ESV skriver:
Jamen det kan jeg godt forstå. Hvis vi skal have en mere bliver det også det sidste barnebarn i hvert fald for min kærestes forældre.
Og så går der lige lidt, for jeg er lige startet udd. og skal være færdig med den først, så må vi se ikke ikke ejg syntes jeg er forgammel når den er overstået..
Hvordan går det ellers med ham? Er det blevet bedre med mad??
det blive også det sidste på min mands side.
Men har selv en lillebror på 19 der sikkert nok en dag skal have barn...
Gammel? hold da lige... er selv 31, men føler mig som en på 25...
Det er vores første år i eget hus, så vi vil lige se hvad vi har at leve for osv. Men vi mangler ikke noget. Men vil gerne have det skide 8% huslån ned så vi kun sidder med det lille % boliglån tilbage.
Tak fordi du spørger til Frederic...
Vi var på børne afd i går, ville ikke oprette en tråd - da folk nok er ved at være trætte af at høre om hans madproblem..
Min vi sad i 'møde' med hende fra spiseteam'et. Vi forældre gør stadig det helt rigtige ved at flytte fokus osv. At vi har fat i den lange ende og ikke er på vej ind på et dumt sidespor med magtkampe osv. Hans almen trivsel er bare helt i top, intet der. Hun mener han er utrolig smuk dreng der langt fremme i sko'ene i rigtig mange ting både udvikling - sprog og motorisk.
Hun ville gerne have ham på vægten engang, hvilket blot viste røde - tegn. Han har tabt sig siden januar, men det tager vi med sindsro - kun tal...
Vi blev dog enige om at han spiser ok til morgen og fint i dp, hvilket bare er herligt. Men ikke nok til at der noget tilbage at vokse af, da han forbrænder det mad han spiser. Derfor han er gået så meget istå i vækst. Han er jo blot vokset 6-7 cm på 1,7 år.
Alt det vi snakked om ville hun tage med op på deres spiseteams konferance, videre til hans børnelæge og videre til diætist.