Pudser vi glorien idag eller hvad??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.218 visninger
74 svar
0 synes godt om
7. april 2011

An&Jo

Synes sq der er utrolig meget fokus idag på hvordan man hver især opdrager, eller straffer som nogle kalder det.. :O

Hvad får man ud af at pudse sin egen glorie på det punkt?? Ja jeg bliver ærlig talt lidt irriteret over at der skal sidde nogen og fortælle mig at det jeg gør er forkert fordi jeg lærer mit barn ved at flytte på det at legetøj er midnst ligeså spændende som mine pynteting, som jeg forresten IKKE flytter væk fra mit barn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Hansen97

mortilj skriver:

Synes sq der er utrolig meget fokus idag på hvordan man hver især opdrager, eller straffer som nogle kalder det.. :O

Hvad får man ud af at pudse sin egen glorie på det punkt?? Ja jeg bliver ærlig talt lidt irriteret over at der skal sidde nogen og fortælle mig at det jeg gør er forkert fordi jeg lærer mit barn ved at flytte på det at legetøj er midnst ligeså spændende som mine pynteting, som jeg forresten IKKE flytter væk fra mit barn..

ja jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde...

Anmeld

7. april 2011

Loa

mortilj skriver:

Tror bare det er fordi Shibby oprettede en debat om emnet, og da Eva så (tydeligvis) var uenig valgte hun så at oprette endnu en debat....

Jeg syntes ikke der er noget rigtigt og forkert (andet end at slå), folk gør jo det der virker på ens børn..... Og børn er jo milevidt forskellige,det der virker på en, gør måske ikke på en anden.... 

Anmeld

7. april 2011

An&Jo

112233 skriver:

ja jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde...

præcis..

Anmeld

7. april 2011

Loa

Ikke noget bitcheri omkring Eva, så ikke angrib mig

Anmeld

7. april 2011

An&Jo

Loa skriver:

Tror bare det er fordi Shibby oprettede en debat om emnet, og da Eva så (tydeligvis) var uenig valgte hun så at oprette endnu en debat....

Jeg syntes ikke der er noget rigtigt og forkert (andet end at slå), folk gør jo det der virker på ens børn..... Og børn er jo milevidt forskellige,det der virker på en, gør måske ikke på en anden.... 

hun har jo ikke bare oprettet en debat, men 2 om noget der ligner det samme emne..

Hun giver jo faktisk skyld for i et andet indlæg at man ikke anerkender sit barns følelser fordi der er nogen der giver sine børn time outs..

Anmeld

7. april 2011

Vial

Det har der været fokus på længe. Siden jeg oprettede tråden om "rap over nallerne". Det kommer lidt i bølger med emner herinde på baby.dk, synes jeg.

Det er da super interessant, hvordan andre takler deres børn. Det er dog også rystende til tider, synes jeg.

Det sjoveste er, når alle os, der kun har små babyer er så kloge på, hvordan man skal gøre.. haha. Jeg er helt bevist om, at jeg er meget hellig og jeg ikke har den praktiske erfaring endnu. Jeg bliver klogere - men håber ikke at jeg giver afkald på alle mine gode intentioner..

Anmeld

7. april 2011

An&Jo

Loa skriver:

Ikke noget bitcheri omkring Eva, så ikke angrib mig

Jeg angriber ingen bare rolig...

Jeg kunne bare godt tænke mig og vide hvorfor noget er forkert, og noget andet er rigtigt?? Vi har hver vores måde at gøre det på, og vores børn er så forskellige som de kan være, og gudskelov for det.. verden ville sq være for kedelig hvis vi alle var ens..

Anmeld

7. april 2011

Tip!

mortilj skriver:

Ork ja.. tror jeg skal finde en vinkelsliber frem for at pudse min..

guuuud hvor kan jeg blive træt af min søn når han for 20. gang vælter kassen med lego ud på gulvet, for så at lege med noget andet bag efter..

Forresten, her roder ALDRIG, vasketøjs kurven er altid i bund, og opvasken bliver altid taget lige når vi har spist..

Jeg kunne da aldrig drømme om at smide benene op og slappe lidt af når her ligner crap...

Jo for det er liiige det jeg gør NU

Anmeld

7. april 2011

Loa

mortilj skriver:

hun har jo ikke bare oprettet en debat, men 2 om noget der ligner det samme emne..

Hun giver jo faktisk skyld for i et andet indlæg at man ikke anerkender sit barns følelser fordi der er nogen der giver sine børn time outs..

Jeps, jeg lagde godt mærke til det.... En debat om en debat

Tja, folk er jo af forskellige holdninger. Personligt mener jeg sagtens man kan sende et barn i time out, når barnet ved hvad det betyder. Jeg kunne slet ikke forestille mig hvis min datter fik et flip og stod og råbte og skreg og smed om sig med vores pynte ting, at jeg så bare ville sige "jamen det er okay du bliver gal...."

Det er marte meo i stor stil, men hvem filan kan opretholde det ALTID! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.