Hannah i De Unge Mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

Silvermist

Sallisørøver skriver:

nu skal i også huske der sker mere end hvad vi ser på skærmen.. så derfor når vi ikke personligt kender Hannah eller deres dagligdag ikke kan svare på om det er berettiget eller ej...

Jeg kender hende ikke ud over hvad jeg ser i tv.. derfor ville jeg ikke svare på om det er berettiget at de er efter hende

I mit indlæg skrev jeg bl.a. også at vi selvfølgelig kun får indblik i en lille del af deres liv. Men udfra det som jeg har fulgt med i, så synes jeg at det ser ud som om at Hannah har forbedret sig osv.

Jeg skrev også at det må være en frygtelig situation at stå i, uanset hvad.

Men da hun får lov til at beholde sin datter, så må årsagen jo være den, at hun klarer det godt nok. Det er positivt

Der bliver oprettet så mange negative indlæg om de diverse deltagere i de diverse realityprogrammer. Men da Hannah selv er bruger af Baby.dk, så havde jeg lyst til at vise hende lidt omsorg og give hende lidt ros, fordi at jeg synes at hun gør der godt, ifølge det jeg ser på skærmen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Kamulla

Silvermist skriver:

I mit indlæg skrev jeg bl.a. også at vi selvfølgelig kun får indblik i en lille del af deres liv. Men udfra det som jeg har fulgt med i, så synes jeg at det ser ud som om at Hannah har forbedret sig osv.

Jeg skrev også at det må være en frygtelig situation at stå i, uanset hvad.

Men da hun får lov til at beholde sin datter, så må årsagen jo være den, at hun klarer det godt nok. Det er positivt

Der bliver oprettet så mange negative indlæg om de diverse deltagere i de diverse realityprogrammer. Men da Hannah selv er bruger af Baby.dk, så havde jeg lyst til at vise hende lidt omsorg og give hende lidt ros, fordi at jeg synes at hun gør der godt, ifølge det jeg ser på skærmen.

det også helt ok... jeg bliver bare nød til at forholde mig objektiv til det og ikke kan sige om hun er det berettiget eller ej mere der jeg ville hen, også mere til de andre svar

Anmeld

6. april 2011

Silvermist

Sallisørøver skriver:

det også helt ok... jeg bliver bare nød til at forholde mig objektiv til det og ikke kan sige om hun er det berettiget eller ej mere der jeg ville hen, også mere til de andre svar

Helt okay. Det er også et fornuftigt valg. 

Anmeld

6. april 2011

MissGeoh

Ansemusen skriver:

Hvor ved du fra, at hun ikke bliver fjernet? Det er jo helt fantastisk hvis de holder på det! Håber snart den lille familie får lidt ro fra kommunen, så de ikke skal bekymrre sig om risikoen for en fremtidig tvangsfjernelse! Synes det er helt grotesk, at de overhovedet overvejer at fjerne Cecilya! Nej Hannah er muligvis ikke den mest kompetente mor, eller den mor som formår at sætte sine egne behov mest til side for sin datter. Men hun er den bedste mor, som Cecilya kan få! Hun elsker hende, det er tydeligt at se. Alternativet ville muligvis være at hun røg fra plejefamilie til plejefamilie og aldrig rigtigt følte, at hun hørte til nogen steder - det ikke at være hos sine biologiske forældre, er i sig selv ét traume. Så jeg forstår det ikke! Der er mange andre familie, de hellere skulle tage at kigge lidt på!

Er i familie med hende. Derfra ved jeg det..

Anmeld

6. april 2011

Loa

4kløver skriver:

Har også tænkt meget på hende. Især i den tid med hendes mor håber at hun har gode venner der er der for hende når tiden er inde

Når tiden er inde??

Anmeld

6. april 2011

Becks

Loa skriver:

Når tiden er inde??

Hendes mor har en sygdom, kan ikke huske hvad den hedder og hvad den gør

Anmeld

6. april 2011

eElak

Er i familie med hende. Derfra ved jeg det..

og vi andre ved det fra avisen, hvor de for nogle uger siden skrev at hun ikke fik fjernet Cicelya

Anmeld

6. april 2011

MissGeoh

KaLee skriver:

og vi andre ved det fra avisen, hvor de for nogle uger siden skrev at hun ikke fik fjernet Cicelya

Ja jeg har også vist det længe.

Anmeld

6. april 2011

4kløver

Loa skriver:

Når tiden er inde??

Som jeg kan forstå er hendes mor meget syg og skal dø.

Anmeld

6. april 2011

Loa

4kløver skriver:

Som jeg kan forstå er hendes mor meget syg og skal dø.

Okay, skidt... Var ikke klar over det var tæt på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.