Anonym skriver:
Bliver simpelthen nød til a få LUFT:
Kæresten og jeg gik for hinanden for en mdr siden... Han siger han ikke vil se vores søn jeg venter... høre ikk så meget fra ham i 3 uger. Og når jeg høre noget spørger han ikke til barnet.
Så pludselig i mandags kommer han forbi... (DER VAR DET DAGEN FØR MIN TERMIN) Vi finder så ud af det igen og bliver enige om at snakke med en parteaput når barnet er født.
Det skal lige siges at han tjener mange penge og da han de uger forinden medeler at han ikke vil se vores søn, eller have noget med ham at gøre... søger jeg forhøjet bidrag fra ham. Det brev fik han så i tirsdag og flippede fuldstændig ud... sagde så at jeg ville trække det tilbage for hvis vi var sammen var han jo en del af barnet og de udgifer der jo er.
Men nu er han skredet igen... han har kontaktet amtet og medelt at han tvivler fadderskabet er hans, så nu skal der laves en test... HELT ÆRLIGT, JEG ER SÅ TOSSET HAN VED UDEMÆRKET AT BARNET ER HANS. Så Nu skal vores søn stikkes i bare for at behage hans fars syge behov.
Er det mig der er grådig, han viille jo godt gå med til normalt bidrag...
Men jeg føler at hvis han ikke skal have noget overhovedet med barnet at gøre, så er det fair han betaler størst muligt bidrag... Jeg får jo alle udgifter i 18 år alen.
PS. skal have kejsersnit tirdag, hvis jeg ikke har født inden.. glæder mig til at se min søn