Kattekyllingen, 29+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

Rosa

Du er fanderme en steg, Anna!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Sofia

Sikke en flot mave Kitty

Anmeld

8. april 2011

blomst84

UGE 30!!!!  tiden flyver jo bare afsted altså  men hvor ser du bare godt ud (som altid)  og 8 kg.. herregud  det er intet imod mine 25kg....

Anmeld

8. april 2011

otlitrom

Mettemus skriver:

Ja hvor blev tiden af? Om ca. to måneder kan du være mor - helt til tiden og alt muligt. VILDT?!!

Du ser fantastisk ud, smuk maven og smuk mor! Har du det godt - kan du sove om natten osv?

Jeg kan ikke sove om natten. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg vågner kl 3 hver nat, og så er det svært at falde i søvn.. Hvis jeg overhovedet kan. I sidste uge var jeg oppe to morgener 4.15 fordi jeg ikke orkede at vende mig i sengen længere.

Enten er det baby der "generer" eller også er det min BA der driller.. Jeg tror mest det er BA. Jeg føler mig helt på bar bund, og det stresser mig. Men jeg skal jo altså have den skrevet, den pokkers opgave.

Går det godt med sønnen? Hvordan ser det ud med Jeres nattesøvn

Tak for de pæne ord!

Anmeld

8. april 2011

otlitrom

K&S skriver:

Flot flot mavse, meeeen har du helt droppet trække-maven-ind billeder  eller er det bare ikke muligt mere  jeg synes, de var så skønne de billeder....!

Jeg gør det i morgen, promise! I blev også snydt i sidste uge, det går altså ikke!

Nu kan jeg ikke - jeg har vist spist for meget

Anmeld

8. april 2011

otlitrom

blomst84 skriver:

UGE 30!!!!  tiden flyver jo bare afsted altså  men hvor ser du bare godt ud (som altid)  og 8 kg.. herregud  det er intet imod mine 25kg....

Tak! Det føles lidt som 25, når jeg skal op ad trapperne... Min nyeste craving er is.. gerne hver aften. Så jeg holder den nok ikke på de 8 resten af vejen. Jeg må bare ud og trille barnevogn, når fisen er komet ud!

Håber det går godt med Jer?

Anmeld

8. april 2011

K&S

kitty skriver:

Jeg gør det i morgen, promise! I blev også snydt i sidste uge, det går altså ikke!

Nu kan jeg ikke - jeg har vist spist for meget

Jeg glæder mig allerede....!

Anmeld

8. april 2011

cdinesen

Hvor er du smuk!

Anmeld

8. april 2011

-Milla-

Smukke, smukke Kitty! Hvor ser du bare dejlig ud og godt at høre det gik godt hos JM.

Anmeld

8. april 2011

Mettemus

kitty skriver:

Jeg kan ikke sove om natten. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg vågner kl 3 hver nat, og så er det svært at falde i søvn.. Hvis jeg overhovedet kan. I sidste uge var jeg oppe to morgener 4.15 fordi jeg ikke orkede at vende mig i sengen længere.

Enten er det baby der "generer" eller også er det min BA der driller.. Jeg tror mest det er BA. Jeg føler mig helt på bar bund, og det stresser mig. Men jeg skal jo altså have den skrevet, den pokkers opgave.

Går det godt med sønnen? Hvordan ser det ud med Jeres nattesøvn

Tak for de pæne ord!

Uha, kender alt for godt til sådan nogle opgaver som bare fylder så meget at det går ud over nattesøvnen. Har du prøvet at skrive det du lige tænker på ned når du vågner? Det har jeg gjort et par gange, og det har faktisk gjort at det var nemmere at falde i søvn bagefter. 
Men ellers ja - der er nok ingen vej uden om... med mindre du vil udskyde den og gå tidligt på barsel selvfølgelig?

Her går det fint. Den lille trives og sover godt. I går gik han i seng kl. 20.30 og stod op i morges kl. 9. Så har han spist to gange 10 min. mere eller mindre i søvne, og da jeg ligger ned og ammer om natten, har jeg næsten heller ikke været vågen. SKØNT!

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.