Jeg er f**king gammel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

har lige været til tandlægen fordi en kindtand pludselig er gået hen og blevet meget sensitiv til kold mad og drikke. troede jo bare det var et lillebitte hul der skulle ordnes, men næh nej! det er de klamme fucking sølvplomber (amalgam) jeg fik i tænderne hos skoletandlægen for en menneskealder siden, som nu sidder og udvider sig og får tænderne til at revne.

og det koster en krig at få det ordnet - altså virkelig. jeg var fucking malløs da han sagde prisen 

og ikke nok med det!! jeg har sørme også begyndende paradentose. altså det er så fuldkommen grinagtigt! paradentose er sguda for folk på 70!!!

jeg synes virkelig alderen er begyndt at trykke og jeg har i den grad krise over det.

det er virkelig ikke særlig fucking sjovt at blive gammel ... 

mine tænder isner så sindssygt! og jeg mener jeg er disponeret for pardentose (synes jeg engang en tandlæge fortalte mig)

så vi kan blive gamle sammen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

ChatH

Milka skriver:

har lige været til tandlægen fordi en kindtand pludselig er gået hen og blevet meget sensitiv til kold mad og drikke. troede jo bare det var et lillebitte hul der skulle ordnes, men næh nej! det er de klamme fucking sølvplomber (amalgam) jeg fik i tænderne hos skoletandlægen for en menneskealder siden, som nu sidder og udvider sig og får tænderne til at revne.

og det koster en krig at få det ordnet - altså virkelig. jeg var fucking malløs da han sagde prisen 

og ikke nok med det!! jeg har sørme også begyndende paradentose. altså det er så fuldkommen grinagtigt! paradentose er sguda for folk på 70!!!

jeg synes virkelig alderen er begyndt at trykke og jeg har i den grad krise over det.

Fy for satan. Jeg hader tandlæger og har ikke været der siden jeg blev gravid med valde.. burde bestille en tid, men har simpelthen ikke råd!!!

mht til den der skinne, så har en bekendt af mig bare købt sådan en bokseskinne. sådan en de bruger når de bokser og deres tænder ikke skal beksadiges. den er nok ikke lige så optimal som en der er støbt efter tænderne men den koster til gengæld kun 30kr og den skåner i hvert fald tænderne

Anmeld

5. april 2011

Lilac

yaiks, hvor er det mange penge på et sted! Hvor surt med tænderne! Men paradentosen kan du vil standse i opløbet nu hvor du er opmærksom på det? Havde selv problemerne med mine tandhalse (eller hva det nu hedder) på mine nedste fortænder, men så skulle jeg bare være lidt bedre til at tage mig af dem, og de har da ikke sagt noget til det siden, såå...

Anmeld

5. april 2011

Milka

Tjuhl skriver:

til gengæld er man stor nok til at bruge fucking i flæng

nej men nederen med de tænder altså. jeg kan ikke rigtig sætte mig ind i det, for jeg har ingen plomper og rimeligt sindssyge tænder

ja, jo flere gange fuck, jo mere alvor 

Anmeld

5. april 2011

Milka

Ni-ko-li-ne skriver:

mine tænder isner så sindssygt! og jeg mener jeg er disponeret for pardentose (synes jeg engang en tandlæge fortalte mig)

så vi kan blive gamle sammen...

begge mine forældre har det, og der er vist en vis arvelighedsfaktor. min mor har i hvert fald lige sagt undskyld til mig for generne 

Anmeld

5. april 2011

Milka

CVVE skriver:

Fy for satan. Jeg hader tandlæger og har ikke været der siden jeg blev gravid med valde.. burde bestille en tid, men har simpelthen ikke råd!!!

mht til den der skinne, så har en bekendt af mig bare købt sådan en bokseskinne. sådan en de bruger når de bokser og deres tænder ikke skal beksadiges. den er nok ikke lige så optimal som en der er støbt efter tænderne men den koster til gengæld kun 30kr og den skåner i hvert fald tænderne

nå! en bokseskinne! det vil jeg da lige undersøge tak

Anmeld

5. april 2011

oo

Milka skriver:

ja, jo flere gange fuck, jo mere alvor 

jeg er helt og aldeles enig! jeg bruger fuck(ing) virkelig meget når jeg skændes med Søren - så kommer vestegnstøsen godt nok frem

Anmeld

5. april 2011

Milka

Lilac skriver:

yaiks, hvor er det mange penge på et sted! Hvor surt med tænderne! Men paradentosen kan du vil standse i opløbet nu hvor du er opmærksom på det? Havde selv problemerne med mine tandhalse (eller hva det nu hedder) på mine nedste fortænder, men så skulle jeg bare være lidt bedre til at tage mig af dem, og de har da ikke sagt noget til det siden, såå...

jo, altså det gode er jo at det er blevet opdaget tidligt. fra nu af bliver jeg simpelthen nødt til at være hardcore fanatisk med min tandhygieine. og så skal jeg gå til rensninger hver tredje måned 

Anmeld

5. april 2011

Vingummien

Milka skriver:

Ej det var da en træls besked af få og så lige munden.

Anmeld

5. april 2011

Milka

Vingummien skriver:

Ej det var da en træls besked af få og så lige munden.

totalt nederen, jeg har bare været i dårligt humør over det hele dagen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.