Jeg er f**king gammel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.042 visninger
38 svar
0 synes godt om
5. april 2011

Milka

har lige været til tandlægen fordi en kindtand pludselig er gået hen og blevet meget sensitiv til kold mad og drikke. troede jo bare det var et lillebitte hul der skulle ordnes, men næh nej! det er de klamme fucking sølvplomber (amalgam) jeg fik i tænderne hos skoletandlægen for en menneskealder siden, som nu sidder og udvider sig og får tænderne til at revne.

og det koster en krig at få det ordnet - altså virkelig. jeg var fucking malløs da han sagde prisen 

og ikke nok med det!! jeg har sørme også begyndende paradentose. altså det er så fuldkommen grinagtigt! paradentose er sguda for folk på 70!!!

jeg synes virkelig alderen er begyndt at trykke og jeg har i den grad krise over det.

det er virkelig ikke særlig fucking sjovt at blive gammel ... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Ranarupta

har lige været til tandlægen fordi en kindtand pludselig er gået hen og blevet meget sensitiv til kold mad og drikke. troede jo bare det var et lillebitte hul der skulle ordnes, men næh nej! det er de klamme fucking sølvplomber (amalgam) jeg fik i tænderne hos skoletandlægen for en menneskealder siden, som nu sidder og udvider sig og får tænderne til at revne.

og det koster en krig at få det ordnet - altså virkelig. jeg var fucking malløs da han sagde prisen 

og ikke nok med det!! jeg har sørme også begyndende paradentose. altså det er så fuldkommen grinagtigt! paradentose er sguda for folk på 70!!!

jeg synes virkelig alderen er begyndt at trykke og jeg har i den grad krise over det.

det er ikke særlig sjovt at blive gammel ... 

Camilla, jeg var ved tandlægen i fredags (fed måde at fejre sin fødselsdag på...) og gæt hvad. Jeg har 3 (TRE) tænder, som du beskriver... Og de skal sjovt nok også have skiftet plomber 

Så på næste tirsdag skal jeg lige i stolen i halvanden time. UAK!

Heldigvis ingen parandentose her... Hvad blev dit overslag på?

Anmeld

5. april 2011

Karo

Jeg HADER tandlæger

Jeg syndes simpelthen det er så ulækkert og ligge der med deres fingere i kæften. Og så skal man ovenikøbet betale en formue for det............

Hvor er der bare øv med det paradentose

Anmeld

5. april 2011

Milka

Ranarupta skriver:

Camilla, jeg var ved tandlægen i fredags (fed måde at fejre sin fødselsdag på...) og gæt hvad. Jeg har 3 (TRE) tænder, som du beskriver... Og de skal sjovt nok også have skiftet plomber 

nej er det rigtigt? det må være et ret almindeligt problem, for jeg tror da de fleste mennesker af vores generation har sølvplomber.

jeg har fire af den slags tænder, men den ene er mere akut end de andre. og så skal jeg have 2 x halvanden time paradentose rens af tænderne (hvor jeg skal bedøves også). og så sagde han jeg skulle skynde mig at få en bideskinne, den koster lige 3500 

Anmeld

5. april 2011

Milka

Ranarupta skriver:

overslaget er på næsten 8000 alt i alt

Anmeld

5. april 2011

oo

til gengæld er man stor nok til at bruge fucking i flæng

nej men nederen med de tænder altså. jeg kan ikke rigtig sætte mig ind i det, for jeg har ingen plomper og rimeligt sindssyge tænder

Anmeld

5. april 2011

Ranarupta

Milka skriver:

nej er det rigtigt? det må være et ret almindeligt problem, for jeg tror da de fleste mennesker af vores generation har sølvplomber.

jeg har fire af den slags tænder, men den ene er mere akut end de andre. og så skal jeg have 2 x halvanden time paradentose rens af tænderne (hvor jeg skal bedøves også). og så sagde han jeg skulle skynde mig at få en bideskinne, den koster lige 3500 

Ja, det skulle desværre være ret alm.

Ej, det lyder godt nok alvorligt med dine tænder! 
Hvad gør bideskinnen?

Jeg skal af med ca. 5000 - sikkert nærmere 6000, da der lige kom tandrensning og røntgen oveni...

Heldigvis er mine andre tænder stærke. 

Anmeld

5. april 2011

Ranarupta

Milka skriver:

overslaget er på næsten 8000 alt i alt

Shit, main! Hvor er det dyrt.

Anmeld

5. april 2011

Milka

Ranarupta skriver:

Ja, det skulle desværre være ret alm.

Ej, det lyder godt nok alvorligt med dine tænder! 
Hvad gør bideskinnen?

Jeg skal af med ca. 5000 - sikkert nærmere 6000, da der lige kom tandrensning og røntgen oveni...

Heldigvis er mine andre tænder stærke. 

jeg bider tænderne sammen når jeg er stresset og har altid gjort det. en slags muskelspændinger kan man vel kalde det. bideskinnen har man i om natten og den forhindrer at man gøre skade på tænderne når man bider dem sammen.

han sagde at det tydeligt kunne ses på mine tænder at de er under 'voldsomt pres'. og det hjælper jo heller ikke på de tænder der er ved at revne at der er så meget tryk på ...

Anmeld

5. april 2011

Ranarupta

Milka skriver:

jeg bider tænderne sammen når jeg er stresset og har altid gjort det. en slags muskelspændinger kan man vel kalde det. bideskinnen har man i om natten og den forhindrer at man gøre skade på tænderne når man bider dem sammen.

han sagde at det tydeligt kunne ses på mine tænder at de er under 'voldsomt pres'. og det hjælper jo heller ikke på de tænder der er ved at revne at der er så meget tryk på ...

Uh, det kender jeg godt. Det er virkelig skidt. 
Øv, håber, at det hjælper! (Men hvorfor skal det være så skide dyrt?!) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.