hvad spiser du til morgenmad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.487 visninger
35 svar
0 synes godt om
6. april 2011

CiSo

Jeg er kørt fast i de samme rutiner hvad angår morgenmad, og kunne godt bruge noget inspiration til noget nyt..

Så kom frisk piger, hvad spiser i til morgenmad?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Assi

æbler (eller andet frugt) skåret i små stykker, yoghurt naturel 0,1 % og mandler som har været i ovnen 10 minutter ( det bliver de lidt søde af)

..altså det hele spises sammen MUMS

Anmeld

6. april 2011

freiasmor

lige i øjeblikket er jeg gået over til youghurt m. myshli*staves - med rosiner og nødder, og inden da et ristet brød med smør...

i nogen weekenderne står den på amerikansk/engelsk morgenmad - i form af amerikanske pandekager, æg - røreæg, bønner, pølser osv..... og et stort glas varm kakao (man har vel lov til at være lidt usund engang imellem)...

Anmeld

6. april 2011

otlitrom

havregrød med kanel, ristet grovbrød med ost eller frisk frugt i yoghurt.. Det er de 3 favoritter for tiden

Anmeld

6. april 2011

Aves.

CiSo skriver:

Jeg er kørt fast i de samme rutiner hvad angår morgenmad, og kunne godt bruge noget inspiration til noget nyt..

Alt fra lagkage til pølsehorn...dog vil jeg sige at det primært er cheasy yoghurt eller havregryn med mælk...

Anmeld

6. april 2011

twinboys

CiSo skriver:

200ml yoghurt 0,1% med friske bær på

Anmeld

6. april 2011

Lou87

Er på kur pt.. Så det er sku ikk den vilde morgenmad her..
Men det ku jo nok alligevel give dig lidt fif til en anden slags morgenmad..

Her er det jeg typisk vælger en af tingene af pt:

Nupo bar el shake
En frugt smoothie
0,1 % youghurt med isis musli
Frugt og en halv fuldkornsbolle

Ellers så ÆÆÆÆlsker jeg feks i weekenden og lune rundstykker med alt mulig pålæg eller en go lækker brunch med røræg og bacon og sådan.. men det blir når vægten er stabiliseret

Anmeld

6. april 2011

quar20

Herhjemme laver jeg tit en ristet rugbrød med en skive ost eller et stykke hamburgryg på..!! Også et glas mælk - og når det så er røget ned så nupper jeg et æble, eller pære

Anmeld

6. april 2011

B&J

Lige pt er det nupo men normalt spiser jeg et blødkogt æg med en halv skive rugbrød

Anmeld

6. april 2011

sarahb

Ristet rugbrød med kogte æg, advokado og salt og peber. Eller lækre boller. Kan ikke lide mælk eller yougurt så det er ret begrænset hvad jeg kan vælge imellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.