Faderskabssag,,, jeg er tosset!!! meget lang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

anja89

Hej..

Først vil jeg give dig lidt ro og sige at din lille søn ikke skal stikkes, Nu laver man det de kalder mundskrab som laves på både mor, far og barn

Min yngste datters far og jeg gik fra hinanden kun 13 uger inde i graviliteten og jeg har næsten ikke hørt fra ham siden..

Da jeg var omkring 20 uger henne modtog jeg en sms fra  ham om at han ville havde lavet en test på mit barn og at han ikke ønskede at være en del af dets liv.. Han sluttede beskeden med at skrive at vis min nye kæreste ville adoptere hende syntes han bare at han skulle gøre det

Men fødte så min datter i maj sidste år og hendes far har enddnu ikke set hende eller ville vide noget om hende, skrev til ham da jeg havde født og hans svar kom 2 timer senere hvor der stod "ok tillykke"..

Jeg fik taget prøver i dec sammen med min datter, ved ikke om han har været inde og få lavet dem i nu..

skal så lige siges at min sag er blevet meget lang da han ikke ville svare amtet og sagen derfor er endt i retten

Syntes ikke du er grådig jeg ville gøre det samme.

Håber alt godt for dig og din lille dreng, et stort  fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Anonym trådstarter

madagaskar skriver:

Kan jeg godt forstå, det ville enhver da blive.

Mine kommentarer vedrørende venner gik lige så meget på jeres egne venner som på eventuelt fælles venner. Hans venner ved da godt, at barnet er hans - og selv om de ikke gjorde, så er deres mening ikke en 5 øre værd

Nogle gange i ens skuffelse, kan man glemme at forholde sig til virkeligheden. Som er:

- barnet har ret til forhøjet bidrag

- barnet er hans ... og det ved han godt, han forsøger at sparke alt ansvar fra sig = fjols

- omverden er godt klar over at barnet er hans ... og ellers finder de ud af det når testen kommer tilbage

- I får en pragtfuld dreng lige om lidt

ja jeg får heldigvis en dejlig dreng, så det er ham selv der mister

Anmeld

8. april 2011

Anonym trådstarter

anja89 skriver:

Hej..

Først vil jeg give dig lidt ro og sige at din lille søn ikke skal stikkes, Nu laver man det de kalder mundskrab som laves på både mor, far og barn

Min yngste datters far og jeg gik fra hinanden kun 13 uger inde i graviliteten og jeg har næsten ikke hørt fra ham siden..

Da jeg var omkring 20 uger henne modtog jeg en sms fra  ham om at han ville havde lavet en test på mit barn og at han ikke ønskede at være en del af dets liv.. Han sluttede beskeden med at skrive at vis min nye kæreste ville adoptere hende syntes han bare at han skulle gøre det

Men fødte så min datter i maj sidste år og hendes far har enddnu ikke set hende eller ville vide noget om hende, skrev til ham da jeg havde født og hans svar kom 2 timer senere hvor der stod "ok tillykke"..

Jeg fik taget prøver i dec sammen med min datter, ved ikke om han har været inde og få lavet dem i nu..

skal så lige siges at min sag er blevet meget lang da han ikke ville svare amtet og sagen derfor er endt i retten

Syntes ikke du er grådig jeg ville gøre det samme.

Håber alt godt for dig og din lille dreng, et stort  fra mig

lyder som om det desværre er for nemt at være far

Men lyder jo også til du klare det fint.... Og jeg er da også glad for at det her skete inden fødselen.

Det vil sige at faren til dit barn endnu ikke har betalt sit bidrag???

Anmeld

8. april 2011

fønix

Topp skriver:

nej du er ikke grådig - men søger hvad du har KRAV på ifølge deres regler....

Jeg har også søgt ALT jeg kunne få...

Bidrag inden fødsel - til fødsel - efter fødsel og dåb....

hvilket bidrag kam man søge inden fødslen? 

Anmeld

8. april 2011

Anonym trådstarter

fønix skriver:

Det står inde på statsamtets side...

Jeg har dog ikke søgt det inden og søger heller ikke til dåb...

men min eks har også betalt alt hvad vi har købt (eller det meste) til barnet, da det jo var meningen at han skulle være en del af det. Det igen iser jo også at idioten godt ved han er far

Anmeld

8. april 2011

Topp

fønix skriver:

man kan søge bidrag 2 mdr. før fødsel og 1 mdr. efter + bidrag for selve fødslen

Anmeld

8. april 2011

fønix

Topp skriver:

man kan søge bidrag 2 mdr. før fødsel og 1 mdr. efter + bidrag for selve fødslen

okay tak vidste jeg slet ikke

Anmeld

8. april 2011

fønix

Anonym skriver:

Det står inde på statsamtets side...

Jeg har dog ikke søgt det inden og søger heller ikke til dåb...

men min eks har også betalt alt hvad vi har købt (eller det meste) til barnet, da det jo var meningen at han skulle være en del af det. Det igen iser jo også at idioten godt ved han er far

mange tak for hjælp

min eks har så intet betalt da han smuttede da jeg var et par måneder henne

det skal lige siges han har også sagt han vil have en faderskabstest tidligere, men nu siger han at det har han aldrig sagt....

jeg synes det er en rigtig træls situation du står i og håber han bliver lidt nemmere med tiden og jeg synes det er fint du søger de bidrag for det er jo hans barn som han skal betale til 

Anmeld

8. april 2011

Anonym trådstarter

fønix skriver:

mange tak for hjælp

min eks har så intet betalt da han smuttede da jeg var et par måneder henne

det skal lige siges han har også sagt han vil have en faderskabstest tidligere, men nu siger han at det har han aldrig sagt....

jeg synes det er en rigtig træls situation du står i og håber han bliver lidt nemmere med tiden og jeg synes det er fint du søger de bidrag for det er jo hans barn som han skal betale til 

Ja og han har en på 11 år han GERNE vil se og som han betaler normalbidrag til. tøj. sport og div.

Fatter ikke at han ikke engang vil se vores søn når han er født

Mænd de er sgu dumme

Anmeld

8. april 2011

Topp

fønix skriver:

okay tak vidste jeg slet ikke

det er bare med at søge så tidligt som muligt - da det tager lidt tid - jeg søgte det hele + det alm bidrag da jeg var 6 måneder henne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.