Jeg er f**king gammel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

Vingummien

Milka skriver:

totalt nederen, jeg har bare været i dårligt humør over det hele dagen!

Kan jeg sgu godt forstå. Men hvis det kun er begynde kan man så ikke gøre noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Milka

Vingummien skriver:

Kan jeg sgu godt forstå. Men hvis det kun er begynde kan man så ikke gøre noget?

jo, se mit svar til xxx

øøøh lilac hedder hun vist nu 

Anmeld

5. april 2011

Vingummien

Milka skriver:

jo, se mit svar til xxx

Ahh :d altid noget der kan gøre noget for det. Skal du så selv betale tandrensningen? Men oki er nok også pengene værd

Anmeld

5. april 2011

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

jo, se mit svar til xxx

Jamen jeg vil også gerne være gammel sammen med dig....

Jeg har nøjagtig de samme problemer som dig!!!! Og ja her fik jeg afvide, at det er fordi jeg altid har dyrket ekstremt meget sport og så danner man mere spyt og så kan det sætte sig som pant.

Mit overslag lød så på 14.000

Og ja tandbeskytter kan du købe i alle sportsbutikker.

Anmeld

5. april 2011

Milka

Rose <3 skriver:

Jamen jeg vil også gerne være gammel sammen med dig....

Jeg har nøjagtig de samme problemer som dig!!!! Og ja her fik jeg afvide, at det er fordi jeg altid har dyrket ekstremt meget sport og så danner man mere spyt og så kan det sætte sig som pant.

Mit overslag lød så på 14.000

Og ja tandbeskytter kan du købe i alle sportsbutikker.

men har du prøvet tandbeskytter pga tænderskæren? er de ikke bøvlede og ubehagelige at have i munden??

Anmeld

5. april 2011

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

men har du prøvet tandbeskytter pga tænderskæren? er de ikke bøvlede og ubehagelige at have i munden??

Jeg har haft en rigtig bideskinne fra tandlægen, den blev jeg aldrig gode venner med, den var ligesom for stram og mine tænder var så ømme om morgenen.

Men når jeg har brugt tandbeskytter, både til hockey og prøvet at sove med den, så var mine tænder ikke ømme og den strammede ikke.

Anmeld

5. april 2011

Milka

Rose <3 skriver:

Jeg har haft en rigtig bideskinne fra tandlægen, den blev jeg aldrig gode venner med, den var ligesom for stram og mine tænder var så ømme om morgenen.

Men når jeg har brugt tandbeskytter, både til hockey og prøvet at sove med den, så var mine tænder ikke ømme og den strammede ikke.

tak for oplysningen! sådan en vil jeg da ud og købe

Anmeld

5. april 2011

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

tak for oplysningen! sådan en vil jeg da ud og købe

Får vi så et foto af dig.... Altså et nat foto med tandbeskytter og ansigstmaske på

Anmeld

6. april 2011

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

begge mine forældre har det, og der er vist en vis arvelighedsfaktor. min mor har i hvert fald lige sagt undskyld til mig for generne 

Ha ha, sig til hende at hun kan få lov at betale 1/2-delen af regningen ;0)

Anmeld

6. april 2011

sarahb

AIIIIII!!!!!
Hvor træls...
Håber der kan gøres noget!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.