Kattekyllingen, 29+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2011

blomst84

kitty skriver:

Tak! Det føles lidt som 25, når jeg skal op ad trapperne... Min nyeste craving er is.. gerne hver aften. Så jeg holder den nok ikke på de 8 resten af vejen. Jeg må bare ud og trille barnevogn, når fisen er komet ud!

Håber det går godt med Jer?

Uh ja is, dejlig koldt i munden ja ud og tril med vognen, det er simpelthen så lækkert, især når solen skinner jamen her går det rigtig godt, lille Cecilie er over 3 mdr nu og tiden flyver bare afsted... Men det er en dejlig tid og der sker noget nyt hver dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

businesstigger

Dejlig Kitty og kattekyllinge bo!

Godt at du til trods for ondt i halsen har det godt. Det er jo lige om lidt nu!

Anmeld

12. april 2011

otlitrom

K&S skriver:

Jeg glæder mig allerede....!

Bedre sent end aldrig Jeg tog billedet den anden dag, men har først taget mig sammen til at lægge det ud nu

De er ikke så nemme at lave mere, baby fylder for godt. Meeeen, det går!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. april 2011

Ida.

kitty skriver:

Bedre sent end aldrig Jeg tog billedet den anden dag, men har først taget mig sammen til at lægge det ud nu

De er ikke så nemme at lave mere, baby fylder for godt. Meeeen, det går!

Smukke Kitty

Og sug-maven-ind-billedet er slet ikke så spøjst længere, som tidligere - sjovt, at det virkelig giver et indtryk af, hvor meget babyen fylder i de forskellige uger...

Anmeld

12. april 2011

otlitrom

Ida. skriver:

Smukke Kitty

Og sug-maven-ind-billedet er slet ikke så spøjst længere, som tidligere - sjovt, at det virkelig giver et indtryk af, hvor meget babyen fylder i de forskellige uger...

Nej, nemlig.. Det ser ikke så deformt ud, som det har gjort. Men jeg tror også fisen vokser med raketfart derinde for tiden!!

30+0 idag. Det er helt skørt!!

Anmeld

12. april 2011

Ida.

kitty skriver:

Nej, nemlig.. Det ser ikke så deformt ud, som det har gjort. Men jeg tror også fisen vokser med raketfart derinde for tiden!!

30+0 idag. Det er helt skørt!!

Ja du er i den del af graviditeten, som bare flyyyyver afsted...

30+0 er et smukt tal spændende, om du når 40+0 eller om fisen kommer ud før  

Anmeld

12. april 2011

otlitrom

Ida. skriver:

Ja du er i den del af graviditeten, som bare flyyyyver afsted...

30+0 er et smukt tal spændende, om du når 40+0 eller om fisen kommer ud før  

Det føles som om den udemærket godt er klar over, hvilken vej der er "UD" JM sagde "du går til 1. juli", hvilket er 8 dage over tid.. Jeg ved det ikke.. Vi venter i spænding, og håber jeg når det hele med eksamen etc. Man er vel evig optimist

Anmeld

12. april 2011

Ida.

kitty skriver:

Det føles som om den udemærket godt er klar over, hvilken vej der er "UD" JM sagde "du går til 1. juli", hvilket er 8 dage over tid.. Jeg ved det ikke.. Vi venter i spænding, og håber jeg når det hele med eksamen etc. Man er vel evig optimist

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.