Kattekyllingen, 29+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.225 visninger
37 svar
0 synes godt om
7. april 2011

otlitrom

Uge 30... Hvor bliver tiden lige af?

Har været ved JM idag. Alt ser fint ud, glucosebelastningen gik fint. Fik svar på blodprøven idag, og den lå inden for normalen!

Baby har det godt og ligger med hovedet nedad.. Jeg ved ikke om den øver sig i at svømme butterfly, men den har armene i hver side af maven og roder rundt, så godt som den har lært. Tossede unge

Vægten siger +8,9... Det er nok OK. JM sagde i hvert fald intet ondt om det!

Hun ville ikke sige en vægt på baby, da hun sagde der var stor chance for at skønne forkert. Men hun ville gerne fortælle mig, at det ser rigtig fint ud, og at den har en helt normal størrelse. Symfysemålet er 27, og det kommenterede hun heller ikke yderligere.

Alt i alt har vi det godt Jeg døjer med ondt i halsen, og det vil ikke gå væk. Pokkers så lang tid det tager at blive frisk, når man er 2 i 1 krop.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Ni-ko-li-ne

smukke krølfis-mavse!!!

Anmeld

7. april 2011

otlitrom

Ni-ko-li-ne skriver:

smukke krølfis-mavse!!!

I virkelig stor størrelse! Er billedet ikke meget stort? Ski*e spejlreflekskamera!

Anmeld

7. april 2011

Laulund87

Smadder godt billede Kitty!

Anmeld

7. april 2011

Happiness

Flot mave Og bliver lige nød til at kommentere dine øjne! Hold da k... de er smukke!

Anmeld

7. april 2011

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

I virkelig stor størrelse! Er billedet ikke meget stort? Ski*e spejlreflekskamera!

ha ha... nej det havde jeg ikk tænkt over

Anmeld

7. april 2011

JustAnotherName

kitty skriver:

Uge 30... Hvor bliver tiden lige af?

Har været ved JM idag. Alt ser fint ud, glucosebelastningen gik fint. Fik svar på blodprøven idag, og den lå inden for normalen!

Baby har det godt og ligger med hovedet nedad.. Jeg ved ikke om den øver sig i at svømme butterfly, men den har armene i hver side af maven og roder rundt, så godt som den har lært. Tossede unge

Vægten siger +8,9... Det er nok OK. JM sagde i hvert fald intet ondt om det!

Hun ville ikke sige en vægt på baby, da hun sagde der var stor chance for at skønne forkert. Men hun ville gerne fortælle mig, at det ser rigtig fint ud, og at den har en helt normal størrelse. Symfysemålet er 27, og det kommenterede hun heller ikke yderligere.

Alt i alt har vi det godt Jeg døjer med ondt i halsen, og det vil ikke gå væk. Pokkers så lang tid det tager at blive frisk, når man er 2 i 1 krop.

Du ser så fantastisk godt ud!! ....Men hvor er det VILDT at du allerede er så langt henne. Syntes jo lige du har fortalt at du er gravid. Og nu er du jo snart ved vejs ende i ruge-processen  

Anmeld

7. april 2011

otlitrom

JustAnotherName skriver:

Du ser så fantastisk godt ud!! ....Men hvor er det VILDT at du allerede er så langt henne. Syntes jo lige du har fortalt at du er gravid. Og nu er du jo snart ved vejs ende i ruge-processen  

Bjørnen og jeg snakkede netop om det igår. I oktober stod vi med to streger og sagde "Det her kommer jo til at tage evigheder, mon det nogensinde bliver juni?"... Nu tænker vi nærmere om vi kan trække lidt i bremsen, for det er dælme snart 

Men vi glæder os!

Anmeld

7. april 2011

Najsen86

smuk mavse med krølfisen

Anmeld

7. april 2011

otlitrom

Happiness skriver:

Flot mave Og bliver lige nød til at kommentere dine øjne! Hold da k... de er smukke!

Tak!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.