hvad spiser du til morgenmad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

Lone Jakobsen

her er det havregryn med mælk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Jeg drikker en smoothie med græsk youghurt, mælk, bær, en banan og lidt sirup. Og så spiser jeg enten en portion havgregryn eller et stykke ristet rugbrød med ost. 

Anmeld

7. april 2011

Moar2011

1 eller 2 grov bolle med ost  + 1 glas mælk ..

Anmeld

7. april 2011

Holbæktrunten

Som regel en eller anden form for hvidt brød evt med kerner. Bager ofte selv boller som jeg spiser til morgenmad. Nogen gange rundstykker eller franskbrød fra bageren (som regel i weekenden)

Kan også finde på bare at spise frugt. Eller youghurt. Eller havregryn/havregrød. Eller chokopops, hvis ikke andet frister.

Ikke videre sund morgenmad, men jeg Ææælsker det, og så prøver jeg at spise pænt senere på dagen... 

Anmeld

7. april 2011

Sophia'smor

et stk rugbrød med ost og agurk og et glas mælk

Anmeld

7. april 2011

tinasmor

kedeligt svar herfra: Havregryn med sukker og skummemælk- hver dag

Anmeld

7. april 2011

tinasmor

Mathias Villads skriver:

Her har jeg PCO, så jeg skal tage højde på sukker... Så nu spiser jeg cheasy vanilie 0,1%... nogen gange m nødder.. ellers er det knækbrød uden hvede(rågi) m ost eller rugbrød uden hvede m ost... nogen gange laver jeg en smooties m cheasy vanilie m banan og jordbær, men skal også passe på frugtsukker...

Må jeg spørge hvilke rugbrød du spiser som ikke har hvede i? Har nemlig ikke kunne finde noget?

Anmeld

7. april 2011

tinasmor

B&J skriver:

Fordi jeg følger en kost plan og jeg har stået stille i alt for lang tid nu sku skulle give den et spark og spiser/drikker det 3 gange om dagen  ved godt det andet er sunder men indtager for mange kcal om dagen ved af spise rugbrød og æg osv af jeg har skiftet ud af mine måltider og taber mig sku ikke min vægt står i stampe øv øv

Good luck. Håber vægten begynder at få fremad.

for at være i gang.

Anmeld

7. april 2011

Lysdal

Her står den som oftest på:

-Groft knækbrød med hytteost og kryderier eller lidt marmelade,

-A38 med fiberkost (fås i rema eller superbest) og mandler.

- Havregrød med kanel og mandler

- Røræg/omelet med grønt eller noget så tossed som salat

Har en stor forkærlighed for Hytte ost og MANDLER MUMS

Anmeld

7. april 2011

hekran

nutche skriver:

her er det havregryn med mælk

Jeg var godt nok ved at tro, at jeg var den eneste, der spiste ganske almindelig 'kedelig' havregryn  Det er det mest solide, sunde og billige måltid, jeg kan komme i tanker om. Mand og drenge spiser det samme og hvis det bliver for kedeligt, så er rosiner ovenpå et hit!

I weekenderne vil drengene stadig have deres havregryn, mens manden og jeg tager boller og kaffe. Man skal da nyde morgenmaden, når man nu har tiden.

Er imponeret over, hvor meget tid og omtanke der bliver lagt i manges morgenmad. Herhjemme har vi valgt at hoppe over det lave, men sunde gærde, men hvis jeg magtede morgenmad med blodkogte æg, yoghurt og hjemmelavet mysli og avocado (eller hvis der er nogen, der gider lave det til mig), så ville jeg nyyyde det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.