Baby 16+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

Bshizzle

MaybeBaby skriver:

Nej hvor hyggeligt, så må jeg lige holde lidt øje med dig med dén terminsdato Og er ønsket denne gang så en pige eller bare det bliver en baby?

I lige måde.
Uhhmm.. Vil meget gerne ønske mig en Pige, da min dreng er HELT sikker på det blir en lillesøster...
Men som han så osse siger bagefter.."Det er osse okay det er en dreng.. så kan vi jo lege med biler sammen" Haha..

Sund og rask barn er det som tæller mest  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

MaybeBaby

Bshizzle skriver:

I lige måde.
Uhhmm.. Vil meget gerne ønske mig en Pige, da min dreng er HELT sikker på det blir en lillesøster...
Men som han så osse siger bagefter.."Det er osse okay det er en dreng.. så kan vi jo lege med biler sammen" Haha..

Sund og rask barn er det som tæller mest  

Haha, hvor sød Ja herhjemme er ønsket om baby større end et bestemt køn! Men ville elske at give min kæreste den dreng han engang gerne vil have - selvom jeg jo godt ved, at det er ham, der har bestemt det i sidste ende Tror lige jeg ansøger om venskab, så jeg kan følge lidt med i din laden og gøren og evt din voksende mave

Anmeld

7. april 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Og det ved han heldigvis godt. Dog bliver han også glad for pige, men bare der kommer en dreng engang

Sådan har jeg det også. Dog går der lang tid, før den næste kommer.

Anmeld

7. april 2011

Bshizzle

MaybeBaby skriver:

Haha, hvor sød Ja herhjemme er ønsket om baby større end et bestemt køn! Men ville elske at give min kæreste den dreng han engang gerne vil have - selvom jeg jo godt ved, at det er ham, der har bestemt det i sidste ende Tror lige jeg ansøger om venskab, så jeg kan følge lidt med i din laden og gøren og evt din voksende mave

Hehe. mit ønske dengang jeg ventede mig første gang var osse en dreng.
Det er bare ... skønt at følge nogle man er (næsten)lige langt henne med.

Anmeld

7. april 2011

***S***

MaybeBaby skriver:

Under Debat kan du scrolle ned på siden og se en masse kategorier. Vil du f.eks. have svar på noget med maven, så tryk på kategorien graviditet og der helt oppe for oven er det en stor knap hvor der står "opret nyt emne" eller lign. Så kan du skrive overskrift og indlæg og vælge at skrive som anonym, hvis du synes det er et pinligt spørgsmål. Ellers skriv hvis der bliver problemer. Nu skal vi vist have dig igang

Okay, tak for hjælpen! Hahah jeg må prøve og se om det er noget jeg kan finde ud af!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.