Hannah i De Unge Mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.906 visninger
35 svar
0 synes godt om
5. april 2011

Silvermist

Det er første gang jeg selv opretter et emne om De Unge Mødre, men nu har jeg virkelig lyst til at oprette ét.

Som jeg før har sagt i diverse tråde ang. reality serier, så ved jeg selvfølgelig godt at vi kun ser en meget lille del af andres liv.

Jeg føler virkelig med både Hannah, Maks og lille Cecilya (staves) hvis Cecilya (staves igen) bliver tvangsfjernet. Udfra det jeg har fulgt med i, så synes jeg virkelig at det ser ud som om at Hannah kæmper en brag kamp for at beholde sin datter og jeg synes også at det ser ud som om at hun har forbedret sig utrolig meget.

Hvor må det være en frygtelig situation at stå i, uanset hvad. Jeg får ondt i hjertet og bliver helt ked af det på hendes/deres vegne.

Mange kram til dig Hannah, hvis du støder ind i mit indlæg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

CamillaValby

Helt enig

Anmeld

5. april 2011

MissGeoh

Silvermist skriver:

Det er første gang jeg selv opretter et emne om De Unge Mødre, men nu har jeg virkelig lyst til at oprette ét.

Som jeg før har sagt i diverse tråde ang. reality serier, så ved jeg selvfølgelig godt at vi kun ser en meget lille del af andres liv.

Jeg føler virkelig med både Hannah, Maks og lille Cecilya (staves) hvis Cecilya (staves igen) bliver tvangsfjernet. Udfra det jeg har fulgt med i, så synes jeg virkelig at det ser ud som om at Hannah kæmper en brag kamp for at beholde sin datter og jeg synes også at det ser ud som om at hun har forbedret sig utrolig meget.

Hvor må det være en frygtelig situation at stå i, uanset hvad. Jeg får ondt i hjertet og bliver helt ked af det på hendes/deres vegne.

Cecilya, bliver ikke fjernet.

Anmeld

5. april 2011

muzen

MissGeoh skriver:

det var dejligt at hører syntes også at hanna er en af dem der klare det så godt

Anmeld

5. april 2011

Silvermist

MissGeoh skriver:

Åh altså, det er jeg glad for at høre  Mange tak

Anmeld

5. april 2011

Tvillingemor80

Silvermist skriver:

Enig !

Anmeld

5. april 2011

4kløver

Har også tænkt meget på hende. Især i den tid med hendes mor håber at hun har gode venner der er der for hende når tiden er inde

Anmeld

5. april 2011

N&J

Det var da godt at høre at hun får lov til at beholde hende, selvfølgelig er det godt at der er opmærksomhed hvis det er nødvendigt, men syntes også bare hun gør det godt og er vokset med opgaven (måske lidt langsommer end mange andre), men tros alt en kæmpe forbedring. Også selvom jeg ved vi ikke ser hele sandheden.. 

Anmeld

5. april 2011

Ansemusen

Hvor ved du fra, at hun ikke bliver fjernet? Det er jo helt fantastisk hvis de holder på det! Håber snart den lille familie får lidt ro fra kommunen, så de ikke skal bekymrre sig om risikoen for en fremtidig tvangsfjernelse! Synes det er helt grotesk, at de overhovedet overvejer at fjerne Cecilya! Nej Hannah er muligvis ikke den mest kompetente mor, eller den mor som formår at sætte sine egne behov mest til side for sin datter. Men hun er den bedste mor, som Cecilya kan få! Hun elsker hende, det er tydeligt at se. Alternativet ville muligvis være at hun røg fra plejefamilie til plejefamilie og aldrig rigtigt følte, at hun hørte til nogen steder - det ikke at være hos sine biologiske forældre, er i sig selv ét traume. Så jeg forstår det ikke! Der er mange andre familie, de hellere skulle tage at kigge lidt på!

Anmeld

5. april 2011

Kamulla

nu skal i også huske der sker mere end hvad vi ser på skærmen.. så derfor når vi ikke personligt kender Hannah eller deres dagligdag ikke kan svare på om det er berettiget eller ej...

Jeg kender hende ikke ud over hvad jeg ser i tv.. derfor ville jeg ikke svare på om det er berettiget at de er efter hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.