Mor til nr 2 allerede!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.841 visninger
32 svar
0 synes godt om
8. april 2011

Liljesilas

Har brug for at høre positive oplevelser ved at få barn nr. 2 når man har en guldklump på 9 måneder. Jeg ville gerne have ventet et par år, men sådan blev det ikke. Jeg fandt ud af igår via en graviditetstest at jeg igen er gravid, selv om vi har beskyttet os.. Jeg er da glad, selv om jeg sammentidig er pisse nervøs og rundt på gulvet!

SÅ TØSER kom gerne med nogle gode ord, så jeg igen kan slappe af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

tinasmor

Jeg ville bare sige tillykke. jeg har ikke børn med så tæt mellemrum, så kan desværre ikke hjælpe.

Vil du gerne have mange børn, siden du har sat dit emne under "flere børn end gennemsnittet"?

Håber der kommer nogle svar på spørgsmålet og indtil da, tillykke med de to streger.

Anmeld

8. april 2011

Christopher&Andreas

mayapigen skriver:

Har brug for at høre positive oplevelser ved at få barn nr. 2 når man har en guldklump på 9 måneder. Jeg ville gerne have ventet et par år, men sådan blev det ikke. Jeg fandt ud af igår via en graviditetstest at jeg igen er gravid, selv om vi har beskyttet os.. Jeg er da glad, selv om jeg sammentidig er pisse nervøs og rundt på gulvet!

hej... århh selv samme besked skrev jeg for 2år siden herinde kan godt huske de følelser... jeg har christopher 07 og andreas 09 godt nok lidt større forskel.. men i dag er jeg glad for det fordi de har sååååå meget glæde af hinanden.....

Anmeld

8. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har 17 mdr. imellem vores dreng og pige. Det er hårdt arbejde, men ville ikke undvære det til nogen tid. De er i dag henholdsvis 3 1/2 år og 2 år, og har så meget glæde af hinanden. De er hinandens bedste venner

Anmeld

8. april 2011

Christopher&Andreas

mayapigen skriver:

oggg undskyld glemte TILLYKKE!!!!!!!!!!!

Anmeld

8. april 2011

Liljesilas

Hehehe nej jeg vil højst have 3 og kan sagtens nøjes med 2.

Det er bare en lille joke, fordi jeg selv er helt rundt på gulvet Men tak

Anmeld

8. april 2011

Liljesilas

Tror jeg er en af de heldige for min dreng har altid været så nem, bortset fra alt det sygdom som har ramt ham på det sidste (forkølet, feber m.v.) Men det skal de jo nok igennem.

Har en veninde der synes at hendes dreng på 17 måneder er begyndt at blive meget selvstændig og dermed også meget nemmer Så jeg håber det samme gælder for min dren, når vi nu skal have en til

Men tak for det piger.

Anmeld

8. april 2011

hekran

gitte&christopher skriver:

hej... århh selv samme besked skrev jeg for 2år siden herinde kan godt huske de følelser... jeg har christopher 07 og andreas 09 godt nok lidt større forskel.. men i dag er jeg glad for det fordi de har sååååå meget glæde af hinanden.....

Hvor sjovt! Jeg har også en Kristoffer og en Andrias fra henholdsvis 09 og 07

Der er 21 måneder imellem mine drenge, så de er ikke sååå tætte som dine bliver, men hvor er det skønt, at de har hinanden! Jeg er gravid igen og der bliver 23 måneder mellem Kristoffer og den ny baby (termin juni), så vi får tre tætte børn. Vi er godt klar over, at det er hårdt arbejde. Ingen tvivl om, at det også er hårdt med to tætte børn, men vi har en slags indstilling til det, hvor vi tager det i stiv arm og tager tingene, som de kommer. Vi er indstillet på, at vores liv er i 'undtagelsestilstand' i nogle år endnu, men det er samtidig SKØNT og SJOVT! Jeg synes faktisk det hårdeste ved at have tætte børn er at være gravid, mens man har et lille barn eller to, der også har brug for én. Samtidig bliver hver graviditet hårdere for kroppen, så vi har besluttet, at det ikke bliver til flere børn for os. 

Tætte børn er en gave både til forældre og hinanden, men det er også hårdt arbejde!

Anmeld

8. april 2011

Christopher&Andreas

Marita skriver:

Hvor sjovt! Jeg har også en Kristoffer og en Andrias fra henholdsvis 09 og 07

Der er 21 måneder imellem mine drenge, så de er ikke sååå tætte som dine bliver, men hvor er det skønt, at de har hinanden! Jeg er gravid igen og der bliver 23 måneder mellem Kristoffer og den ny baby (termin juni), så vi får tre tætte børn. Vi er godt klar over, at det er hårdt arbejde. Ingen tvivl om, at det også er hårdt med to tætte børn, men vi har en slags indstilling til det, hvor vi tager det i stiv arm og tager tingene, som de kommer. Vi er indstillet på, at vores liv er i 'undtagelsestilstand' i nogle år endnu, men det er samtidig SKØNT og SJOVT! Jeg synes faktisk det hårdeste ved at have tætte børn er at være gravid, mens man har et lille barn eller to, der også har brug for én. Samtidig bliver hver graviditet hårdere for kroppen, så vi har besluttet, at det ikke bliver til flere børn for os. 

Tætte børn er en gave både til forældre og hinanden, men det er også hårdt arbejde!

ja det er da ret pusigt og  og tillykke til dig synes det er sejt du skal have nr.3 nu her tror ikke jeg havde magtet det for at være ærlig

Anmeld

8. april 2011

Hvem?

mayapigen skriver:

Jeg har 11 mdr. mellem mine drenge og vil til hver en tid gøre det igen, det er fantastisk allerede nu, selvom vi har haft lidt modgang er det bare det hele værd, og storebror elsker hans lillebror, det er tid tider rigtig hårdt, men som skrevet før, jeg ville gøre det igen, det er fantastisk at se dem sammen og det blir kun bedre og bedre jo ældre de blir.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.