Baby 16+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

Frøken J.

Man kan tydeligt se forskellen, den fine mavse kan du godt være stolt af!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

MaybeBaby

Kofoed33 skriver:

Jeg synes det ligner en spids drenge mave Men det bliver spændende. Jeg skal til MD d 29 godt nok.

Glæder mig til en update.

Uha, en spids drenge mave? Er det sådan en teori folket har? Siden din er mere rund og det samme er faktisk alle andres som venter en pige. Hmmm... Så bliver manden da glad, hvis det går i opfyldelse!

Anmeld

6. april 2011

metski83

Hvor er du fin

Anmeld

6. april 2011

MaybeBaby

Babyklar skriver:

sikke en forskel

Ja, er du fjollet, det er tydelig, når man sådan holder billederne op ved siden af hinanden. Puha, tænk bare på om 8 uger til!

Anmeld

6. april 2011

MaybeBaby

Maalene skriver:

Jubiii - det hjælper at plage lidt Haha...

Men iiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhhh, hvor er du bare SÅ fin, den vokser så flot derudaf maven, og hvor bærer du det bare flot

Uhh, du er så sej min pige - glæder mig til at følge DIG, MAVEN og den LILLE BANDIT

Mange mange tak Man kan gå fra at være helt æv-agtig indeni til superglad for maven bare ved at lægge sit billede herind For de der kommentarer med, at man nok ender med at blive kæmpe osv. er altså kun sjove i starten Men er glad for at jeg er gået fra at være i det stadie der hedder: Er hun blevet tyk eller gravid? til nu at være overbevisende gravid Og glæder mig stadig til d. 28/4!

Anmeld

6. april 2011

Moar2011

MaybeBaby skriver:

Ja, er du fjollet, det er tydelig, når man sådan holder billederne op ved siden af hinanden. Puha, tænk bare på om 8 uger til!

ja du skal nok blie kæmpe :p

Anmeld

6. april 2011

MaybeBaby

Secrets skriver:

Man kan tydeligt se forskellen, den fine mavse kan du godt være stolt af!

Det betyder faktisk meget for mig, at du siger det, så tak  

Når man engang har været en stor pige, så er der ikke langt ind til det lag, hvor det gør ondt at høre at jeg bestemt ikke kun kan have én derinde og "er du ikke længere henne end dét?" Så får ord som tyk og stor en negativ klang selvom de har været nok så velmenende, så mange mange tak

/Mette - der nu er stolt af sin mave... Sin penthouselejlighed istedet for den et-værelset!

Anmeld

6. april 2011

MaybeBaby

Babyklar skriver:

ja du skal nok blie kæmpe :p

Dog håber jeg at maven lige vil sætte farten lidt ned nu her - så kan den vokse lystigt videre senere hen

Anmeld

6. april 2011

MaybeBaby

metski83 skriver:

Hvor er du fin

Rigtig mange tak - og  for at den snart er der for jer!

Anmeld

6. april 2011

metski83

MaybeBaby skriver:

Rigtig mange tak - og  for at den snart er der for jer!

Tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.