Er en streg altid en streg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

Angel

Spændende

Håber den er positiv ved lægen, og du havde fået fat i en test der ikke virkede i morges..
Har du ikke en test mere du kan ta nu her?
Har du prøvet at kigge på tsten igen her senere om der er dukket en streg op?

Rigtig meget held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Anonym trådstarter

Angel skriver:

Spændende

Håber den er positiv ved lægen, og du havde fået fat i en test der ikke virkede i morges..

Nej, er på arbejde, men du kan tro jeg kigger når jeg kommer hjem.

Men kan jeg så godt stole på det??

Jo, skal hen og købe clear blue teste idag, kan ski da ikke vente, må bare vide besked, og er jeg ikke gravid, pu ha... Tør ikke håbe og tro noget, men hvorfor søren kommer der en streg, hvsi vi ikke er?? Right??? ...

Anmeld

4. april 2011

Anonym trådstarter

Angel skriver:

Spændende

Det var Valmed, det siges de er dårlige, siger min søster.. Deres fertelitetsklinik anbefalede kun clear blue.. IKKE de billige valmed osv.. Men ja..

Anmeld

4. april 2011

Angel

Altså jeg fiskede en test op af skraldespanden 3+5 eller 3+6 som var blevet meget svag positiv. Dagene efter blev mine teste mere og mere tydelige og jeg er i uge 15 nu
Og det var altså de helt billige strimmelteste..

Jeg har også hørt det med at valmed kan vise falsk-positiv, men jeg ved ikke om det er hold i det.. De har kun vist positiv når jeg rent faktisk har været gravid, for mit vedkomne har de altså virket som de skal..

Anmeld

4. april 2011

Angel

Forresten, det kan jo være at du havde meget sen ægløsning, og den dag du blødte for 2 uger siden, var da ægget satte sig fast. Så kan det jo godt passe at dine tests er meget svage endnu
Krydser fingrer for dig

Anmeld

4. april 2011

Anonym trådstarter

Angel skriver:

Forresten, det kan jo være at du havde meget sen ægløsning, og den dag du blødte for 2 uger siden, var da ægget satte sig fast. Så kan det jo godt passe at dine tests er meget svage endnu
Krydser fingrer for dig

Ja, det kan da være.. Lyder lidt mærkeligt, for normalt har jeg det tidligt, men altså.. Man ved jo ikke.. Jeg fuldstændig ligeglad med hvor langt jeg henne eller hvor lidt eller hvor meget, bare den er positiv ..

Men, undrer mig stadig over en negativ test her til morgen, men måske når jeg kommer hjem, er den positiv.. Jeg lå den jo ikke lægge ret længe, 4-5 min..

Men, igår var der altså en svag streg.. Og jeg klamrer mig til håbet

Anmeld

4. april 2011

Oliver,Troia&Wictor

krydser fingre for dig.......

Anmeld

4. april 2011

Anonym trådstarter

Tak for det

Ingen der har prøvet noget lignende måske?

Anmeld

4. april 2011

Ann.

Anonym skriver:

Tak for det

Ingen der har prøvet noget lignende måske?

Jeg har prøvet at sidde med en svag positiv test, men ved lægen var den negativ, det viste sig at have sat sig som en cyste på æggestokken som var sprunget. 

Anmeld

4. april 2011

Levi&LilysMor

Ja det er noget tidligt du tester der sagde min også negativ, også selvom jeg faktisk var gravid men hormon tallet var ikke så højt endnu, først i uge 5/6 kunne jeg få to meget røde streger og testede om aftenen, så bare vent og vær tålmodig, man ved aldrig om den er der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.