Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MaybeBaby skriver: Dog håber jeg at maven lige vil sætte farten lidt ned nu her - så kan den vokse lystigt videre senere hen
Dog håber jeg at maven lige vil sætte farten lidt ned nu her - så kan den vokse lystigt videre senere hen
det må vi håbe så hihi..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MaybeBaby skriver: Mange mange tak Man kan gå fra at være helt æv-agtig indeni til superglad for maven bare ved at lægge sit billede herind For de der kommentarer med, at man nok ender med at blive kæmpe osv. er altså kun sjove i starten Men er glad for at jeg er gået fra at være i det stadie der hedder: Er hun blevet tyk eller gravid? til nu at være overbevisende gravid Og glæder mig stadig til d. 28/4!
Mange mange tak Man kan gå fra at være helt æv-agtig indeni til superglad for maven bare ved at lægge sit billede herind For de der kommentarer med, at man nok ender med at blive kæmpe osv. er altså kun sjove i starten Men er glad for at jeg er gået fra at være i det stadie der hedder: Er hun blevet tyk eller gravid? til nu at være overbevisende gravid Og glæder mig stadig til d. 28/4!
Ja, det stadie er jeg også ved at nå til - og det er SKØNT
Men når jeg kigger mavebilleder igennem, er min mave ikke vokset ret meget de sidste 3 uger, men den voksede dælme også stærkt i starten, så det passer mig nu fint nok
Uhh ja, det kan jeg virkelig godt forstå, at du gør - glæder mig også til en update, og høre om det er en lille prins eller prinsesse , som gemmer sig i maven
Hvor ser du dejlig ud med din fine mave!! Fedt at man kan se så meget på dig!
Jeg har bare en lille bule, ligner bare jeg har fået "mave"
Bliver skønt at komme til MD!!
***S*** skriver: Hvor ser du dejlig ud med din fine mave!! Fedt at man kan se så meget på dig! Jeg har bare en lille bule, ligner bare jeg har fået "mave" Bliver skønt at komme til MD!!
Hvornår skal du til MD, og hvornår får vi et mavebillede at se af dig? Eller bare et indlæg
MaybeBaby skriver: Uha, en spids drenge mave? Er det sådan en teori folket har? Siden din er mere rund og det samme er faktisk alle andres som venter en pige. Hmmm... Så bliver manden da glad, hvis det går i opfyldelse!
Uha, en spids drenge mave? Er det sådan en teori folket har? Siden din er mere rund og det samme er faktisk alle andres som venter en pige. Hmmm... Så bliver manden da glad, hvis det går i opfyldelse!
Det jo det, hvis man begynder og holde øje, så er pigemaver runde og drengemaver spidse. Det da i hvert fald ham der bestemte kønnet, det er ham selv der ellers har "fejlet", hehe
Sikker en fin babyhule du har.. Jeg har selv termin d. 21 Sep.. .. Dog er min mave først lige begyndt at bule. ( har en dreng i forvejen.. ). Og skal til MD d. 4 Maj... glæder mig osse til at vide kønnet
MaybeBaby skriver: Hvornår skal du til MD, og hvornår får vi et mavebillede at se af dig? Eller bare et indlæg
Jeg skal til MD d. 26 April! Og til jordmoder for første gang idag! Glæder mig!
Jeg ville meget gerne komme med et indlæg, men jeg kan ikke finde ud af hvordan man gør???
Kofoed33 skriver: Det jo det, hvis man begynder og holde øje, så er pigemaver runde og drengemaver spidse. Det da i hvert fald ham der bestemte kønnet, det er ham selv der ellers har "fejlet", hehe
Og det ved han heldigvis godt. Dog bliver han også glad for pige, men bare der kommer en dreng engang
Bshizzle skriver: Sikker en fin babyhule du har.. Jeg har selv termin d. 21 Sep.. .. Dog er min mave først lige begyndt at bule. ( har en dreng i forvejen.. ). Og skal til MD d. 4 Maj... glæder mig osse til at vide kønnet
Nej hvor hyggeligt, så må jeg lige holde lidt øje med dig med dén terminsdato Og er ønsket denne gang så en pige eller bare det bliver en baby?
***S*** skriver: Jeg skal til MD d. 26 April! Og til jordmoder for første gang idag! Glæder mig! Jeg ville meget gerne komme med et indlæg, men jeg kan ikke finde ud af hvordan man gør???
Under Debat kan du scrolle ned på siden og se en masse kategorier. Vil du f.eks. have svar på noget med maven, så tryk på kategorien graviditet og der helt oppe for oven er det en stor knap hvor der står "opret nyt emne" eller lign. Så kan du skrive overskrift og indlæg og vælge at skrive som anonym, hvis du synes det er et pinligt spørgsmål. Ellers skriv hvis der bliver problemer. Nu skal vi vist have dig igang
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128