hvad spiser du til morgenmad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

Sommerbird

Havregrød lavet på vand, med en lille smule rørsukker 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

MaliksMor

CiSo skriver:

Jeg er kørt fast i de samme rutiner hvad angår morgenmad, og kunne godt bruge noget inspiration til noget nyt..

Så kom frisk piger, hvad spiser i til morgenmad?? 

Jeg drikker en kop nupo

Anmeld

7. april 2011

B&J

tinasmor skriver:

Good luck. Håber vægten begynder at få fremad.

for at være i gang.

Taak ja det håber jeg også

Anmeld

7. april 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
tinasmor skriver:

Må jeg spørge hvilke rugbrød du spiser som ikke har hvede i? Har nemlig ikke kunne finde noget?

Ja, der er flere slags... Det ene hedder multikernerugbrød fra Kohberg (tror jeg nok, brødet hedder ihvertfald mulitkerne)... det er lidt hårdt i det, men smager godt... Det som jeg har nu, hedder kernefryd rugbrød fra schulstad.... Men ved der er flere... det er bare at læse bagpå... multikernerugbrød er der vist heller ikke så meget sukker i.. hvis der er noget...

Anmeld

7. april 2011

Lone Jakobsen

Marita skriver:

Jeg var godt nok ved at tro, at jeg var den eneste, der spiste ganske almindelig 'kedelig' havregryn  Det er det mest solide, sunde og billige måltid, jeg kan komme i tanker om. Mand og drenge spiser det samme og hvis det bliver for kedeligt, så er rosiner ovenpå et hit!

I weekenderne vil drengene stadig have deres havregryn, mens manden og jeg tager boller og kaffe. Man skal da nyde morgenmaden, når man nu har tiden.

Er imponeret over, hvor meget tid og omtanke der bliver lagt i manges morgenmad. Herhjemme har vi valgt at hoppe over det lave, men sunde gærde, men hvis jeg magtede morgenmad med blodkogte æg, yoghurt og hjemmelavet mysli og avocado (eller hvis der er nogen, der gider lave det til mig), så ville jeg nyyyde det 

hi hi, nej her er det bare den eneste rigtige morgenmad for mig

både mig, manden og mindstemand spiser det 5 dage om ugen. min ældste søn spiser havregrød, og de andre gider det så slet ikke

i weekenden har jeg det (som dig) gerne noget brød, boller, rundstykker eller lign. er der god tid laver jeg amerikanske pandekager eller røræg

Anmeld

7. april 2011

henh01

Jeg spiser altid en skive rugbrød med ost Er ved at være godt træt af det.. Elsker cocopops, men det er jo ikke ligefrem sundt. Kan også godt lide havrefras, men det er jeg den eneste der spiser og kan ikke selv spise sådan en stor pakke inden det bliver kedeligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.