigger dælme også når jeg kommer gående med drengene, som om det ik ku lade sig gøre

det er da så fantastisk som noget kan være jeg er også spændt når lillebror jo hurtigt når op på Hasses vægt, så er de jo lige store, og kommer mest af alt til at ligne tvillinger... så det jo ikke nemt at se der er 1½ år imellem

Anmeld

27. juni 2011

Valle81

SanneBoe skriver:

Ha ha, det var et sætning jeg kunne have skrevet:0)

HOLD NJU KÆFT HVOR FOLK de GLOR:0)

Vi har en emmealjunga tvillingevogn og der er de to små i og så har vi jo de to store børn - men shit manner - når vi kommer gående unge og smukke som vi er med de to store og tvillinge vognen så ser de vognen - og tænker - 2 store og gud de har fået tvillinger - så går de forbi vognen og så er hovederne ved at dreje af og når de så ser det ikke er tvillinger så taber de øjne næse og mund:0)

Det er så syret og se og det sker for 90% af dem der går forbi:0)

Vi har snakket om at skrive en seddel og sætte på,

Ja vi har 4 børn, og nej det er ikke tvillinger der er i vognen:0)

Anmeld

27. juni 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

tinasmor skriver:

Jeg ville bare sige tillykke. jeg har ikke børn med så tæt mellemrum, så kan desværre ikke hjælpe.

Vil du gerne have mange børn, siden du har sat dit emne under "flere børn end gennemsnittet"?

Håber der kommer nogle svar på spørgsmålet og indtil da, tillykke med de to streger.

2 børn er os mere end gennemsnittet jo

Og til TS, tillykke !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.