hvad spiser du til morgenmad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

Tulle28

B&J skriver:

Lige pt er det nupo men normalt spiser jeg et blødkogt æg med en halv skive rugbrød

Så tror jeg dit æg og rugbrød er sundere Og smager med garanti bedre Hvorfor spiser du Nupo istedet (ja jeg kan godt regne ud du er på kur)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Frk.S

I hverdagen bliver det til til en af tre ting:

Havregryn med mælk og evt. mandler

Havregrød med mandler og fx blåbær, jordbær eller vindruer

Rugbrød med et eller andet pålæg + lidt frugt

I weekenden er det oftere rundstykker (friske fra bageren eller varmet i ovnen selv)

Anmeld

6. april 2011

B&J

Tulle28 skriver:

Så tror jeg dit æg og rugbrød er sundere Og smager med garanti bedre Hvorfor spiser du Nupo istedet (ja jeg kan godt regne ud du er på kur)

Fordi jeg følger en kost plan og jeg har stået stille i alt for lang tid nu sku skulle give den et spark og spiser/drikker det 3 gange om dagen  ved godt det andet er sunder men indtager for mange kcal om dagen ved af spise rugbrød og æg osv af jeg har skiftet ud af mine måltider og taber mig sku ikke min vægt står i stampe øv øv

Anmeld

6. april 2011

Tulle28

B&J skriver:

Fordi jeg følger en kost plan og jeg har stået stille i alt for lang tid nu sku skulle give den et spark og spiser/drikker det 3 gange om dagen  ved godt det andet er sunder men indtager for mange kcal om dagen ved af spise rugbrød og æg osv af jeg har skiftet ud af mine måltider og taber mig sku ikke min vægt står i stampe øv øv

Nååhh.... Øv. Håber snart der sker noget

Anmeld

6. april 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Her har jeg PCO, så jeg skal tage højde på sukker... Så nu spiser jeg cheasy vanilie 0,1%... nogen gange m nødder.. ellers er det knækbrød uden hvede(rågi) m ost eller rugbrød uden hvede m ost... nogen gange laver jeg en smooties m cheasy vanilie m banan og jordbær, men skal også passe på frugtsukker...

Anmeld

6. april 2011

NinaNymannMadsen

en kedelig portion Chokorise (billig udgave af chokopops.)
eller så havregryn, men lige for tiden kan jeg ikke lide smagen af det syntes det smager underligt, men det nok bare min graviditet der gør jeg syntes det.

nogen gange noget brød med det vi nu lige har i køleskabet.

Anmeld

6. april 2011

B&J

Tulle28 skriver:

Nååhh.... Øv. Håber snart der sker noget

Der er sket noget har tabt mig 1kg siden så håber det går ned af nu

Anmeld

6. april 2011

betski

Havregryn med frugt

Anmeld

6. april 2011

mortil4dejligepiger

Det bedste jeg kan spise er en skål A-38 med Urtekrams Speltmüsli på.

Ellers kan jeg også godt lide Havrefras.

Anmeld

6. april 2011

FamilienSørensen

CiSo skriver:

Jeg er kørt fast i de samme rutiner hvad angår morgenmad, og kunne godt bruge noget inspiration til noget nyt..

Så kom frisk piger, hvad spiser i til morgenmad?? 

Jeg vil om noget tid prøve yoghurt naturel eller A38 med ymerdrys og rørsukker

Men lige nu står den bare på blandet nødde/frugt müsli med letmælk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.