chok eller glæde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

misspippi

ESV skriver:

uuuha det er ikke nogen rar situation. Det er vist bare om at finde en grimasse der kan passe, men åh det er jo altså bare svært når nogen handler så meget mod alt hvad der er fornuftigt!!

Jeg tror ikke jeg kunne sige det meget bedre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Mor til Frederic og Freya

ESV skriver:

uuuha det er ikke nogen rar situation. Det er vist bare om at finde en grimasse der kan passe, men åh det er jo altså bare svært når nogen handler så meget mod alt hvad der er fornuftigt!!

ja det er så...

Men trækker den så lang tid som muligt... 

Da hun vented den 1 havde hun allerede kvalme - humør svingninger inden hun havde testet. Og ikke vidste om hun havde overskredet mens dag..

Anmeld

5. april 2011

ESV

Uhhh altså jamen så bliver de næste 9 månder godt nok hmm øhh tjo, tror jeg vælger at bruge ordet spændende!!

Ej altså de der, der er gravide med krop og sjæl og næsten ser graviditet som en sygdom er virkelig en tålmodighedsprøve!!

Anmeld

5. april 2011

Dittemor26

ihhh, nogle mennesker altså! Og stakkels børn - det er jo dem det går mest udover

Anmeld

5. april 2011

ESV skriver:

Uhhh altså jamen så bliver de næste 9 månder godt nok hmm øhh tjo, tror jeg vælger at bruge ordet spændende!!

Ej altså de der, der er gravide med krop og sjæl og næsten ser graviditet som en sygdom er virkelig en tålmodighedsprøve!!

ja meget, kan blot håbe på at hun ved bedre denne gang...

Hun havde jo også ægte ve'er i 14 dage, mente hun. De var konstant på fg, men blev sendt hjem da hun hverken var åbnet eller livmoderhals udslettet. Hvor hun bag efter har sagt at hun burde være blevet indlagt, da hun var i fødsel. Og at det derfor endte i ks, da hun opgav at føde - fordi det var så hårdt athave ve'er i 14 dage..

Så hun var også til møde bag efter, da hun følte sig snydt og dårlig behandlet. Forlangte at ved næste barn skulle hun have ks, da hun ikke ville gå med de smerter i 14 dage igen...

Anmeld

5. april 2011

misspippi skriver:

Jeg tror ikke jeg kunne sige det meget bedre

giver jer ret...

Anmeld

5. april 2011

Dittemor26 skriver:

ihhh, nogle mennesker altså! Og stakkels børn - det er jo dem det går mest udover

Det samme tænker vi. Min mand sagde til hans lillebror; tillykke og tak for den glædelige nyhed...

Anmeld

5. april 2011

ESV

Mor til Frederic skriver:

ja meget, kan blot håbe på at hun ved bedre denne gang...

Hun havde jo også ægte ve'er i 14 dage, mente hun. De var konstant på fg, men blev sendt hjem da hun hverken var åbnet eller livmoderhals udslettet. Hvor hun bag efter har sagt at hun burde være blevet indlagt, da hun var i fødsel. Og at det derfor endte i ks, da hun opgav at føde - fordi det var så hårdt athave ve'er i 14 dage..

Så hun var også til møde bag efter, da hun følte sig snydt og dårlig behandlet. Forlangte at ved næste barn skulle hun have ks, da hun ikke ville gå med de smerter i 14 dage igen...

Ej come on, kan du slet ikke se det er synd for hende at hun har haft en af de her uhyre sjældne 14 dages fødsler??

undskyld, spøg til side det er jo ikke sjovt, nærmere tragisk....

Anmeld

5. april 2011

ESV skriver:

Ej come on, kan du slet ikke se det er synd for hende at hun har haft en af de her uhyre sjældne 14 dages fødsler??

undskyld, spøg til side det er jo ikke sjovt, nærmere tragisk....

øh nej...

For den ene gang sad de hos os og spiste pizza. Hvor hun midt i en mundfuld sagde; hovsa der kom der lige en ve mere, tror du vi skal til at tage tid og ringe til fg?

og tog den næste mundfuld...

Så det er da spændende hvad hun finder på denne gang...

Men vi ved så også at skal vi have en mere, så bliver det det sidste barnebarn i rækken. Men vi vil have banket det dyre huslån ned først og venter ihvertfald 1-2 år endnu.

Vil gerne at frederic er færdig med hans kontrol'er og har fundet sig til rette i bh og trives der. 

Anmeld

5. april 2011

ESV

Mor til Frederic skriver:

øh nej...

For den ene gang sad de hos os og spiste pizza. Hvor hun midt i en mundfuld sagde; hovsa der kom der lige en ve mere, tror du vi skal til at tage tid og ringe til fg?

og tog den næste mundfuld...

Så det er da spændende hvad hun finder på denne gang...

Men vi ved så også at skal vi have en mere, så bliver det det sidste barnebarn i rækken. Men vi vil have banket det dyre huslån ned først og venter ihvertfald 1-2 år endnu.

Vil gerne at frederic er færdig med hans kontrol'er og har fundet sig til rette i bh og trives der. 

Jamen det kan jeg godt forstå. Hvis vi skal have en mere bliver det også det sidste barnebarn i hvert fald for min kærestes forældre.

Og så går der lige lidt, for jeg er lige startet udd. og skal være færdig med den først, så må vi se ikke ikke ejg syntes jeg er forgammel når den er overstået..

Hvordan går det ellers med ham? Er det blevet bedre med mad??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.