Marita skriver:
Jeg var godt nok ved at tro, at jeg var den eneste, der spiste ganske almindelig 'kedelig' havregryn
Det er det mest solide, sunde og billige måltid, jeg kan komme i tanker om. Mand og drenge spiser det samme og hvis det bliver for kedeligt, så er rosiner ovenpå et hit!
I weekenderne vil drengene stadig have deres havregryn, mens manden og jeg tager boller og kaffe. Man skal da nyde morgenmaden, når man nu har tiden.
Er imponeret over, hvor meget tid og omtanke der bliver lagt i manges morgenmad. Herhjemme har vi valgt at hoppe over det lave, men sunde gærde, men hvis jeg magtede morgenmad med blodkogte æg, yoghurt og hjemmelavet mysli og avocado (eller hvis der er nogen, der gider lave det til mig), så ville jeg nyyyde det 
hi hi, nej her er det bare den eneste rigtige morgenmad for mig 
både mig, manden og mindstemand spiser det 5 dage om ugen. min ældste søn spiser havregrød, og de andre gider det så slet ikke 
i weekenden har jeg det (som dig) gerne noget brød, boller, rundstykker eller lign. er der god tid laver jeg amerikanske pandekager eller røræg 
Anmeld