Ja.. for de klipper jo så der kun bliver vist det aller bedste tv guf til os der sidder ude bag ved skærmene i lille danmark 
Sådan er tv bare - desværre.. Ellers ville der sikkert heller ikk være så mange seertal. Og man ska jo også huske på at de SELV vælger og stille op.. Så må de også tage konsekvenserne af det sys jeg.
Det er trods alt ikke første sæson mere, så de ved jo selv hvordan de viser tingene frem.
Og ja uanset grundlag så føler jeg da med dem, det må sku være hårdt bare og få revet barnet fra sig 
Og når jeg lige har set programmet her til aften hvor de er gået med til og gå af med både hund og kat.. pga. barnet... ja så bliver man da lidt mere ked af det på deres vejne.. ikke at det retfærdiggører noget og de sku ha lov og beholde barnet hvis ikk de er egnet til det.. Men mere at så har de ikk engang deres dyr og søge trøst i. Men ja som du skriver - vi kan jo kun følge med i en brøkdel af deres liv.. Så det er ikke til og spå.
Ja, de ved sgu helt sikkert hvordan de opnår et højt seertal og tjener kassen. Tja, se på mig selv, jeg betaler til nutv bare fordi at jeg har lyst til at se programmet 
Ja, de har valgt at medvirke og det giver opmærksomhed og folk snakker om én. Det er en af årsagene til at jeg aldrig kunne drømme om at medvirke i et realityprogram. Jeg nyder mit privatliv og usynlighed på Danmarks gader og ser det som min pligt at beskytte mine børns privatliv, især imens de er så små.
Jeg synes også at det er synd at de både har mistet deres elskede hund og barn. Uanset årsag, så må det være frygtelig hårdt. Puha.
Men igen, havd ved vi...?
Anmeld