chok eller glæde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.308 visninger
30 svar
0 synes godt om
4. april 2011

Mor til Frederic og Freya

Aner ikke hvilke følelser jeg skal finde frem...

Men min svigerinde er gravid, hun er gift med min mands lillebror. 

Lidt forhistorie..

De har selv en dreng fra 08, som blevet lavet under at hun havde smidt pillen uden hendes forloveds viden og drak ham fuld. PÅ trods af at han havde sagt de lige skulle gifes først, da alt var arrangeret osv.

Hun egner sig ikke til at være gravid, slet ikke - hun er ikke til at være sammen med.

Deres dreng...

Det første år prøved hun ihærdigt på at få deres dreng indlagt, da hun mente han fejled alt muligt. Og fordi at vores var indlagt, da deres blev født og hun derved følte hun stod i skyggen.. Og dertil fødsels dep.

Hun ville ikke amme, da hun ikke ville være afhængig af at han skulle hænge der hele tiden. At det var nemmere når andre skulle passe ham.

Han er blevet kastet rundt og bliver passet ret ofte, lige fra han var ganske spæd. Han har ingen rytme eller rutine og får dertil slik op til flere gange om dagen, inkl om natten når han ikke vil tie stille..

De har en så ringe økonomi at de er flyttet ned til hendes svigerforældre og lige købt helt ny bil. Så ofte bliver deres dreng læsset nede ved svigermor og svigerfar, men de laver alt muligt andet.

Svigerfar er snart 80 år og har det ret skidt og svigermor har dårlig ben. Dertil har de et plejebarn de ikke kan styre... 

Jeg har godt nok svært ved at se glæden i at de venter sig igen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Dot D

Uha, det kan jeg sørme godt forstå, der ville min glæde vist også stige af, på deres vegne ME DON`T LIKE.......

Anmeld

4. april 2011

Mor til Frederic skriver:

Lidt forhistorie..

De har selv en dreng fra 08, som blevet lavet under at hun havde smidt pillen uden hendes forloveds viden og drak ham fuld. PÅ trods af at han havde sagt de lige skulle gifes først, da alt var arrangeret osv.

Hun egner sig ikke til at være gravid, slet ikke - hun er ikke til at være sammen med.

Deres dreng...

Det første år prøved hun ihærdigt på at få deres dreng indlagt, da hun mente han fejled alt muligt. Og fordi at vores var indlagt, da deres blev født og hun derved følte hun stod i skyggen.. Og dertil fødsels dep.

Hun ville ikke amme, da hun ikke ville være afhængig af at han skulle hænge der hele tiden. At det var nemmere når andre skulle passe ham.

Han er blevet kastet rundt og bliver passet ret ofte, lige fra han var ganske spæd. Han har ingen rytme eller rutine og får dertil slik op til flere gange om dagen, inkl om natten når han ikke vil tie stille..

De har en så ringe økonomi at de er flyttet ned til hendes svigerforældre og lige købt helt ny bil. Så ofte bliver deres dreng læsset nede ved svigermor og svigerfar, men de laver alt muligt andet.

Svigerfar er snart 80 år og har det ret skidt og svigermor har dårlig ben. Dertil har de et plejebarn de ikke kan styre... 

svigermor havde luftet det lidt da de var her i går aftes.

da de jo bor under samme hustag, og hun er sur - irritabel og bare helt mærkelig...

Anmeld

4. april 2011

Rockertand

svigermor havde luftet det lidt da de var her i går aftes.

da de jo bor under samme hustag, og hun er sur - irritabel og bare helt mærkelig...

Arrh, bliver sgu sådan lidt små-sur.......dine svigerforældre må da gro nogle boller og smide dem ud - de er voksne mennesker, der skal klare sig selv, og man kan da ikke sætte børn i verden, hvis man ikke er i stand til at forsørge dem eller i øvrigt passe dem og sørge for en hæderlig opdragelse og tryghed og kærlighed.

UD af vagten med dem - de må finde et sted at bo, deres dårlige økonomi er formentligt selvforskyldt, så det må de jo finde en løsning på, selvom det er i lejebolig og uden ny bil.

