gitte&christopher skriver:
hej... århh selv samme besked skrev jeg for 2år siden herinde kan godt huske de følelser... jeg har christopher 07 og andreas 09 godt nok lidt større forskel.. men i dag er jeg glad for det fordi de har sååååå meget glæde af hinanden.....
Hvor sjovt! Jeg har også en Kristoffer og en Andrias fra henholdsvis 09 og 07 
Der er 21 måneder imellem mine drenge, så de er ikke sååå tætte som dine bliver, men hvor er det skønt, at de har hinanden! Jeg er gravid igen og der bliver 23 måneder mellem Kristoffer og den ny baby (termin juni), så vi får tre tætte børn. Vi er godt klar over, at det er hårdt arbejde. Ingen tvivl om, at det også er hårdt med to tætte børn, men vi har en slags indstilling til det, hvor vi tager det i stiv arm og tager tingene, som de kommer. Vi er indstillet på, at vores liv er i 'undtagelsestilstand' i nogle år endnu, men det er samtidig SKØNT og SJOVT! Jeg synes faktisk det hårdeste ved at have tætte børn er at være gravid, mens man har et lille barn eller to, der også har brug for én. Samtidig bliver hver graviditet hårdere for kroppen, så vi har besluttet, at det ikke bliver til flere børn for os.
Tætte børn er en gave både til forældre og hinanden, men det er også hårdt arbejde!
Anmeld