Jeg er f**king gammel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

Lilac

Milka skriver:

jo, altså det gode er jo at det er blevet opdaget tidligt. fra nu af bliver jeg simpelthen nødt til at være hardcore fanatisk med min tandhygieine. og så skal jeg gå til rensninger hver tredje måned 

HVER TREDJE MÅNED!?!?!?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Milka

Lilac skriver:

HVER TREDJE MÅNED!?!?!?!

ja. de hedder paradentoserensninger. jeg skal have en næste uge og en igen ugen efter. tager halvanden time og jeg skal bedøves for noget af det 

Anmeld

6. april 2011

Ida.

Milka skriver:

ja. de hedder paradentoserensninger. jeg skal have en næste uge og en igen ugen efter. tager halvanden time og jeg skal bedøves for noget af det 

Oj det lyder dyrt!!!

Den her tråd fik mig til at drømme, at mine tandhalse blottede sig i nat

Tror snart jeg skal en tur til tandlægen...selvom jeg HADER det!!

Anmeld

6. april 2011

Lilac

Milka skriver:

føj, det lyder ikke rart!

Anmeld

12. april 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Uha,kender det alt for godt,men er vi ikke også lige gamle?

Alle mine gamle sølvplomber skal også skiftes,men vi tager lidt af gangen.Jeg har 5 tilbage.

Jeg har haft bideskinne siden jeg var 13.For 1 år siden fandt min tandlæge ud af at det sandsynligvis ville hjælpe at rette mine tænder,så jeg brugte 15.000 på en bøjle,men det hjalp også.Mine voldsomme og hyppige hovedpiner er næsten væk så tandlægen mener ikke jeg skærer tænder mere om natten...og som ekstra bonus er mine tænder også pænere

Anmeld

12. april 2011

Milka

Pernilleh skriver:

Uha,kender det alt for godt,men er vi ikke også lige gamle?

Alle mine gamle sølvplomber skal også skiftes,men vi tager lidt af gangen.Jeg har 5 tilbage.

Jeg har haft bideskinne siden jeg var 13.For 1 år siden fandt min tandlæge ud af at det sandsynligvis ville hjælpe at rette mine tænder,så jeg brugte 15.000 på en bøjle,men det hjalp også.Mine voldsomme og hyppige hovedpiner er næsten væk så tandlægen mener ikke jeg skærer tænder mere om natten...og som ekstra bonus er mine tænder også pænere

du er den første der siger noget positivt om bideskinner! jeg har slet ikke tænkt mig at få den, i hvert fald ikke lige nu.

er vi virkelig lige gamle? troede jeg var den ældste herinde 

Anmeld

12. april 2011

Pernilleh

Milka skriver:

du er den første der siger noget positivt om bideskinner! jeg har slet ikke tænkt mig at få den, i hvert fald ikke lige nu.

er vi virkelig lige gamle? troede jeg var den ældste herinde 

Nej,okay,du er 2 år ældre,men der er jo heller ingen alder

Jamen,jeg har aldrig haft problemer med min bideskinne.Faktisk måtte jeg kæmpe for at få den igen efter mine tænder var blevet rettet.Først satte de en retainer bagpå mine fortænder.Det er sådan et stykke ståltråd som skal sørge for at tænderne bliver på plads.Det kunne jeg slet ikke vænne mig til,det var meeeega belastende.Så sagde de til sidst,efter 2 forskellige slags retainere og et utal af besøg senere,at jeg også kunne få en bideskinne,men så skulle jeg også sove med den hver nat.Ja tak,det har jeg så ligesom gjort i 20 år,så det er jeg vant til!

Anmeld

12. april 2011

Milka

Pernilleh skriver:

Nej,okay,du er 2 år ældre,men der er jo heller ingen alder

Jamen,jeg har aldrig haft problemer med min bideskinne.Faktisk måtte jeg kæmpe for at få den igen efter mine tænder var blevet rettet.Først satte de en retainer bagpå mine fortænder.Det er sådan et stykke ståltråd som skal sørge for at tænderne bliver på plads.Det kunne jeg slet ikke vænne mig til,det var meeeega belastende.Så sagde de til sidst,efter 2 forskellige slags retainere og et utal af besøg senere,at jeg også kunne få en bideskinne,men så skulle jeg også sove med den hver nat.Ja tak,det har jeg så ligesom gjort i 20 år,så det er jeg vant til!

men er det ikke dybt ubekvemt alle have sådan en i munden når man sover??

Anmeld

12. april 2011

Pernilleh

Nej,det synes jeg overhovedet ikke,man lægger ikke mærke til det.

Nu kommer det selvfølgelig også an på hvilken en man skal have.Jeg har haft mange forskellige,de helt bløde,tynde kan man slet ikke mærke,men jeg havde en engang,af hård plastic og den var ret tyk...men den vænnede jeg mig nu også hurtigt til.

Men som min kloge tandlæge siger,så er alle jo forskellige,og nogen kan bare ikke vænne sig til det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.