Baby 16+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.659 visninger
34 svar
0 synes godt om
6. april 2011

MaybeBaby

16+3 and counting...

Og kunne egentlig ikke se, at jeg var blevet så meget større end ellers, så lavede lige et slideshow og NU kan man da se at der sker noget

Det første er 6+3

Det andet er 8+3

Og nu er jeg 16+3 i dag and counting Ingen +kg bare mere mave!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

16+3 and counting...

Og kunne egentlig ikke se, at jeg var blevet så meget større end ellers, så lavede lige et slideshow og NU kan man da se at der sker noget

Det første er 6+3

Det andet er 8+3

Og nu er jeg 16+3 i dag and counting Ingen +kg bare mere mave!

Hold da op der er sket meget på de 8 uger. Fin mave

Anmeld

6. april 2011

MaybeBaby

Kofoed33 skriver:

Hold da op der er sket meget på de 8 uger. Fin mave

Og jeg som troede, at jeg havde en mave mere som på mit 8+3 billede (Indtil jeg de sidste par dage har fået kommentarene: "Du ender nok med at blive kæmpe", og den traditionelle: "Er du sikker på at der kun er én derinde!?") Kan jeg måske gøre for, at min krop er ved a bygge en penthouselejlighed i stedet for en et-værelset måske?

Men kan sagtens se nu, at der sker meget i disse uger Og mange tak

Anmeld

6. april 2011

Moar2011

sikke en forskel

Anmeld

6. april 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Og jeg som troede, at jeg havde en mave mere som på mit 8+3 billede (Indtil jeg de sidste par dage har fået kommentarene: "Du ender nok med at blive kæmpe", og den traditionelle: "Er du sikker på at der kun er én derinde!?") Kan jeg måske gøre for, at min krop er ved a bygge en penthouselejlighed i stedet for en et-værelset måske?

Men kan sagtens se nu, at der sker meget i disse uger Og mange tak

Haha, det kan du alligevel ikke Ej var det ikke noget med, at du har tabt dig en masse og havde løst maveskind?, for så er det jo naturligt, at den kommer hurtigt.

Anmeld

6. april 2011

MaybeBaby

Kofoed33 skriver:

Haha, det kan du alligevel ikke Ej var det ikke noget med, at du har tabt dig en masse og havde løst maveskind?, for så er det jo naturligt, at den kommer hurtigt.

Har tabt mig langsomt fra over 115 men der var ikke særligt løst maveskind. Bare alm. buttethed Men jo det må være derfor, du. Det er mit bedste bud i hvert fald

Anmeld

6. april 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Har tabt mig langsomt fra over 115 men der var ikke særligt løst maveskind. Bare alm. buttethed Men jo det må være derfor, du. Det er mit bedste bud i hvert fald

Men den har det godt derinde. Vil i vide kønnet?

Anmeld

6. april 2011

MaybeBaby

Kofoed33 skriver:

Men den har det godt derinde. Vil i vide kønnet?

Ja, gerne. Eller jeg var lidt ligeglad men kæresten ville vildt gerne og da det lidt er det eneste, han kan bestemme i sådan en graviditet, så håber vi, at vi kan se det til MD d. 28/4. Og er forresten nu også på listen over folk der skal have i 3. kvartal Sidst jeg var derinde, sagde den bare, at jeg ikke kunne skrive svar til folks indlæg uden at jeg var plusmedlem

Anmeld

6. april 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Ja, gerne. Eller jeg var lidt ligeglad men kæresten ville vildt gerne og da det lidt er det eneste, han kan bestemme i sådan en graviditet, så håber vi, at vi kan se det til MD d. 28/4. Og er forresten nu også på listen over folk der skal have i 3. kvartal Sidst jeg var derinde, sagde den bare, at jeg ikke kunne skrive svar til folks indlæg uden at jeg var plusmedlem

Jeg synes det ligner en spids drenge mave Men det bliver spændende. Jeg skal til MD d 29 godt nok.

Glæder mig til en update.

Anmeld

6. april 2011

Maalene

Jubiii - det hjælper at plage lidt Haha...

Men iiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhhh, hvor er du bare SÅ fin, den vokser så flot derudaf maven, og hvor bærer du det bare flot

Uhh, du er så sej min pige - glæder mig til at følge DIG, MAVEN og den LILLE BANDIT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.