Er en streg altid en streg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

Fru Nielsen

Anonym skriver:

TAK..

Jeg køber en idag og tester, og er jeg gravid er jeg 6 + noget og er jeg ikke, må jeg vente ca. 14 dage når jeg er i 4 + noget om der er noget, medmindre mens kommer der..

Men, mærkeligt med en streg, den kommer jo ikke hvis der ikke er noget.. Og har mange mens smerter, bare ikke så slemme, og ondt i lænden... Får de der mens smerter, og det niver go jager ...

Jeg håber så inderligt du tester positivt.... Kender selv til den skuffelse der kommer hvis man bare er næsten sikker på man er gravid, også er testen alligevel negativ.... Og kan se i alligevel har prøvet noget længer end vi nogensinde har... Er blevet gravid inden for 2 og 3 mdr med begge de to sidste, den første han kom trods p-piller......

Held og lykke, jeg krydser.... Og er spændt på update!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

JAmen, måske... Lægen sagde bare at det var jo helt hen i vejret, men har kun ægløsning en gáng om mdr.. What do I know...

Pas.. Man hvornår er du hjemme? Så vi kan få svar.

Anmeld

4. april 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Pas.. Man hvornår er du hjemme? Så vi kan få svar.

Time - halvanden.. Så er der svar.. Ca...

Anmeld

4. april 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Time - halvanden.. Så er der svar.. Ca...

Jubii.

Anmeld

4. april 2011

Anonym trådstarter

Update.. Testede kl 13.. NEGATIV.. Man kan se hvor stregen skulle have været, men den er gennemsigtet og ja, ingenting

Ingen baby til os.. Vi skal vel i behandling.. Jeg orker bare ikke mere... 1½ år og ingen baby.. Opgiver nu og afbestiller min tid bved lægen, er ikke gravid. Falsk positiv igår eller test der ikke virker..

Anmeld

4. april 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Update.. Testede kl 13.. NEGATIV.. Man kan se hvor stregen skulle have været, men den er gennemsigtet og ja, ingenting

Ingen baby til os.. Vi skal vel i behandling.. Jeg orker bare ikke mere... 1½ år og ingen baby.. Opgiver nu og afbestiller min tid bved lægen, er ikke gravid. Falsk positiv igår eller test der ikke virker..

Øv.

Men tror altså ikke man kan teste falsk positiv.

Men held og lykke på tirsdag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.