Anmeld

4. april 2011

Rockertand skriver:

Arrh, bliver sgu sådan lidt små-sur.......dine svigerforældre må da gro nogle boller og smide dem ud - de er voksne mennesker, der skal klare sig selv, og man kan da ikke sætte børn i verden, hvis man ikke er i stand til at forsørge dem eller i øvrigt passe dem og sørge for en hæderlig opdragelse og tryghed og kærlighed.

UD af vagten med dem - de må finde et sted at bo, deres dårlige økonomi er formentligt selvforskyldt, så det må de jo finde en løsning på, selvom det er i lejebolig og uden ny bil.

De har så en gammel skole, så på 1 sal er der 4 væresler - stor stue - badværelse og køkken.

De flytted fra lejlighed og derud, da de kunne spare penge... Da banken har sagt at de aldrig kommer til at bo i hus, med den økonomi de har...

Anmeld

4. april 2011

Rockertand

De har så en gammel skole, så på 1 sal er der 4 væresler - stor stue - badværelse og køkken.

De flytted fra lejlighed og derud, da de kunne spare penge... Da banken har sagt at de aldrig kommer til at bo i hus, med den økonomi de har...

Er det dine svigerforældres ansvar at putte tag over hovedet på dem? Nej vel?

- og det er vel ikke et must at bo i hus? En billig lejelejlighed burde vel kunne gøre det?

Nu skyder jeg helt vildt i tågen her: Når de nu sparer penge ved at bo hos svigerforældrene - har de så brugt tiden på at knalde gæld af i stor stil, så de kan stå på egne ben i nær fremtid?....eller bruges pengene på forbrug i stedet?

Anmeld

4. april 2011

Kløver

Lidt forhistorie..

Deres dreng...

åh ha nogle gange kan man bare ikke finde glæden frem, når man kan se det ikke er en god ting. sender jer kæmpe krammer og håber det vil gå alligvel, for begge børns skyld

Anmeld

5. april 2011

Rockertand skriver:

Er det dine svigerforældres ansvar at putte tag over hovedet på dem? Nej vel?

- og det er vel ikke et must at bo i hus? En billig lejelejlighed burde vel kunne gøre det?

Nu skyder jeg helt vildt i tågen her: Når de nu sparer penge ved at bo hos svigerforældrene - har de så brugt tiden på at knalde gæld af i stor stil, så de kan stå på egne ben i nær fremtid?....eller bruges pengene på forbrug i stedet?

de har altid skulle kopire det vi gør...

Klipper jeg mig korthåret gør hun det også... Får frederic noget nyt, skal deres også have nyt...

Så da vi købte hus, blev deres lejlighed ligepludselig for lille.. De er skrevet op til noget større, men tror de bliver hos svigerforældre - da det er meget nemmere. 

Svigerfar kommer ikke meget ud til os mere, da de har 'lånt' hans bil hver dag. 

Min mand skulle ned og hente den store trailer og en stige, kunne ikke forstå det kunne tage så lang tid... Fandt så ud af at min mand måtte skifte hjul på hans mors bil, da hun var punkteret og gerne ville have skiftet til sommer hjul. Men det ville lillebror'en have 20 kr pr. hjul for... På trods af at de passer deres dreng så meget, henter - putter osv. 

Det var det der var meningen, at de kunne bo billigt og spare penge og derved betale en del af deres lån af. men tror det ikke. For de køber - køber og køber. spiser ude - køber nyt osv

Anmeld

5. april 2011

Maja84 skriver:

åh ha nogle gange kan man bare ikke finde glæden frem, når man kan se det ikke er en god ting. sender jer kæmpe krammer og håber det vil gå alligvel, for begge børns skyld

Vi er bare bange for den store dreng, da han i for vejen er lat meget til sig selv. 

De vælger at tage ham ud af hans faste dp og putte ham i vs i nogle mdr, for så at flytte ham i bh... 

Men tak maja... 

Anmeld

5. april 2011

ESV

uuuha det er ikke nogen rar situation. Det er vist bare om at finde en grimasse der kan passe, men åh det er jo altså bare svært når nogen handler så meget mod alt hvad der er fornuftigt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.