Kattekyllingen, 29+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

B&J

Hvor er det dejligt at alt er super godt der inde, og hvor har du en smukke mave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Kruse90

Super smukt billede søøde
Nu er der ikke så længe til
Glæder mig så meget til at se krølfisen

Anmeld

7. april 2011

otlitrom

Tak piger!

Anmeld

7. april 2011

DK

Ihhh du er fin!!!!

Anmeld

7. april 2011

Becks

kitty skriver:

Uge 30... Hvor bliver tiden lige af?

Har været ved JM idag. Alt ser fint ud, glucosebelastningen gik fint. Fik svar på blodprøven idag, og den lå inden for normalen!

Baby har det godt og ligger med hovedet nedad.. Jeg ved ikke om den øver sig i at svømme butterfly, men den har armene i hver side af maven og roder rundt, så godt som den har lært. Tossede unge

Vægten siger +8,9... Det er nok OK. JM sagde i hvert fald intet ondt om det!

Hun ville ikke sige en vægt på baby, da hun sagde der var stor chance for at skønne forkert. Men hun ville gerne fortælle mig, at det ser rigtig fint ud, og at den har en helt normal størrelse. Symfysemålet er 27, og det kommenterede hun heller ikke yderligere.

Alt i alt har vi det godt Jeg døjer med ondt i halsen, og det vil ikke gå væk. Pokkers så lang tid det tager at blive frisk, når man er 2 i 1 krop.

Wow det er jo lige om lidt

Hvor det en smuk mave kattekyllingen ligger i, og sikken du stråler og er smuk som altid

Anmeld

7. april 2011

K&S

kitty skriver:

Har været ved JM idag. Alt ser fint ud, glucosebelastningen gik fint. Fik svar på blodprøven idag, og den lå inden for normalen!

Baby har det godt og ligger med hovedet nedad.. Jeg ved ikke om den øver sig i at svømme butterfly, men den har armene i hver side af maven og roder rundt, så godt som den har lært. Tossede unge

Hun ville ikke sige en vægt på baby, da hun sagde der var stor chance for at skønne forkert. Men hun ville gerne fortælle mig, at det ser rigtig fint ud, og at den har en helt normal størrelse. Symfysemålet er 27, og det kommenterede hun heller ikke yderligere.

Alt i alt har vi det godt Jeg døjer med ondt i halsen, og det vil ikke gå væk. Pokkers så lang tid det tager at blive frisk, når man er 2 i 1 krop.

Flot flot mavse, meeeen har du helt droppet trække-maven-ind billeder  eller er det bare ikke muligt mere  jeg synes, de var så skønne de billeder....!

Anmeld

7. april 2011

smokin

Så er det snart tid

Anmeld

7. april 2011

Mettemus

kitty skriver:

Ja hvor blev tiden af? Om ca. to måneder kan du være mor - helt til tiden og alt muligt. VILDT?!!

Du ser fantastisk ud, smuk maven og smuk mor! Har du det godt - kan du sove om natten osv?

Anmeld

7. april 2011

Snuske1985

Hold da op Ak... Super flot mavse...

Utroligt at der kun er ca. 10 uger til termin - tiden går da stærkt  Håber du har samme følelse... ?!

Anmeld

8. april 2011

Lotus86

Smuk som altid, du stråler virkelig

Dejligt at høre at glukusebelastningen gik fint, jeg har ikke hørt noget fra dem, så satser på alt også er fint her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.