Er en streg altid en streg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.829 visninger
35 svar
0 synes godt om
4. april 2011

Anonym trådstarter

Godmorgen piger.

Testede svag positiv igår eftermiddags, men bragende negativ her til morgen??

Hvad skal jeg tro?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Rockertand

- at det formentligt er en bio, du har opfanget, men det kan også være, at du har højest hormonindhold i kroppen om eftermiddagen/aftenen, det er faktisk ikke et ukendt fænomen.

Hvor langt skulle du være?

Anmeld

4. april 2011

håber snart det er os

nej det er det ikke det svære

har prøvet at sidde hjemme med 6 svag positiv

men lægens var negativ

fik blod prøve tage den var også negativ

det er vildt frustrerene når man ikke altid kan stole på de dumme test

men for dig at du er gravid

Anmeld

4. april 2011

Anonym trådstarter

2+3

eller

6+3 ??? havde en mens der varede knap en dag sidst,så ved ikke om det er første eller det andet jeg skal regne med?

Har prøvet i 1½ år..

Anmeld

4. april 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

2+3

eller

6+3 ??? havde en mens der varede knap en dag sidst,så ved ikke om det er første eller det andet jeg skal regne med?

Har prøvet i 1½ år..

Du kan IKKE teste positiv, hvis du kun er 2+3, for så er ægget kun lige blevet befrugtet og endnu ikke har sat sig fast. Så det var nok en skyggestreg eller ren og skær vilje, der fik dig til, at se strengen.

Vent til du skulle være 4+0 og test igen der.

Men self, hvis du skulle være 6+3, så er det måske fordi du producere sent hcg. Så test igen om nogle dage.

Anmeld

4. april 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Du kan IKKE teste positiv, hvis du kun er 2+3, for så er ægget kun lige blevet befrugtet og endnu ikke har sat sig fast. Så det var nok en skyggestreg eller ren og skær vilje, der fik dig til, at se strengen.

Vent til du skulle være 4+0 og test igen der.

Men self, hvis du skulle være 6+3, så er det måske fordi du producere sent hcg. Så test igen om nogle dage.

Nej, nemlig. Ved godt man ikke kan teste positiv så tidligt, det var også det der undrede mig. Men, det ikke en skyggestreg - vi kunne begge se en streg, ikke så stor og fed som den anden, men meget lyserød og ikke helt så tyk.

Ringer til lægen kl. 8 og hører hvad hun siger.

Bare mærkeligt at hvis jeg 6+ noget at der så ikke er en god streg? Ved nogle er langsomme, men ja...

Anmeld

4. april 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Nej, nemlig. Ved godt man ikke kan teste positiv så tidligt, det var også det der undrede mig. Men, det ikke en skyggestreg - vi kunne begge se en streg, ikke så stor og fed som den anden, men meget lyserød og ikke helt så tyk.

Ringer til lægen kl. 8 og hører hvad hun siger.

Bare mærkeligt at hvis jeg 6+ noget at der så ikke er en god streg? Ved nogle er langsomme, men ja...

Det synes jeg er en god ide, tror bare desværre ikke hun vil gøre noget. Men håber det da.

Der er nogen herinde, der først sent eller overhovedet ikke har teste positiv i urin.

Men kan godt forstå i synes det er underligt så, hvis i begge kunne se den og den bare er vej nu.

Anmeld

4. april 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Det synes jeg er en god ide, tror bare desværre ikke hun vil gøre noget. Men håber det da.

Der er nogen herinde, der først sent eller overhovedet ikke har teste positiv i urin.

Men kan godt forstå i synes det er underligt så, hvis i begge kunne se den og den bare er vej nu.

Ja, det er nemlig også det...

Og når man har prøvet i lang tid, så ak... Så magter man sku snart bare ikke mere..

Hun skal gøre noget - ellers bliver jég sku sur..

Anmeld

4. april 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Ja, det er nemlig også det...

Og når man har prøvet i lang tid, så ak... Så magter man sku snart bare ikke mere..

Hun skal gøre noget - ellers bliver jég sku sur..

Kan godt forstå i bare vil have svar.

Håber da hun kan gøre noget.

Glæder mig til en update.

Anmeld

4. april 2011

Anonym trådstarter

SÅ... Skal til læge torsdag 9.15, og er den positiv - SÅ bliver vi snedt direkte videre til terminsscanning... HEp hep

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.