Faderskabssag,,, jeg er tosset!!! meget lang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

fønix

Anonym skriver:

Ja og han har en på 11 år han GERNE vil se og som han betaler normalbidrag til. tøj. sport og div.

Fatter ikke at han ikke engang vil se vores søn når han er født

Mænd de er sgu dumme

ja de er sgu ikk til at finde rundt i 

jeg har fået at vide af en klog ven at mænd bare skal have LAAAAAAANG tid til at tænke og vende tanken. det har virket på min eks at jeg ikk har presset ham og det nærmest kører i hans tempo, måske det kunne hjælpe lidt? han kommer forhåbentlig på bedre tanker og lad ham bare få faderskabstesten, den beviser jo bare han er faren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Mercedes & Catalinas Mor

Du skal selvfølgelig søge alt hvad du kan få. I forhold til faderskabet så skal vi kvinder også se det fra mændenes side. Teoretisk set kunne barnet være en andens, og hvis han skal betale flere tusinde hver måned i 18 år, så kan man måske godt forstå at han vil have det sort på hvidt at barnet er hans. Hvilket jeg overhovedet ikke betvivler det er. Men det er et enkelt stik, og så kan han få vished og du kan få de praktiske ting på plads.

Ønsker dig al held og lykke med fødslen/kejsersnittet

Anmeld

8. april 2011

fønix

Topp skriver:

det er bare med at søge så tidligt som muligt - da det tager lidt tid - jeg søgte det hele + det alm bidrag da jeg var 6 måneder henne

okay, det skal jeg da i gang med så, hvis det tager tid..

Spørger nok lidt dumt nu, men det alm bidrag kan man søge om det mens man er gravid?

Anmeld

8. april 2011

Topp

fønix skriver:

Spørger nok lidt dumt nu, men det alm bidrag kan man søge om det mens man er gravid?

nej det er et særligt bidrag - det er 1240 kr. pr. måned det samme er det 1 måned efter fødslen - til fødslen kan man søge 700 og noget - kan ikke huske beløbet...

dåb var vist også omkring de 1200

og alm bidrag er 1193 kr.

Anmeld

8. april 2011

Topp

fønix skriver:

OG du kan få det med tilbage virkende kræft hvis man ikke har søgt "i tide" så ingen problem

Anmeld

8. april 2011

Anonym trådstarter

fønix skriver:

Ja de t kan man godt men kun hvis han vedkender sig det

Anmeld

8. april 2011

fønix

Topp skriver:

nej det er et særligt bidrag - det er 1240 kr. pr. måned det samme er det 1 måned efter fødslen - til fødslen kan man søge 700 og noget - kan ikke huske beløbet...

dåb var vist også omkring de 1200

og alm bidrag er 1193 kr.

arh okay super tak for hjælpen, har lige fundet blanketterne

tusind tak for hjælpen, det er lidt noget rod når man ikke er helt inde i det

Anmeld

8. april 2011

Topp

fønix skriver:

arh okay super tak for hjælpen, har lige fundet blanketterne

tusind tak for hjælpen, det er lidt noget rod når man ikke er helt inde i det

ja det er en jungle hehe - men dejligt jeg kunne hjælpe  og held og lykke med det hele

Anmeld

8. april 2011

N&J

Anonym skriver:

Bliver simpelthen nød til a få LUFT:

Kæresten og jeg gik for hinanden for en mdr siden...  Han siger han ikke vil se vores søn jeg venter... høre ikk så meget fra ham i 3 uger. Og når jeg høre noget spørger han ikke til barnet.

Så pludselig i mandags kommer han forbi... (DER VAR DET DAGEN FØR MIN TERMIN)  Vi finder så ud af det igen og bliver enige om at snakke med en parteaput når barnet er født. 

Det skal lige siges at han tjener mange penge og da han de uger forinden medeler at han ikke vil se vores søn, eller have noget med ham at gøre... søger jeg forhøjet bidrag fra ham. Det brev fik han så i tirsdag og flippede fuldstændig ud... sagde så at jeg ville trække det tilbage for hvis vi var sammen var han jo en del af barnet og de udgifer der jo er.

Men nu er han skredet igen... han har kontaktet amtet og medelt at han tvivler fadderskabet er hans, så nu skal der laves en test... HELT ÆRLIGT, JEG ER SÅ TOSSET HAN VED UDEMÆRKET AT BARNET ER HANS. Så Nu skal vores søn stikkes i bare for at behage hans fars syge behov.

Er det mig der er grådig, han viille jo godt gå med til normalt bidrag...

Men jeg føler at hvis han ikke skal have noget overhovedet med barnet at gøre, så er det fair han betaler størst muligt bidrag... Jeg får jo alle udgifter i 18 år alen.

PS. skal have kejsersnit tirdag, hvis jeg ikke har født inden.. glæder mig til at se min søn

Hvis du bor i kbh, kan du få dna skrab istedet for nål.. 

Anmeld

8. april 2011

Pige2009

Giv ham lidt tid og se om han ikke ændrer mening. Det er ikke sjovt at vide om ens barn er købt eller solgt, men det er vel en af livet udfordringer, vi som mødre må tage hånd om

Held og lykke med det hele...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.