Pudser vi glorien idag eller hvad??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

mor-til-vanessa

ja hvis man sætter sine børn/barn i timeout (som jeg selv gør) så er man ganske forfærdelig og undertrykker ens barns føleser. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Mira0911

Eva. skriver:

Og jeg opdrager som jeg ikke selv er blevet det.. og sådan tror jeg tit det er, enten tager man det man fik eller også tager man afstand...jeg tager det jeg kunen bruge og resten har jeg smidt væk..men jeg er jo også opdraget dengang i 70érne..hehe..

Jeg tror bestemt også man tager det til sig som man kan bruge, og det har jeg gjort... Kæresten's familie's opdragelse kommer slet ikke på tale her... De fik lussingere, smidt i koldt bad og bundet... 

Anmeld

7. april 2011

Aves.

MoarJ skriver:

Jeg tror bestemt også man tager det til sig som man kan bruge, og det har jeg gjort... Kæresten's familie's opdragelse kommer slet ikke på tale her... De fik lussingere, smidt i koldt bad og bundet... 

Åhh, gud nej...det var da skrækkeligt....puha...stakkels mand....

Anmeld

7. april 2011

Mira0911

Eva. skriver:

Åhh, gud nej...det var da skrækkeligt....puha...stakkels mand....

Jeps og han sagde også, den opdragelse skal hans børn ikke have... Det samme mener jeg, kunne aldrig drømme om at binde mit barn, slå det, eller smide det i koldt bad... 

Anmeld

7. april 2011

Aves.

MoarJ skriver:

Jeps og han sagde også, den opdragelse skal hans børn ikke have... Det samme mener jeg, kunne aldrig drømme om at binde mit barn, slå det, eller smide det i koldt bad... 

Nej, føj for pokker da.

Min far skældte meget ud frem for at snakke med os, jeg hadede det. Er så lidt anerkendende og jeg kan mærke det har påvirket mig i mit voksenliv i forhold til at løse konflikter, jeg har skulle arbejde med det at jeg ikke har føølt mig hørt eller set og derfor vil jeg simpelthen give mine børn en følelse af at de er gode nok og at jeg lytter og forstår så vidt det er muligt. De skal turde komme til mig med alt.

Anmeld

7. april 2011

Pia.

mortilj skriver:

Synes sq der er utrolig meget fokus idag på hvordan man hver især opdrager, eller straffer som nogle kalder det.. :O

Hvad får man ud af at pudse sin egen glorie på det punkt?? Ja jeg bliver ærlig talt lidt irriteret over at der skal sidde nogen og fortælle mig at det jeg gør er forkert fordi jeg lærer mit barn ved at flytte på det at legetøj er midnst ligeså spændende som mine pynteting, som jeg forresten IKKE flytter væk fra mit barn..

Nu ved jeg ikke hvad du hentyder til - men jeg behøver ikke pudse min glorie .... men jeg straffer ikke, har ikke hysteriske børn og jeg bruger heller ikke "Time Out" - der er måske bare nogen af os der takler tingene som vi føler er bedst og der med ikke sagt at min løsning er bedst - men den er bedst for mig, mine børn og os som familie - vi skal jo kunne fungere sammen mange timer dagligt og vi har fundet den løsning som gør alle glade og så hader jeg at nogen voksne har behov for magt over deres børn og der mener jeg time out er - jeg mener man viser noget helt forkert ved at lære dem det - men det er jo så en helt anden debat...

Knus ...

Anmeld

7. april 2011

Mira0911

Eva. skriver:

Nej, føj for pokker da.

Min far skældte meget ud frem for at snakke med os, jeg hadede det. Er så lidt anerkendende og jeg kan mærke det har påvirket mig i mit voksenliv i forhold til at løse konflikter, jeg har skulle arbejde med det at jeg ikke har føølt mig hørt eller set og derfor vil jeg simpelthen give mine børn en følelse af at de er gode nok og at jeg lytter og forstår så vidt det er muligt. De skal turde komme til mig med alt.

Jeg synes vi er gode her til at snakke med Julie om tingene, før det bliver til skældud... 

Ja vi alle forskellige med opdragelse... 

Anmeld

7. april 2011

Shibby

MoarJ,-hvorfor blev han bundet?

Anmeld

7. april 2011

Aves.

MoarJ skriver:

Jeg synes vi er gode her til at snakke med Julie om tingene, før det bliver til skældud... 

Ja vi alle forskellige med opdragelse... 

Var skam ikek fordi jeg ikke mente I eller andre ikke er det... det var bare min oplevelse af mit liv og mine overvejelser omkring egne oplevelser og konsekvensen af dem helt op i mit voksenliv..

Anmeld

7. april 2011

skønneunger

Flow skriver:

Nemli...  vi spiser iøvrigt kun øko mad og jeg har aldrig bestukket min knægt med en 1 krones haribo pose og en tegnefilm i dvdén for at få ro liiige 2 min.. Nope niks...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.