Pudser vi glorien idag eller hvad??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

An&Jo

Loa skriver:

Jeps, jeg lagde godt mærke til det.... En debat om en debat

Tja, folk er jo af forskellige holdninger. Personligt mener jeg sagtens man kan sende et barn i time out, når barnet ved hvad det betyder. Jeg kunne slet ikke forestille mig hvis min datter fik et flip og stod og råbte og skreg og smed om sig med vores pynte ting, at jeg så bare ville sige "jamen det er okay du bliver gal...."

Det er marte meo i stor stil, men hvem filan kan opretholde det ALTID! 

præcis, jeg er helt enig med dig.. og i min verden er det ikke en løsning at fjerne tingene fra børnene.. men det er løsningen for andre, og så skal de selvfølgelig holde sig til det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

eElak

Synes sq der er utrolig meget fokus idag på hvordan man hver især opdrager, eller straffer som nogle kalder det.. :O

Hvad får man ud af at pudse sin egen glorie på det punkt?? Ja jeg bliver ærlig talt lidt irriteret over at der skal sidde nogen og fortælle mig at det jeg gør er forkert fordi jeg lærer mit barn ved at flytte på det at legetøj er midnst ligeså spændende som mine pynteting, som jeg forresten IKKE flytter væk fra mit barn..

Ja... har du rustbehandler og en vinkelsliber jeg kan bruge?

Anmeld

7. april 2011

henh01

I stedet for at irriteres så må man jo minde sig selv om at man kender sit barn bedst og ved hvad der fungerer. Vi elsker alle vores børn og vil dem det bedste.

Blot vil jeg sige at jeg bestemt ikke bryder mig om ordet Opdragelse.. Lyder så gammelsdags, jeg vælger derimod hellere ordet udvikling da det i bund og grund er hvad vi gør. Vi hjælper vores børn og ruster dem til at kunne begå sig i samfundet

Anmeld

7. april 2011

An&Jo

Loa skriver:

Hehe det var nu også mest til Eva selv, så det ikke virkede som om jeg bitchede..... Du ved, der skal ikke meget til at skabe ravage herinde

nej ravage kan der hurtigt komme.. sådan er det når man samler så mange hormonelle kvinder på et sted.. for ja, men er sq hormonel selv efter fødslen også..

Anmeld

7. april 2011

SussieThyssen

mortilj skriver:

Dette er bestemt ikke ment som en hetz, nærmere som en lilel opråbning om at vi alle er forskellige og opdrager vores børn alt efter hvad deres behov er, og at vi altså ikke alle kan gøre det på samme måde..

Jamen selvfølgelig er vi det...man behøver bare ikke at nævne navne..kun henvise til at der bliver oprettet tråde angående et eller flere emner. 

Anmeld

7. april 2011

An&Jo

KaLee skriver:

Ja... har du rustbehandler og en vinkelsliber jeg kan bruge?

haha.. nej desværre.. ligger faktisk ikke inde med noget værktøj..

Anmeld

7. april 2011

Loa

mortilj skriver:

præcis, jeg er helt enig med dig.. og i min verden er det ikke en løsning at fjerne tingene fra børnene.. men det er løsningen for andre, og så skal de selvfølgelig holde sig til det..

Min søster gør nemlig præcis sådan med at fjerne alting, så hendes dreng ikke kan komme i nærheden af det.... Og jeg har altid sagt at det vil jeg ikke gøre, det må da unægteligt være nemmere at lære barnet at lade tingene værre... selvom det andet sikkert er nemmere her og nu....

Anmeld

7. april 2011

Tip!

mortilj skriver:

haha.. jamen rod skal der til når der er børn.. jeg har da også legetøj over alt, men sådan er det bare.. og så kan jeg altså også godt finde på at smække benene op på bordet efter en lang dag og bare slappe af..

Nemli...  vi spiser iøvrigt kun øko mad og jeg har aldrig bestukket min knægt med en 1 krones haribo pose og en tegnefilm i dvdén for at få ro liiige 2 min.. Nope niks...

Anmeld

7. april 2011

Loa

SussieThyssen skriver:

Ingen grund til at nævne navne..så enkelt er det

Er det så en hetz/forbudt så snart et navn bliver nævnt???

Anmeld

7. april 2011

An&Jo

SussieThyssen skriver:

Jamen selvfølgelig er vi det...man behøver bare ikke at nævne navne..kun henvise til at der bliver oprettet tråde angående et eller flere emner. 

Det er selvølgelig korrekt, men mener heller ikke jeg nævnte nogle navne, selvom det måske var ret tydeligt hvilke debatter jeg mente..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.