Hannah i De Unge Mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

Trinas

Elsker "De Unge Mødre" og følger troligt med hver uge. Og Hannah er helt klart en af mine favoritter. Det kan godt være at hun i starten havde problemer, men hold da op hvor er hun kommet det godt efter Og så har hun da bare den dejligste unge man kan tænke sig. Bor selv i Skive, så ser den lille familie i ny og næ. Og der ser det altid ud som om de har det godt...en dejlig lille familie  Og syns efterhånden kommunen skal tage en slapper...vi laver alle fejl, men lærer også af dem.

Min anden favorit er Camilla Framnes elsker den pige...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

misslea

Sallisørøver skriver:

nu skal i også huske der sker mere end hvad vi ser på skærmen.. så derfor når vi ikke personligt kender Hannah eller deres dagligdag ikke kan svare på om det er berettiget eller ej...

Jeg kender hende ikke ud over hvad jeg ser i tv.. derfor ville jeg ikke svare på om det er berettiget at de er efter hende

Meget enig med dig!!!

Anmeld

6. april 2011

Lou87

Silvermist skriver:

Ja, de ved sgu helt sikkert hvordan de opnår et højt seertal og tjener kassen. Tja, se på mig selv, jeg betaler til nutv bare fordi at jeg har lyst til at se programmet

Ja, de har valgt at medvirke og det giver opmærksomhed og folk snakker om én. Det er en af årsagene til at jeg aldrig kunne drømme om at medvirke i et realityprogram. Jeg nyder mit privatliv og usynlighed på Danmarks gader og ser det som min pligt at beskytte mine børns privatliv, især imens de er så små.

Jeg synes også at det er synd at de både har mistet deres elskede hund og barn. Uanset årsag, så må det være frygtelig hårdt. Puha.

Men igen, havd ved vi...?

Haha ja okay .. jeg betaler dog bare til en tv pakke, men ikke nutv.
Men ja - whats the difference .. for jeg sidder jo klistret til skærmen alligevel

Og ja.. er helt enig der! Har absolut intet behov for at være kendt heller.. Ville føle mig overvåget KONSTANT! Og det er jo ikke et liv og føre.. Slet ikke nu med barn.. Og som du siger, man vælger lidt på forhånd for barnet at så er de også kendte.. Og det er ikke fair.

Anmeld

6. april 2011

Silvermist

Lou87 skriver:

Haha ja okay .. jeg betaler dog bare til en tv pakke, men ikke nutv.
Men ja - whats the difference .. for jeg sidder jo klistret til skærmen alligevel

Og ja.. er helt enig der! Har absolut intet behov for at være kendt heller.. Ville føle mig overvåget KONSTANT! Og det er jo ikke et liv og føre.. Slet ikke nu med barn.. Og som du siger, man vælger lidt på forhånd for barnet at så er de også kendte.. Og det er ikke fair.

Sikke nogle tv-slaver hva

Netop, det er ifølge min mening heller ikke fair for børnene. Men vi er jo så forskellige. Heldigvis. Hvad skulle jeg dog ellers glo på hver tirsdag- og onsdagaften?

Anmeld

6. april 2011

Lou87

Silvermist skriver:

Sikke nogle tv-slaver hva

Netop, det er ifølge min mening heller ikke fair for børnene. Men vi er jo så forskellige. Heldigvis. Hvad skulle jeg dog ellers glo på hver tirsdag- og onsdagaften?

Ja gu er vi så
And i LOVE it

Ja jeg ved sku heller ikk hva jeg så sku lave.. griner..
Mandag til torsdag ser jeg noget hver dag altså!
Fredag er nu væk fordi x factor er slut..

Tv narkoman.. ja ja ... det mig

Anmeld

24. maj 2011

linat

JES HVOR ER JEG GLAD FOR PÅ HANNAHS VEJNE AT HENDES DATTER IK BLIVER FJERNET. hun ER IK MISBRUGER HUN ER IK ALKOHOLIKER SÅ JEG FORSTÅR VIRKELIG IK KOMMUNEN, MEN TROR LIDT AT DE UNGE ER PÅ BISTAND, SÅ TROR KOMMUNEN BARE AT DE ER DÅRLIGE FORÆLDRE, FØJ HVOR MÅ DE SKAMME SIG TÆNK HVIS DET VAR DERES BØRNEBØRN GOGT GÅET HANNAH HELD OG LYKKE FREMOVER,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.